2008 Mitsubishi Lancer 1.8 MT 143 CP Red Metalic
- Bogdan3006
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mar 30, 2008 7:06 am
- Gabriela Pacea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 02, 2008 4:05 pm
- Gabriela Pacea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 02, 2008 4:05 pm
QUOTE (Bogdan3006)Atunci cand pui pasiune intr-un astfel de job nu poti primi decat cuvinte de lauda... Felicitari si la cat mai multi clienti multumiti! Din pacate insa nu toti am avut parte de astfel de consilieri de vanzari... si prefer sa ma opresc aici :-)
Multumesc frumos!
Sunt convinsa ca sunt multi colegi ca mine in retea. :-)
Cu stima,
Multumesc frumos!
Sunt convinsa ca sunt multi colegi ca mine in retea. :-)
Cu stima,
Buna la toata lumea,
Deci sa revenim cu niste update-uri .
Acum ca am trecut binisor de 1000 km, avem cam asa...
- motorul urca pana la 6500 rpm; eu am incercat deocamdata in treptele de la 1 la 3 - treapta 2 ajungi cam la 95, treapta 3 la 145 :-D ;
- la 180 km/h motorul are o turatie de 5000 rpm; asta inseamana ca teoretic ajungi cu acul viteziometrului la 235 km/h - urmeaza sa verific cu alta ocazie, cand va trebui sa verific si cu gps-ul;
- de la 4000 rpm motorul trage foarte bine, am profitat de portiunea de drum slobozia - drajna proaspat asfaltat , dupa lungi chinuieli din partea drumarilor... daca vreti cum trebuie sa arate un drum normal atunci vizitati-l. Cam cum se prezinta acest drum la ora actuala, reprezinta acele conditii normale de exploatare pentru orice masina, indiferent de marca..
- m-am jucat cu acceleratia, asta cu un pic de sprijin din partea celorlalti participanti la trafic - ne-am antrenat un pic la o mica fugareala cu o Octavia si un Passat (tdi) evident, care chiar nu credeau ca un benzinar ii ia la demaraj . Asta e, ghinionul lor....
Pe autostrada am incercat sa vad cum merge - la 140 /3900 rpm/ treapta a 5-a, se pare ca e regimul optim de functionare.
Consumul a inceput sa scada - pe 540 km - verficat cu plin la pompa - a ajuns acum calculand la al treilea plin un consum mediu de 10.8 l/100 km - am prins vineri la plecare din bucuresti un trafic ingrozitor - am facut 1 ora si jumatate de la lujerului pana la iesirea pe autostrada...plus ceva trafic de oras de provincie adica pornit, mers 1 -2 km cu ac pornit...
Una peste alta, eu sunt foarte multumit de comportamentul masinutei...
Deci sa revenim cu niste update-uri .
Acum ca am trecut binisor de 1000 km, avem cam asa...
- motorul urca pana la 6500 rpm; eu am incercat deocamdata in treptele de la 1 la 3 - treapta 2 ajungi cam la 95, treapta 3 la 145 :-D ;
- la 180 km/h motorul are o turatie de 5000 rpm; asta inseamana ca teoretic ajungi cu acul viteziometrului la 235 km/h - urmeaza sa verific cu alta ocazie, cand va trebui sa verific si cu gps-ul;
- de la 4000 rpm motorul trage foarte bine, am profitat de portiunea de drum slobozia - drajna proaspat asfaltat , dupa lungi chinuieli din partea drumarilor... daca vreti cum trebuie sa arate un drum normal atunci vizitati-l. Cam cum se prezinta acest drum la ora actuala, reprezinta acele conditii normale de exploatare pentru orice masina, indiferent de marca..
- m-am jucat cu acceleratia, asta cu un pic de sprijin din partea celorlalti participanti la trafic - ne-am antrenat un pic la o mica fugareala cu o Octavia si un Passat (tdi) evident, care chiar nu credeau ca un benzinar ii ia la demaraj . Asta e, ghinionul lor....
Pe autostrada am incercat sa vad cum merge - la 140 /3900 rpm/ treapta a 5-a, se pare ca e regimul optim de functionare.
Consumul a inceput sa scada - pe 540 km - verficat cu plin la pompa - a ajuns acum calculand la al treilea plin un consum mediu de 10.8 l/100 km - am prins vineri la plecare din bucuresti un trafic ingrozitor - am facut 1 ora si jumatate de la lujerului pana la iesirea pe autostrada...plus ceva trafic de oras de provincie adica pornit, mers 1 -2 km cu ac pornit...
Una peste alta, eu sunt foarte multumit de comportamentul masinutei...
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
De acord cu tine, masina trage foarte fain intre 4000 si 6000 de ture. Ce nu-mi place mie totusi este distanta relativ mare intre a 1-a si a 2-a... adica daca vrei sa pleci un pic mai vioi, musai tre' sa te duci cu a 1-a pana la 6000, altfel turatia pica foarte mult si intr-a 2-a e lenesa... recunosc ca pana acum nu prea ma duceam cu treapta I atat de sus, pentru ca situatia devine destul de "instabila". In fine, se pare ca trebuie sa mai invatam si mai ales sa ne obisnuim... Aceeasi problema pe niste serpentine destul de abrupte la Valea Doftanei, eu invatat de la Clio sa le atac cu viteza a doua, ei bine cu Lancer-ul intr-a doua era subturat si nu prea mai tragea la deal (aveam si 3 pasageri + bagaje). Recunosc ca sa atac acele serpentine cu viteza a doua la 4000 de ture, adica 70 Km/h, n-am avut curaj... iar sa retrogradez intr-a intaia mi se pare cam fortat... deci, cum o fi bine? Sa ma obisnuiesc sa intru foarte tare in viraje, nu?
In sfarsit citesc si eu niste impresii interesante si complete de la un posesor care stie de ce a ales un model mitsubishi.
Foarte frumos!
treapta 2 ajungi cam la 95, treapta 3 la 145 ?
cu 5km/h in plus fata de cz3 1.5.
"140 /3900 rpm/ treapta a 5-a"
cz3 1.5 are 4000 rpm la 140km/h in treapta a V-a
passat, octavia tdi ... trattorini per tagliare erba
ce-ai avut bre cu saracii pensionari ? )
tu iti dai seama ca luna asta nu mai mananca la ce consumuri au avut dupa ce v-ati "harjonit" pe sosea ?
Foarte frumos!
treapta 2 ajungi cam la 95, treapta 3 la 145 ?
cu 5km/h in plus fata de cz3 1.5.
"140 /3900 rpm/ treapta a 5-a"
cz3 1.5 are 4000 rpm la 140km/h in treapta a V-a
passat, octavia tdi ... trattorini per tagliare erba
ce-ai avut bre cu saracii pensionari ? )
tu iti dai seama ca luna asta nu mai mananca la ce consumuri au avut dupa ce v-ati "harjonit" pe sosea ?
La cererea publicului spectator sa detaliem "joaca" cu octaiva si Passat tdi (frate)
sa vedeti cam cum a fost:
- la inceput m-am pus in spatele lor sa vedem cum accelereaza,
- normal ca s-a umflat turbo in ei si da-i talpa...
- eu la 2 metri in fundul lui (ca au fost pe rand, octavia si passat) :-D ... asa lejer...
- dupa aia...bagat eu talpa in pedala de acceleratie cu simt de raspundere... si m-am dus.... , gafaiau dieselele alea in draci, da' degeaba;
- bineinteles ca dupa aia ii lasam sa ma ajunga, sa zica gata, l-am luat... :twisted: ;
- si na ca nu era asa. :twisted: :twisted: .... la 140 am dat a 4-a si m-am dus...
- m-au ajuns...la bariera, ca trecea trenul :-D .
Deci dragi forumisti, fara suparare, putem spune, ca dupa 4000 rpm, "motorasul" de 1.8 trage la fel de bine ca dieselica de 2.0 cu turbo.
Numai bine....
sa vedeti cam cum a fost:
- la inceput m-am pus in spatele lor sa vedem cum accelereaza,
- normal ca s-a umflat turbo in ei si da-i talpa...
- eu la 2 metri in fundul lui (ca au fost pe rand, octavia si passat) :-D ... asa lejer...
- dupa aia...bagat eu talpa in pedala de acceleratie cu simt de raspundere... si m-am dus.... , gafaiau dieselele alea in draci, da' degeaba;
- bineinteles ca dupa aia ii lasam sa ma ajunga, sa zica gata, l-am luat... :twisted: ;
- si na ca nu era asa. :twisted: :twisted: .... la 140 am dat a 4-a si m-am dus...
- m-au ajuns...la bariera, ca trecea trenul :-D .
Deci dragi forumisti, fara suparare, putem spune, ca dupa 4000 rpm, "motorasul" de 1.8 trage la fel de bine ca dieselica de 2.0 cu turbo.
Numai bine....
- Gabriela Pacea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 02, 2008 4:05 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori