Revizii - Costuri directe si indirecte
Re: Revizii - Costuri directe si indirecte
intreb si eu aici sa nu mai fac topic nou, service-uri specializate pe cutii automate care sa o testeze stie cineva? (la reprezentanta mi-au zis ca nu se baga si vreau sa iau un outie adus de afara)
Re: Revizii - Costuri directe si indirecte
Incearca la ://www.automatico.ro/en/
Sunt acolo niste oameni care sunt plecati din reprezentanta Mitsubishi si au si niste bancuri de testare destul de avansate.
Sunt acolo niste oameni care sunt plecati din reprezentanta Mitsubishi si au si niste bancuri de testare destul de avansate.
Re: Revizii - Costuri directe si indirecte
Salutare.
Recent am achiziționat un Mitsubishi Outlander phev hybrid 2014.
Motor 2.0 i.
Are 170.000 km și aș vrea să îi fac schimburile aferente.
Plăcuțe, discuri, bujii, ulei, filtre etc.
Sunt noob total și aș aprecia dacă e cineva să îmi spună ce ar trebui să comand (ca piese) producător, model, cantitate etc.
Menționez că le comand de pe autodoc.
Mulțumesc pentru orice informații
Recent am achiziționat un Mitsubishi Outlander phev hybrid 2014.
Motor 2.0 i.
Are 170.000 km și aș vrea să îi fac schimburile aferente.
Plăcuțe, discuri, bujii, ulei, filtre etc.
Sunt noob total și aș aprecia dacă e cineva să îmi spună ce ar trebui să comand (ca piese) producător, model, cantitate etc.
Menționez că le comand de pe autodoc.
Mulțumesc pentru orice informații
Re: Revizii - Costuri directe si indirecte
Salutare,
Discuri si placute de frana poti incerca ATE, TRW, eu acestea le-am avut pe toate masinile de pana acum, pe Outlander ( actuala masina ) am pus TRW si placute si discuri ( fata + spate ).
Bujii iti recomand Denso sau NGK.
Ulei si filtre recomand cele de origine, nu stiu daca le gasesti pe Autodoc. Sau cel putin filtrul de ulei si uleiul sa fie de origine Mitshu, cel de aer si polen le poti lua AM ( Mann FP, Bosch, Mahle, UFI ). Nu as fi in masura sa iti spun tipul de ulei pe care sa-l cumperi, nu stiu date tehnice despre motorul tau, al meu de 2.0 benzina de pe Outlander 2 primeste la revizie ( in reprezentanta, conform producatorului ) ulei original Mitshu 0w20 si nu il mananca intre schimburi.
Discuri si placute de frana poti incerca ATE, TRW, eu acestea le-am avut pe toate masinile de pana acum, pe Outlander ( actuala masina ) am pus TRW si placute si discuri ( fata + spate ).
Bujii iti recomand Denso sau NGK.
Ulei si filtre recomand cele de origine, nu stiu daca le gasesti pe Autodoc. Sau cel putin filtrul de ulei si uleiul sa fie de origine Mitshu, cel de aer si polen le poti lua AM ( Mann FP, Bosch, Mahle, UFI ). Nu as fi in masura sa iti spun tipul de ulei pe care sa-l cumperi, nu stiu date tehnice despre motorul tau, al meu de 2.0 benzina de pe Outlander 2 primeste la revizie ( in reprezentanta, conform producatorului ) ulei original Mitshu 0w20 si nu il mananca intre schimburi.
Re: Revizii - Costuri directe si indirecte
Am facut revizia de un an sau 15.000 km la Casa Auto Iasi, dealer Mitsu, costul a fost de aprox 800 de lei pentru ulei ( Mitsu 0w20), filtru aer, filtru ulei, surub baie ulei, filtru polen si verificarea a doua zgomote semnalate de mine.
Sa auzim de bine.
Sa auzim de bine.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori