La ce ai schimbat nu e nevoie de rodaj, poti merge normal cu masina.
Consumul o sa scada, acum iarna e oricum mai mare.
Colt 1.3 Benzina Cu Probleme
Intr-un final astazi am luat masina definitiv de la reprezentanta (am lasat-o luni, acum patru zile), s-a rezolvat si problema cu afisarea nivelului combustibilului. Acum arata corect nivelul, explicatia aparitiei problemei nu am aflat-o totusi.
Consumul si-a revenit la normal, chiar am reusit un consum ridicol de mic in afara orasului (pe o distanta de 350km) - 6.3l la temperatura exterioara ~1 grad, cu un dulap de peste suta de kg pe bancheta din spate.
Motorul functioneaza in continuare impecabil, pornire foarte buna dimineata, se simte ca un motor nou.
Saptamana viitoare ma voi duce si la service-ul GPL sa ii refac setarile in mers pentru instalatia GPL, apoi urmeaza cateva investitii mai mici: cap planetara stanga (schimbat a doua oara), cauciucuri noi de vara, si daca o fi cazul (si probabil va fi) cate o bucsa, bieleta etc.
Ma gandesc sa schimb si suportul de la baterie, l-am descoperit rupt acum cateva luni, tot atunci am descoperit pamant in acel suport si toate suruburile ruginite (masina asta nu cred ca a vazut drum de tara mai mult de 10km la viata ei, in schimb a vazut de cateva ori refularea canalizarii din zona Pantelimon, asa ca acel pamant ar putea fi totusi ... "ingrasamant organic" /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" /> ) .
Consumul si-a revenit la normal, chiar am reusit un consum ridicol de mic in afara orasului (pe o distanta de 350km) - 6.3l la temperatura exterioara ~1 grad, cu un dulap de peste suta de kg pe bancheta din spate.
Motorul functioneaza in continuare impecabil, pornire foarte buna dimineata, se simte ca un motor nou.
Saptamana viitoare ma voi duce si la service-ul GPL sa ii refac setarile in mers pentru instalatia GPL, apoi urmeaza cateva investitii mai mici: cap planetara stanga (schimbat a doua oara), cauciucuri noi de vara, si daca o fi cazul (si probabil va fi) cate o bucsa, bieleta etc.
Ma gandesc sa schimb si suportul de la baterie, l-am descoperit rupt acum cateva luni, tot atunci am descoperit pamant in acel suport si toate suruburile ruginite (masina asta nu cred ca a vazut drum de tara mai mult de 10km la viata ei, in schimb a vazut de cateva ori refularea canalizarii din zona Pantelimon, asa ca acel pamant ar putea fi totusi ... "ingrasamant organic" /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" /> ) .
Salutare, am un Colt din 2008 1.3 benz 95cp 140k km si in ultima vreme cand masina este intro treapta superioara si subturata <2000rpm incepe de mearga in hopuri ca si cum s-ar inneca dar imediat ce o accelerez mai mult de 2000rpm e ok merge lin. Asta se intampla cam in fiecare treapra de viteza daca rpm trec sub 2000. Am facut o prob sa-i schimb bujiile cu ceva mai bune, de cand este la mine nu am schimbat bujiile si nu stiu cand au fost schimbate. Totusi limita de 2000rpm de cand incepe sa faca asa imi da de gandit ca ar fi ceva electronic calculat si nu stiu daca bujiile va rezolva problema.
Ati mai intalnit simptome de genul asta ? Merci
Ati mai intalnit simptome de genul asta ? Merci
QUOTE (Sury @ Mar 20 2018, 03:57 PM) Salutare, am un Colt din 2008 1.3 benz 95cp 140k km si in ultima vreme cand masina este intro treapta superioara si subturata <2000rpm incepe de mearga in hopuri ca si cum s-ar inneca dar imediat ce o accelerez mai mult de 2000rpm e ok merge lin. Asta se intampla cam in fiecare treapra de viteza daca rpm trec sub 2000. Am facut o prob sa-i schimb bujiile cu ceva mai bune, de cand este la mine nu am schimbat bujiile si nu stiu cand au fost schimbate. Totusi limita de 2000rpm de cand incepe sa faca asa imi da de gandit ca ar fi ceva electronic calculat si nu stiu daca bujiile va rezolva problema.
Ati mai intalnit simptome de genul asta ? Merci
Am avut si eu aceleasi probleme acum cativa ani, mergea in suturi in jurul turatiei de 2000 rpm. Am inlocuit variatorul de faze (valva MIVEC) la service-ul de pe Metalurgiei. Daca esti din Bucuresti, mergi pana acolo si discuta cu ei, a costat vreo 350 lei + manopera, este o operatie foarte simpla. Bafta!
Ati mai intalnit simptome de genul asta ? Merci
Am avut si eu aceleasi probleme acum cativa ani, mergea in suturi in jurul turatiei de 2000 rpm. Am inlocuit variatorul de faze (valva MIVEC) la service-ul de pe Metalurgiei. Daca esti din Bucuresti, mergi pana acolo si discuta cu ei, a costat vreo 350 lei + manopera, este o operatie foarte simpla. Bafta!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori