The old war: EVO vs. STi
EVO pt ca sta mai bine in curbe si decat un murcielago http://www.youtube.com/watch?v=n_ALKKBr5zQ
dar daca as avea bani le`as lua pe amandoua
dar daca as avea bani le`as lua pe amandoua
- paul.todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am
Testul de la Top Gear intre EVO X si Impreza STi.
http://www.youtube.com/watch?v=nyA3h9US ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=j2oUaiXs9Gg
http://www.youtube.com/watch?v=nyA3h9US ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=j2oUaiXs9Gg
QUOTE (sharkone)Salutare!
Ati vazut careva episodul 2 din seria 11 la Top Gear?
Ei acolo desfinteaza clar subarul si declara mult mai bun noul evo.
Daca sunteti curiosi gasiti pe net acest episod, cred ca si pe youtube.
Bafta si vizionare placuta!
Daca te uiti la testul facut de Top Gear, o sa observi ca lucrurile nu stau chiar asa cum zice Clarkson, care s-a cam contrazis. A laudat mult EVO X, care apropo era in varianta FQ360, adica 360 CP, disponibila numai in Anglia, ca si in lui Evo IX. Insa la proba de circuit Impreza, in varianta standard, de 300 CP, a fost mai rapida decat Mitsu. Atunci de ce sa spui ca o masina este mult mai buna decat alta daca la rapiditate pierde teren? Pt ca pana la urma asta e scopul principal al acestor masini...sa mearga repede, nu?
Am mers cu noul STI si intr-adevar nu mai e ce era. Nu iti mai da acel feeling de rally car precum vechea Impreza si mi se pare mult mai "civilizata" decat vechiul model. Insa lucrurile care conteaza cel mai mult, motorul boxer( care de vreo 3 sau 4 ani tot castiga premiul de cel mai bun motor la categoria 2.0-2.5 litri) si sistemul AWD sunt acolo si isi fac treaba ca si pana acum.
Asa ca sincer nu prea inteleg de ce atata dezamagire fata de noul STI si pareri cum ca EVO X e mult peste. Sunt, ca si pana acum, doua masini cu performante de invidiat si comportament dinamic excelent. Parerea mea e ca in cazul acestor noi generatii s-a diferentiat modul de abordare a problemei de catre cei 2 producatori. Atata tot.
Ati vazut careva episodul 2 din seria 11 la Top Gear?
Ei acolo desfinteaza clar subarul si declara mult mai bun noul evo.
Daca sunteti curiosi gasiti pe net acest episod, cred ca si pe youtube.
Bafta si vizionare placuta!
Daca te uiti la testul facut de Top Gear, o sa observi ca lucrurile nu stau chiar asa cum zice Clarkson, care s-a cam contrazis. A laudat mult EVO X, care apropo era in varianta FQ360, adica 360 CP, disponibila numai in Anglia, ca si in lui Evo IX. Insa la proba de circuit Impreza, in varianta standard, de 300 CP, a fost mai rapida decat Mitsu. Atunci de ce sa spui ca o masina este mult mai buna decat alta daca la rapiditate pierde teren? Pt ca pana la urma asta e scopul principal al acestor masini...sa mearga repede, nu?
Am mers cu noul STI si intr-adevar nu mai e ce era. Nu iti mai da acel feeling de rally car precum vechea Impreza si mi se pare mult mai "civilizata" decat vechiul model. Insa lucrurile care conteaza cel mai mult, motorul boxer( care de vreo 3 sau 4 ani tot castiga premiul de cel mai bun motor la categoria 2.0-2.5 litri) si sistemul AWD sunt acolo si isi fac treaba ca si pana acum.
Asa ca sincer nu prea inteleg de ce atata dezamagire fata de noul STI si pareri cum ca EVO X e mult peste. Sunt, ca si pana acum, doua masini cu performante de invidiat si comportament dinamic excelent. Parerea mea e ca in cazul acestor noi generatii s-a diferentiat modul de abordare a problemei de catre cei 2 producatori. Atata tot.
Salut din nou...
Din pacate n-am avut ocazia sa merg cu STi, dar cu evolution, adica evo x, am avut ocazia sa merg..destul de mult...pe circuitul amkart...atat in dreapta unor piloti, dar si eu in persoana la volan...atat pe versiunea cu transmise manuala cat si pe cea sst-tc.
Si am putut vedea urmatoarele - cat timp masina a avut cauciucurile in stare buna statea impecabil pe traiectorie, ca si cum af fi mers pe sine de mountaigne rouse...
Mai tarziu, dupa ce s-au uzat cauciucurile (slick) si a dat un pic de ploaie ... a fost alta poveste...au fost posibile derapaje, facute cu apel...etc..
Si in plus, la cei aproape 300 cp masina face fata cu succes unui fratior mai mic (evo IX) un pic dopat cu steroizi)
Din pacate n-am avut ocazia sa merg cu STi, dar cu evolution, adica evo x, am avut ocazia sa merg..destul de mult...pe circuitul amkart...atat in dreapta unor piloti, dar si eu in persoana la volan...atat pe versiunea cu transmise manuala cat si pe cea sst-tc.
Si am putut vedea urmatoarele - cat timp masina a avut cauciucurile in stare buna statea impecabil pe traiectorie, ca si cum af fi mers pe sine de mountaigne rouse...
Mai tarziu, dupa ce s-au uzat cauciucurile (slick) si a dat un pic de ploaie ... a fost alta poveste...au fost posibile derapaje, facute cu apel...etc..
Si in plus, la cei aproape 300 cp masina face fata cu succes unui fratior mai mic (evo IX) un pic dopat cu steroizi)
QUOTE (2dor)Si mai e ceva de spus, nici EVO nu mai e ce era, acum are navigatie, computer de bord, este mai uman. Deci pana la urma nici STI si nici EVO nu mai sunt ce erau, niste bestii care nu aveau decat motor, cutie de viteze si un 4X4 performant. In rest nu conta nimic.
Un adevar foarte dureros. O asa masina nu trebuie sa fie "umana". Tre' sa fie bestie si atat. La ce dracu iti trebuie navigatia intr-un viraj strans cu motorul turat la maxim? Dar asta e adevarul: modelele de strada care au ca stramosi modele de circuit se transforma din ce ince mai mult in masini de strada.
Bogdan eu te cred ca masina este o adevarata bestie pe circuit dar ar trebui sa se relanseze si in WRC.
Un adevar foarte dureros. O asa masina nu trebuie sa fie "umana". Tre' sa fie bestie si atat. La ce dracu iti trebuie navigatia intr-un viraj strans cu motorul turat la maxim? Dar asta e adevarul: modelele de strada care au ca stramosi modele de circuit se transforma din ce ince mai mult in masini de strada.
Bogdan eu te cred ca masina este o adevarata bestie pe circuit dar ar trebui sa se relanseze si in WRC.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori