2008 Mitsubishi Lancer 1.8 MT 143 CP Red Metalic
Foarte intiresante informatii...vorba lui Cristi in sfarsit cineva chiar si-a "testat" masina daca tot si-a luat benzinar. Cu Pasat TDI am avut si eu un drum interesant Pitesti-Bucuresti pe autostrada. Omul cu pasatul era la fel de handi ca si mine si am facut vre-o 10 teste in paralel pana la Bucuresti...si ca sa ma laud....pleca mai bine un pic dar il luam in a treia claaarr (schimbat cam pe la 5500).
Oricum ceea ce vroiam eu sa aud e daca "motorul" e mai turbat decat cel de 2000 de pe al meu si se pare ca este.
Oricum ceea ce vroiam eu sa aud e daca "motorul" e mai turbat decat cel de 2000 de pe al meu si se pare ca este.
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
QUOTE (DeBogdan)Diablo,
N-ai inteles.... motorul urca in ture pana la 6500 rpm...
Nu am date despre rezistenta la rulare si cea aerodinamica ca sa fac bilantul energetic sa vad la ce turatie poate ajunge motorul in treapta a 5-a. Am luat in calcul varianta teoretica cea mai optimista.. :-D
Se poate sa se poata ajunge acolo...
Ba am inteles foarte bine calculul pe care l-ai facut... evident nici eu nu am datele respective, dar din ce mai zicea lumea pe forumul reno si din ce am testat si pe vechiul Clio, in ultima treapta nu mai ajunge la turatia de putere maxima (cel putin asta pare sa fie regula la masinile normale de strada). Si la Clio, taia injectia pe la 6700 in treptele inferioare, in schimb intr-a cincea i-am dat pe autostrada vreo 2 minute blana si mai sus de 5900 rot/min (192 Km/h) n-a urcat, desi puterea maxima era la 6000. S-ar putea sa mearga teoretic, dar totusi nu cred, mai ales ca ei au dat viteza maxima la 204 Km/h si o eroare de 30 Km/h e cam mult...
N-ai inteles.... motorul urca in ture pana la 6500 rpm...
Nu am date despre rezistenta la rulare si cea aerodinamica ca sa fac bilantul energetic sa vad la ce turatie poate ajunge motorul in treapta a 5-a. Am luat in calcul varianta teoretica cea mai optimista.. :-D
Se poate sa se poata ajunge acolo...
Ba am inteles foarte bine calculul pe care l-ai facut... evident nici eu nu am datele respective, dar din ce mai zicea lumea pe forumul reno si din ce am testat si pe vechiul Clio, in ultima treapta nu mai ajunge la turatia de putere maxima (cel putin asta pare sa fie regula la masinile normale de strada). Si la Clio, taia injectia pe la 6700 in treptele inferioare, in schimb intr-a cincea i-am dat pe autostrada vreo 2 minute blana si mai sus de 5900 rot/min (192 Km/h) n-a urcat, desi puterea maxima era la 6000. S-ar putea sa mearga teoretic, dar totusi nu cred, mai ales ca ei au dat viteza maxima la 204 Km/h si o eroare de 30 Km/h e cam mult...
Din ce stiu eu la masinile si motoarele mitsu e un pic altfel.
Un exemplu bun este Lancerul clasic de 2.0: pe la 220 km/h (indicatie vitezometru), motorul are undeva in jur de 5000 rpm. Dupa aia poti sa vezi ca motorul se duce pana peste 6000 rpm. Poate Lav77, daca a incercat asta pana acum sa confirme...
Cu prima ocazie lamuresc misterul, ca acum am mai bagat ceva km... , mai fac un drum spre Brasov, si sar de 2000 km, deci o sa fie ok un test pe A2....
Am de gand sa iau si un GPS ca sa vad viteza reala versus cea afisata de vitezometru.
Un exemplu bun este Lancerul clasic de 2.0: pe la 220 km/h (indicatie vitezometru), motorul are undeva in jur de 5000 rpm. Dupa aia poti sa vezi ca motorul se duce pana peste 6000 rpm. Poate Lav77, daca a incercat asta pana acum sa confirme...
Cu prima ocazie lamuresc misterul, ca acum am mai bagat ceva km... , mai fac un drum spre Brasov, si sar de 2000 km, deci o sa fie ok un test pe A2....
Am de gand sa iau si un GPS ca sa vad viteza reala versus cea afisata de vitezometru.
In treapta finala nu e posibil sa ajungi la turatie maxima, cred ca nici in penultima treapta, datorita rezistentelor aerodinamice care sunt proportionale cu patratul vitezei de mers. La peste 170 km/ora rezistenta aerului e deja foarte mare si motorul trebuie sa lupte cu o sarcina care creste in progresie geometrica. De aici limitarea de viteza sub valoarea care ar rezulta extrapoland pt. treapta finala turatia de linie rosie...
DeBogdan, daca faci test de viteza, vezi sa faci portiunea de traseu test in ambele sensuri. Posibile mici diferente de nivel (cca 2/1000) intre capetele traseului nu le sesizam, dar pot influenta mult viteza finala.
DeBogdan, daca faci test de viteza, vezi sa faci portiunea de traseu test in ambele sensuri. Posibile mici diferente de nivel (cca 2/1000) intre capetele traseului nu le sesizam, dar pot influenta mult viteza finala.
Lancerlot,
Merci mult de sfat.
Evident ca voi incerca acest lucru, dar posibil sa fie foarte greu de realizat acest lucru... din cauza de trafic...
Eu zic asa: cine reuseste primul testul sa ne spuna si celorlalti.
:-D
Cristi,
Am incercat o mica liniuta, in conditii de oras, cu un coleg de serviciu...la prima vederea am iesit in avantaj...dar cine stie poate e vorba de stilul meu de condus.... , doar stii
Merci mult de sfat.
Evident ca voi incerca acest lucru, dar posibil sa fie foarte greu de realizat acest lucru... din cauza de trafic...
Eu zic asa: cine reuseste primul testul sa ne spuna si celorlalti.
:-D
Cristi,
Am incercat o mica liniuta, in conditii de oras, cu un coleg de serviciu...la prima vederea am iesit in avantaj...dar cine stie poate e vorba de stilul meu de condus.... , doar stii
Ce-i drept cifrele enumerate de tine (turatii, viteze...maxime) arata bine pentru un motor din "categoria" asta.
Nu spun foarte bine, doar bine.
Sigur ca dupa niste "ajustari" va fi mult mai interesant.
Dupa ce mi-ai explicat avantajele "admisiei sub presiune" am testat la coltul meu.
Surplusul de performanta este de-a deptul impresionant...uiti ce conduci....si ca sunet al motorului si ca performanta.
De ce nu ne strangem mai multi intr-o seara, o plimbare pana la Snagov... ?
Ia vezi printre colegii tai, sunt amatori ?
Ca aici pe forum slabe sperante...
Stiu Lav.
Tu chiar ai venit la cateva intalniri organizate in Bucuresti, chiar daca distanta de parcurs e mare.
Nu stiu ce sa zic, am mai vazut si intalniri de posesori ale altor marci...multi nene, dinamici, organizati, pasionati.
La noi ... pasionati doar cand e vorba de orgolii, discutii pe forum.
Slaba miscarea...
Tu chiar ai venit la cateva intalniri organizate in Bucuresti, chiar daca distanta de parcurs e mare.
Nu stiu ce sa zic, am mai vazut si intalniri de posesori ale altor marci...multi nene, dinamici, organizati, pasionati.
La noi ... pasionati doar cand e vorba de orgolii, discutii pe forum.
Slaba miscarea...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori