Probleme Mitsubishi Outlander
QUOTE (Redlander @ Dec 5 2017, 12:58 PM) O intrebare:
Daca scot furtunasul de vacuum de la EGR, este ca si cum as anula EGR-ul, fara sa mai trebuiasca sa umblu la soft? As vrea sa nu-mi mai bage ulei si gaze in admisie, pentru ca e nenorocire ce am gasit acolo. Adica va functiona ca si cum EGR-ul este anulat?
Salut. Daca scoti furtunasul de la EGR, nu vei scapa de ulei pe admisie, doar ca EGR nu va functiona in parametrii. Ar trebui sa-i si obturezi conducta care vine la el din galeria de evacuare si astfel vei avea un EGR anulat. La modele unde egr-ul este actionat de vacuum, nu se dezactiveaza din soft pentru ca egr-ul este mecanic. Numai la cele electrice se dezactiveaza din soft. In legatura cu uleiul pe admisie alta este buba. Deasupra, din capacul motorului iti iese un furtunel cu gaze de carter care-ti intra in tubulatura de admisie a aerului. In capac ar trebui sa fie un filtru de pasla care filtreaza uleiul si lasa sa treaca doar aerul. Cu timpul, acest filtru se imbiba cu ulei permitand si trecerea(mai mult sau mai putin) a uleiului, ulei ce se depune pe traseul de admisie. O rezolvare ar fi schimbarea filtrului de pasla cu unul nou(daca nu ma insel se schimba tot capacul) sau lasat "in aer" acel furtunel si obturarea gaurii de pe furtunul de admisie(solutie adoptata de mine la 2.0 tdi). Cam cum era mai demult la batrana dacie, acel furtun ce atarna pe sub masina si iesea putin fum pe el.
Daca scot furtunasul de vacuum de la EGR, este ca si cum as anula EGR-ul, fara sa mai trebuiasca sa umblu la soft? As vrea sa nu-mi mai bage ulei si gaze in admisie, pentru ca e nenorocire ce am gasit acolo. Adica va functiona ca si cum EGR-ul este anulat?
Salut. Daca scoti furtunasul de la EGR, nu vei scapa de ulei pe admisie, doar ca EGR nu va functiona in parametrii. Ar trebui sa-i si obturezi conducta care vine la el din galeria de evacuare si astfel vei avea un EGR anulat. La modele unde egr-ul este actionat de vacuum, nu se dezactiveaza din soft pentru ca egr-ul este mecanic. Numai la cele electrice se dezactiveaza din soft. In legatura cu uleiul pe admisie alta este buba. Deasupra, din capacul motorului iti iese un furtunel cu gaze de carter care-ti intra in tubulatura de admisie a aerului. In capac ar trebui sa fie un filtru de pasla care filtreaza uleiul si lasa sa treaca doar aerul. Cu timpul, acest filtru se imbiba cu ulei permitand si trecerea(mai mult sau mai putin) a uleiului, ulei ce se depune pe traseul de admisie. O rezolvare ar fi schimbarea filtrului de pasla cu unul nou(daca nu ma insel se schimba tot capacul) sau lasat "in aer" acel furtunel si obturarea gaurii de pe furtunul de admisie(solutie adoptata de mine la 2.0 tdi). Cam cum era mai demult la batrana dacie, acel furtun ce atarna pe sub masina si iesea putin fum pe el.
Multumesc pentru raspuns, tutulup!
Ma gandeam ca daca-i scot furtunasul de vacuum, valva EGR ar ramane pe pozitia inchis si nu va mai fi nevoie sa obturez nimic.
Mai am o nelamurire: ce rol are actuatorul cu tija aferenta de la racitorul EGR-ului, care se afla in spatele motorului, in apropierea turbinei? Am vazut ca si acolo merge un furtunas de vacuum.
Ma gandeam ca daca-i scot furtunasul de vacuum, valva EGR ar ramane pe pozitia inchis si nu va mai fi nevoie sa obturez nimic.
Mai am o nelamurire: ce rol are actuatorul cu tija aferenta de la racitorul EGR-ului, care se afla in spatele motorului, in apropierea turbinei? Am vazut ca si acolo merge un furtunas de vacuum.
QUOTE (bart_snp @ Dec 6 2017, 07:09 PM) Salut
Am patit-o si eu. Se schimba tot ansamblul care include clapeta. Are niste dinti de plastic pe un semidisc care actioneaza clapeta si care s-au dus. Nu se poate schimba numai clapeta
Zgomotul nu se mai aude ca au diasparut dintii
Numai bine
Am inteles , intrebarea este ce se intampla daca nu o schimb? Duoa cum spuneam , masina se comporta absolut normal. Cei de la Mitsu spuneau ceva de minim 1000 lei si nu prea ma bucura ). Pe tine cat te-a costat si unde ai facut reparatia?
Ms!
Am patit-o si eu. Se schimba tot ansamblul care include clapeta. Are niste dinti de plastic pe un semidisc care actioneaza clapeta si care s-au dus. Nu se poate schimba numai clapeta
Zgomotul nu se mai aude ca au diasparut dintii
Numai bine
Am inteles , intrebarea este ce se intampla daca nu o schimb? Duoa cum spuneam , masina se comporta absolut normal. Cei de la Mitsu spuneau ceva de minim 1000 lei si nu prea ma bucura ). Pe tine cat te-a costat si unde ai facut reparatia?
Ms!
Daca nu o schimbi masina se va opri la fel de urat. Acea clapita inchide aerul ca motorul sa se opreasca frumos. In lipsa functionarii ei, motorul se opreste prin taierea motorinei si de aceea se opreste urat(balbait). Probleme cu clapeta am si eu, doar ca la mine este motorasul pas cu pas. Am si chek-ul aprins din aceasta cauza. Daca are cineva o clapeta veche pe care nu o foloseste, poate mi-o imprumuta sa o schimb cu a mea ca vreau sa o decapsulez si sa vad daca o pot rezolva.
@redlander Daca am inteles bine, actuatorul de care vorbesti iti modifica geometria variabila la turbina. Acesta ar trebui sa fie montat pe turbina impreuna cu ciuperca de vacuum.
@redlander Daca am inteles bine, actuatorul de care vorbesti iti modifica geometria variabila la turbina. Acesta ar trebui sa fie montat pe turbina impreuna cu ciuperca de vacuum.
QUOTE (tutulup @ Dec 20 2017, 01:41 PM) Daca nu o schimbi masina se va opri la fel de urat. Acea clapita inchide aerul ca motorul sa se opreasca frumos. In lipsa functionarii ei, motorul se opreste prin taierea motorinei si de aceea se opreste urat(balbait). Probleme cu clapeta am si eu, doar ca la mine este motorasul pas cu pas. Am si chek-ul aprins din aceasta cauza. Daca are cineva o clapeta veche pe care nu o foloseste, poate mi-o imprumuta sa o schimb cu a mea ca vreau sa o decapsulez si sa vad daca o pot rezolva.
@redlander Daca am inteles bine, actuatorul de care vorbesti iti modifica geometria variabila la turbina. Acesta ar trebui sa fie montat pe turbina impreuna cu ciuperca de vacuum.
Multumesc pentru raspuns. Sa inteleg ca nu se poate defecta si altceva , exista doar acest discomfort al opririi "balbaite" ? As vrea sa plec in Austria si n-as prea fi bucuros sa raman in drum:))
@redlander Daca am inteles bine, actuatorul de care vorbesti iti modifica geometria variabila la turbina. Acesta ar trebui sa fie montat pe turbina impreuna cu ciuperca de vacuum.
Multumesc pentru raspuns. Sa inteleg ca nu se poate defecta si altceva , exista doar acest discomfort al opririi "balbaite" ? As vrea sa plec in Austria si n-as prea fi bucuros sa raman in drum:))
QUOTE (tutulup @ Dec 20 2017, 01:41 PM) @redlander Daca am inteles bine, actuatorul de care vorbesti iti modifica geometria variabila la turbina. Acesta ar trebui sa fie montat pe turbina impreuna cu ciuperca de vacuum.
Nu este vorba de actuatorul de la turbina. Mai este un actuator care este pus la racitorul de gaze pentru EGR, undeva in dreapta turbinei, mai sus. Posibil sa fie un gate care da drumul circularii gazelor atunci cand trebuie...Habar n-am.
Nu este vorba de actuatorul de la turbina. Mai este un actuator care este pus la racitorul de gaze pentru EGR, undeva in dreapta turbinei, mai sus. Posibil sa fie un gate care da drumul circularii gazelor atunci cand trebuie...Habar n-am.
QUOTE (cretzu64 @ Dec 20 2017, 08:38 PM) Salut,o intrebare:de putin timp am un Outlander 2,2 cleartec,diesel 150cp,2013,fara navigatie,iar la inchiderea masinii oglinzile se plieaza,cum pot decupla aceasta functie?din motive de ger si zapada ieri erau intepenite.
tre sa ai undeva setup , system .. al meu e din 2008 si de pe acolo l-am setat. nu cred ca difere prea mult.
tre sa ai undeva setup , system .. al meu e din 2008 si de pe acolo l-am setat. nu cred ca difere prea mult.
- mitsubishi outlander alex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 08, 2018 8:03 pm
Salut. de ceva vreme sunt posesorul unui outlander DI-D cleartech 2268 4wd 2013,l am luat la 105000 si am facut doar 1000 cu el,am o foarte mare nelamurire...la plecarea dupa loc am un zgomot ciudat mai ales daca sunt in panta,uneori chiar si in mets se aude daca accelerez mai brusc,este ca si cum ar agata ceva se aude de parca ar agata un fier de altul.am mai auzit la un passat acelasi zgomot.poate sa ma lamureasca cineva??
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori