Service story
QUOTE (radu_lkv)focul se reaprinde
f grav ce se intampla, intrati aici pana nu se sterg posturile: http://www.craiovaforum.ro/prestagent-d ... 15368.html
si eventual lasati un comment
foarte buna initiativa!
asemenea probleme grave care se pot intampla oricui, nu trebuiesc trecute cu vedere sub nici o forma!
daca s-ar fi intamplat toate acestea intr-o tara civilizata, unde protectia consumatorului este la mare pret...un astfel de dealer ar fi fost deja istorie pana acum, dar la noi e posibil orice.
Prestagent ar merita sa aiba clienti din...Craiovita! )
Daca un "emigrant" din Craiovita ala si-ar fi luat masina de la ei, nimic din toate acestea nu s-ar fi intamplat sau prestagent ar fi aparut la stiri! )
Imi si imaginez o sabie pe bancheta din spate si fetele mecanicilor... )
f grav ce se intampla, intrati aici pana nu se sterg posturile: http://www.craiovaforum.ro/prestagent-d ... 15368.html
si eventual lasati un comment
foarte buna initiativa!
asemenea probleme grave care se pot intampla oricui, nu trebuiesc trecute cu vedere sub nici o forma!
daca s-ar fi intamplat toate acestea intr-o tara civilizata, unde protectia consumatorului este la mare pret...un astfel de dealer ar fi fost deja istorie pana acum, dar la noi e posibil orice.
Prestagent ar merita sa aiba clienti din...Craiovita! )
Daca un "emigrant" din Craiovita ala si-ar fi luat masina de la ei, nimic din toate acestea nu s-ar fi intamplat sau prestagent ar fi aparut la stiri! )
Imi si imaginez o sabie pe bancheta din spate si fetele mecanicilor... )
QUOTE (Cristi)QUOTE (radu_lkv)focul se reaprinde
f grav ce se intampla, intrati aici pana nu se sterg posturile: http://www.craiovaforum.ro/prestagent-d ... 15368.html
si eventual lasati un comment
foarte buna initiativa!
asemenea probleme grave care se pot intampla oricui, nu trebuiesc trecute cu vedere sub nici o forma!
daca s-ar fi intamplat toate acestea intr-o tara civilizata, unde protectia consumatorului este la mare pret...un astfel de dealer ar fi fost deja istorie pana acum, dar la noi e posibil orice.
Prestagent ar merita sa aiba clienti din...Craiovita! )
Daca un "emigrant" din Craiovita ala si-ar fi luat masina de la ei, nimic din toate acestea nu s-ar fi intamplat sau prestagent ar fi aparut la stiri! )
Imi si imaginez o sabie pe bancheta din spate si fetele mecanicilor... )
) da, sa stii ca ai mare dreptate.
oricum sunteti cu totii invitati sa postati acolo
f grav ce se intampla, intrati aici pana nu se sterg posturile: http://www.craiovaforum.ro/prestagent-d ... 15368.html
si eventual lasati un comment
foarte buna initiativa!
asemenea probleme grave care se pot intampla oricui, nu trebuiesc trecute cu vedere sub nici o forma!
daca s-ar fi intamplat toate acestea intr-o tara civilizata, unde protectia consumatorului este la mare pret...un astfel de dealer ar fi fost deja istorie pana acum, dar la noi e posibil orice.
Prestagent ar merita sa aiba clienti din...Craiovita! )
Daca un "emigrant" din Craiovita ala si-ar fi luat masina de la ei, nimic din toate acestea nu s-ar fi intamplat sau prestagent ar fi aparut la stiri! )
Imi si imaginez o sabie pe bancheta din spate si fetele mecanicilor... )
) da, sa stii ca ai mare dreptate.
oricum sunteti cu totii invitati sa postati acolo
Nu oricine cumpara EVO, iar EVO 9 chiar nu este o masina pe gustul "brunetilor".
Cu EVO 10, respectiv Lancer 2008...nu or sa mai aiba acelasi noroc! )
Deja constat ca clientela Mitsubishi incepe sa se diversifice foarte, foarteee mult.
Se vede si pe forum. )
Una peste alta, serviciile service-urilor "de provincie" sunt foarte slabe, chiar comparativ cu cele din Bucuresti.
Cu EVO 10, respectiv Lancer 2008...nu or sa mai aiba acelasi noroc! )
Deja constat ca clientela Mitsubishi incepe sa se diversifice foarte, foarteee mult.
Se vede si pe forum. )
Una peste alta, serviciile service-urilor "de provincie" sunt foarte slabe, chiar comparativ cu cele din Bucuresti.
QUOTE (radu_lkv)) da, sa stii ca ai mare dreptate.
oricum sunteti cu totii invitati sa postati acolo
bate la ochi daca apar personaje noi pe forum si te sustin. din cate am citit, ai perfecta dreptate si chiar m-as bucura sa tii si forumul asta la curent cu evenimentele procesului. e pacat ca distribuitorii din RO nu incearca o apropiere de clienti si dupa vanzare, in ideea ca un client trebuie fidelizat pentru a cumpara si alta data de la ei.
oricum sunteti cu totii invitati sa postati acolo
bate la ochi daca apar personaje noi pe forum si te sustin. din cate am citit, ai perfecta dreptate si chiar m-as bucura sa tii si forumul asta la curent cu evenimentele procesului. e pacat ca distribuitorii din RO nu incearca o apropiere de clienti si dupa vanzare, in ideea ca un client trebuie fidelizat pentru a cumpara si alta data de la ei.
QUOTE (Cristi)Una peste alta, serviciile service-urilor "de provincie" sunt foarte slabe, chiar comparativ cu cele din Bucuresti.
Aici ai mare dreptate. Nu am fost multumit de service-ul M Car, insa despre cel din C-ta, Nippon Car Center, nu am cuvinte.
Am fost luni sa fac revizia de 10.000 km. Toate bune si frumoase, schimbat ulei(folosesc Motul, surprinzator), filtru ulei, filtru aer si polen, s-au facut putin ca verifica si pe dedesubt, nici nu ma asteptam sa faca prea mult in privinta asta. Pret 550 RON, chiar mai putin decat mi se comunicase telefonic cand am facut programarea.
Problemele au inceput cu programarea. Aveam programare la 12, pana la 3 nu s-a apropiat nimeni de masina mea. Eu stateam in camera clientilor si faceam ture pe acolo, ei se uitau frumos la mine.
Deasemenea, am semnalat 2 pb la masina. Trepidat puternic al volanului la franari de la peste 70 km/h si un zdranganit super enervant in usa stanga spate. Nu mai aveau timp atunci, m-au reprogramat dupa doua zile. M-am prezentat constiincios, au pus masina pe stand. Cum ma asteptam, concluzia a fost: discuri ovalizate. A inceput procedura de rectificare, au pus masina din nou pe stand, a iesit bine de data asta. Pe urma s-au ocupat de usa, unde una dintre clemele care tine tijele ce actioneaza clanta de pe interior era rupta, de unde si zgomotul mentionat mai sus.
La sfarsit, mi se pune sub nas o factura de 200 RON. In naivitatea mea, indraznesc sa intreb daca nu cumva aceste probleme au vreo vaga legatura cu garantia. Am fost privit ca un ciudat. Cum a putut sa imi treaca prin cap asa ceva? Mi s-a explicat ca treaba cu discurile tine de exploatare incorecta(la 10000 km!!). De exemplu, cand franez de la 120 inainte de un semafor, e normal ca se forteaza discurile si apar pb. Probabil ca baiatul nu a facut diferenta intre Lancer-ul meu de 1,6 si vreun Evo 14, ca sa isi dea seama ca e cam greu ca in oras, intre fiecare 2 semafoare sa pot accelera pana la 120. Sau ca e posibil sa fi intrat cu discurile incinse in vreo balta. Le-am promis ca nu o sa mai ies in viata mea cu masina cand ploua afara, ca sa nu ii mai deranjez cu aceeasi problema.
Sincer, nici nu ma asteptam sa imi rezolve aceste pb pe garantie, insa daca macar taceau din gura, recunosteau ca discurile sunt proaste si ca asta e situatia, as fi fost multumit.
Aici ai mare dreptate. Nu am fost multumit de service-ul M Car, insa despre cel din C-ta, Nippon Car Center, nu am cuvinte.
Am fost luni sa fac revizia de 10.000 km. Toate bune si frumoase, schimbat ulei(folosesc Motul, surprinzator), filtru ulei, filtru aer si polen, s-au facut putin ca verifica si pe dedesubt, nici nu ma asteptam sa faca prea mult in privinta asta. Pret 550 RON, chiar mai putin decat mi se comunicase telefonic cand am facut programarea.
Problemele au inceput cu programarea. Aveam programare la 12, pana la 3 nu s-a apropiat nimeni de masina mea. Eu stateam in camera clientilor si faceam ture pe acolo, ei se uitau frumos la mine.
Deasemenea, am semnalat 2 pb la masina. Trepidat puternic al volanului la franari de la peste 70 km/h si un zdranganit super enervant in usa stanga spate. Nu mai aveau timp atunci, m-au reprogramat dupa doua zile. M-am prezentat constiincios, au pus masina pe stand. Cum ma asteptam, concluzia a fost: discuri ovalizate. A inceput procedura de rectificare, au pus masina din nou pe stand, a iesit bine de data asta. Pe urma s-au ocupat de usa, unde una dintre clemele care tine tijele ce actioneaza clanta de pe interior era rupta, de unde si zgomotul mentionat mai sus.
La sfarsit, mi se pune sub nas o factura de 200 RON. In naivitatea mea, indraznesc sa intreb daca nu cumva aceste probleme au vreo vaga legatura cu garantia. Am fost privit ca un ciudat. Cum a putut sa imi treaca prin cap asa ceva? Mi s-a explicat ca treaba cu discurile tine de exploatare incorecta(la 10000 km!!). De exemplu, cand franez de la 120 inainte de un semafor, e normal ca se forteaza discurile si apar pb. Probabil ca baiatul nu a facut diferenta intre Lancer-ul meu de 1,6 si vreun Evo 14, ca sa isi dea seama ca e cam greu ca in oras, intre fiecare 2 semafoare sa pot accelera pana la 120. Sau ca e posibil sa fi intrat cu discurile incinse in vreo balta. Le-am promis ca nu o sa mai ies in viata mea cu masina cand ploua afara, ca sa nu ii mai deranjez cu aceeasi problema.
Sincer, nici nu ma asteptam sa imi rezolve aceste pb pe garantie, insa daca macar taceau din gura, recunosteau ca discurile sunt proaste si ca asta e situatia, as fi fost multumit.
Adictoma a avut aceeasi problema. si nu cred ca a platit. Tu ai platit???
LE:
putem sa aruncam si o privire in curtea vecinului
pt poze tre sa fiti logati
http://www.legalracing.ro/forum/viewtop ... c&start=70
LE:
putem sa aruncam si o privire in curtea vecinului
pt poze tre sa fiti logati
http://www.legalracing.ro/forum/viewtop ... c&start=70
- Fişiere ataşate
-
- IMG_1500.JPG (90.97 KiB) Vizualizat de 2904 ori
-
- IMG_1502.JPG (61.97 KiB) Vizualizat de 2907 ori
QUOTE (Andrei_RC)Adictoma a avut aceeasi problema. si nu cred ca a platit. Tu ai platit???
Eu am fost mai fraier si am platit. Ma rog, nu aveam nici timpul nici cheful sa ma cert cu ei, si nu a fost vorba decat de 100 RON. Probabil ca daca era vorba de mai multi bani si eram mai in "forma", lucrurile nu s-ar fi terminat asa. Eu o iau ca o invatatura de minte, alta data voi sti sa pun problema altfel.
Eu am fost mai fraier si am platit. Ma rog, nu aveam nici timpul nici cheful sa ma cert cu ei, si nu a fost vorba decat de 100 RON. Probabil ca daca era vorba de mai multi bani si eram mai in "forma", lucrurile nu s-ar fi terminat asa. Eu o iau ca o invatatura de minte, alta data voi sti sa pun problema altfel.
Andrei_RC,
Ce e cu uleiul ala atat de special?
Ca in afara de faptul ca e un 5W40, full syntetic nu prea e cine stie ce de capul lui - cel putin dupa indicii de performanta afisati in josul etichetei: API SJ cand mai nou se merge pe SL, adica un standard cu 2 generatii in urma sau standard ACEA A3/98 - iarasi un standard invechit, la ora actuala s-a ajuns la A5.
Ne dai mai multe amanunte?
Ce e cu uleiul ala atat de special?
Ca in afara de faptul ca e un 5W40, full syntetic nu prea e cine stie ce de capul lui - cel putin dupa indicii de performanta afisati in josul etichetei: API SJ cand mai nou se merge pe SL, adica un standard cu 2 generatii in urma sau standard ACEA A3/98 - iarasi un standard invechit, la ora actuala s-a ajuns la A5.
Ne dai mai multe amanunte?
QUOTE (DeBogdan)Andrei_RC,
Ce e cu uleiul ala atat de special?
Ca in afara de faptul ca e un 5W40, full syntetic nu prea e cine stie ce de capul lui - cel putin dupa indicii de performanta afisati in josul etichetei: API SJ cand mai nou se merge pe SL, adica un standard cu 2 generatii in urma sau standard ACEA A3/98 - iarasi un standard invechit, la ora actuala s-a ajuns la A5.
Ne dai mai multe amanunte?
Uleiul ala special se pune obligatoriu cand faci schimbul la SMT. Daca nu-l pui, pierzi garantia la motor. Cioranie greceasca se numeste si omul doar atragea atentia de ce se poate intampla. Povestea de pe celalalt forum e destul de simpatica.
Ce e cu uleiul ala atat de special?
Ca in afara de faptul ca e un 5W40, full syntetic nu prea e cine stie ce de capul lui - cel putin dupa indicii de performanta afisati in josul etichetei: API SJ cand mai nou se merge pe SL, adica un standard cu 2 generatii in urma sau standard ACEA A3/98 - iarasi un standard invechit, la ora actuala s-a ajuns la A5.
Ne dai mai multe amanunte?
Uleiul ala special se pune obligatoriu cand faci schimbul la SMT. Daca nu-l pui, pierzi garantia la motor. Cioranie greceasca se numeste si omul doar atragea atentia de ce se poate intampla. Povestea de pe celalalt forum e destul de simpatica.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori