Consum Lancer

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Iul 16, 2008 10:38 am

La 1.8 se opreste turatia la 6500 rpm....

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Iul 16, 2008 10:47 am

In Bucuresti si benzinarele si tdi-urile se apropie la consum, daca nu chiar la fel in unele cazuri, luand in serios cele scrise in topicul asta.
Inca un pic si lancer sport dizal edition rivalizeaza cu EVO la consum. )

Spun tdi-urile pentru ca alte tipuri de motoare dizel au consumuri de bun simt.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Iul 16, 2008 11:00 am

Credeti ca are rost sa iscam din nou o discutie benzina vs diesel. Fiecare varianta are avantajele ei. La mine e primul diesel pe care il am si sunt foarte multumit. La fel de multumiti cred ca sunt si cei care si-au luat cu motoare pe benzina.

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Mie Iul 16, 2008 11:00 am

Eu nu inteleg .......cum adica dieselul consuma cat benzinara?
Eu nu am depasit niciodata 9,5% in Bucuresti si am drumuri multe chiar in centru...f des zona Amzei...
In ce priveste drumurile in afara deja am ajuns la un 5-5,5%....De exemplu am facut in ultimile 3 zile drumuri la Ploiesti.Am plecat in fiecare dimineaza la ora 7...am dus-o pe nevasta-mea acolo si la in jur de ora 10 eram inapoi acasa in Titan.Ei in toate astea 3 drumuri mi-a arata pe bord un consum mediu de 5.5-5.7%.Daca avem in vedere iesirea si intrarea(infernale se stie) din Bucuresti si Ploiesti eu cred ca este un consum excelent.

Avatar utilizator
viperu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 03, 2008 11:45 am

Mesaj de viperu » Mie Iul 16, 2008 12:27 pm

QUOTE (Cristi)In Bucuresti si benzinarele si tdi-urile se apropie la consum, daca nu chiar la fel in unele cazuri, luand in serios cele scrise in topicul asta.
Inca un pic si lancer sport dizal edition rivalizeaza cu EVO la consum. )

N-am citit inca ca vreun dizal are consum mediu de 17-18 litri

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mie Iul 16, 2008 12:36 pm

QUOTE (sobolanu')Pentru ce sa ajung cu ea la 4500 daca la 3000 am 180/h??

Cu 2.0 diesel?
Eu cu 2.0 diesel la 3000 rpm am fix 164km/h pe bord (adica 1mm sub 165).

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Iul 16, 2008 12:43 pm

Sa nu exageram.

Am pe la firma, colegi care au dizeluri HDI si care au niste consumuri de nimic.
Consumuri de la 4l/100km pana la maxim 6l/100km in Bucuresti.
Astea sunt consumuri bune!

7, 8, 9, 10% in Bucuresti (cum vad la tdi), scoate si un benzinar.
Chiar si 1.8, dar mai depinde si de sofer printre alti 100 de factori.

La drum intins, diferentele de consum dintre un dizel si in benzinar sunt evident mai mari.

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Mie Iul 16, 2008 12:47 pm

Ai uitat sa spui ca acele consumuri de 4l/100 in Bucuresti au HDI-urile de 1,5.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Iul 16, 2008 12:51 pm

Intreb si eu, ca prostu': consumu' de ulei unde se pune? :roll:

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mie Iul 16, 2008 12:55 pm

QUOTE (DeBogdan)Mai poate fi o explicatie, cel putin la noul Lancer este pertinenta - am mers pana in momentul in care a inceput sa bigane avertizarea de rezervor gol.....In momentul in care am alimentat cu varf si indesat , de nu mai puteam sa pun busonul de la rezervor au mai incaput 49 si ceva (sub 0.5) litri. Deci cu aproximatie se putea spune ca in rezervor mai erau la momentul respectiv 10 litri.
Legat de acest aspect - calculatorul de bord determina autonomia plecand de la un disponibil de combustibil de aproximativ 50 de litri....
Asta este bine.

Eu incep sa am dubii despre ce arata computerul de bord cand te atentioneaza sa realimentezi (sau poate cat combustibil intra de fapt in rezervor).
Citisem mesajul tau inainte sa plec in Grecia si pe drumul inapoi spre Bucuresti, undeva la vreo 20-30km de Bucuresti mi-a dat semnal ca trebuie sa realimentez. Ok, zic, deci in momentul asta mai am 10L. La intrarea in Bucuresti dinspre Giurgiu imi trece mie o idee (proasta) prin cap sa o iau pe centura sa ies in A2, fiind ora 20:30 ma asteptam sa fie liber. Gresit, am prins o aglomeratie fenomenala si am facut cel putin 30 de minute de mers cu 1-a si a 2-a pana in A2. Eu zic ca am consumat la 10% pe 20km cel putin 2L de motorina. Intru pe A2, ajung in oras si alimentez la Nicolae Grigorescu la Petrom. Am pus pana in buza rezervorului motorina si au intrat 49.9L. N-a vrut nimic in plus...
Deci cum ramane cu atentionarea? Cand naiba a fost data? In functie de km ramasi de parcurs la viteza medie de pana atunci, sau la nr de litri ramasi in rezervor. Mie mi se pare evident ca erau mai mult de 10L cand am primit atentionarea, in conditiile in care intra cu adevarat 60L in rezervor si nu 55 sau 58.
La Logan de exemplu, nu conteaza cati litri mai ai in rezervor, iti da atentionarea cand iti mai raman 50km de parcurs la viteza medie din acel moment.

P.S. O alta "mica" aberatie pare faptul ca nr. de km ramasi de parcurs se incrementeaza sau decrementeaza cu cate 10. Cifrele de la 1 la 9 nu sunt in dictionarul computerului de bord in dreptul unitatilor.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori