Probleme Mitsubishi Outlander
Salut,
Daca cineva mai are probleme cu aerul conditionat care baga aer cald cand se merge prin oras sau afara si apoi cu viteza mica.
La mine s-a rezolvat dupa ce am schimbat ambreiajul compresorului.
De obicei numai bobina este defecta si trebuie inlocuita. Eu am inlocuit tot ambreiajul pentru ca nu stiam sigur daca doar bobina are probleme.
O zi buna.
Daca cineva mai are probleme cu aerul conditionat care baga aer cald cand se merge prin oras sau afara si apoi cu viteza mica.
La mine s-a rezolvat dupa ce am schimbat ambreiajul compresorului.
De obicei numai bobina este defecta si trebuie inlocuita. Eu am inlocuit tot ambreiajul pentru ca nu stiam sigur daca doar bobina are probleme.
O zi buna.
Salut,
am si eu o intrebare legata de nivelul de ulei. Pana unde trebuie sa fie uleiul pe joja?
Acum nivelul este indicat de sageata rosie, dar masina nu sta in plan drept, este inclinata catre fata.
Este ulei si mai sus pe joja, dar cred ca este ce a adunat de pe canal, cand am scos joja.
am si eu o intrebare legata de nivelul de ulei. Pana unde trebuie sa fie uleiul pe joja?
Acum nivelul este indicat de sageata rosie, dar masina nu sta in plan drept, este inclinata catre fata.
Este ulei si mai sus pe joja, dar cred ca este ce a adunat de pe canal, cand am scos joja.
- Fişiere ataşate
-
- IMG_20171021_164408.jpg (2.72 MiB) Vizualizat de 3613 ori
-
- IMG_20171021_164354.jpg (490.49 KiB) Vizualizat de 3615 ori
-
- IMG_20171021_164038.jpg (1.96 MiB) Vizualizat de 3619 ori
Salutare .
Am si eu bataie de cap cu al meu mitsu outlander 2.0did din 2007 . Bataia de cap consta in faptu ca la 110-120km/h se taie acceleratia si imi apare ENGINE CHECK ,opresc motorul (in mers) si repornesc isi revine in minti dar la fel cand atinge viteza data reapare problema.
Am pus-o pe tester si da "presiune mare in turbo" , specific cum ca am curatat egr , verificat turbo (impecabila ,dupa spusele mecanicului) , schimbat modulul de vacumuri ...
Are cineva idee sau a mai patit ?
Am si eu bataie de cap cu al meu mitsu outlander 2.0did din 2007 . Bataia de cap consta in faptu ca la 110-120km/h se taie acceleratia si imi apare ENGINE CHECK ,opresc motorul (in mers) si repornesc isi revine in minti dar la fel cand atinge viteza data reapare problema.
Am pus-o pe tester si da "presiune mare in turbo" , specific cum ca am curatat egr , verificat turbo (impecabila ,dupa spusele mecanicului) , schimbat modulul de vacumuri ...
Are cineva idee sau a mai patit ?
Geometria variabila a turbinei nu lucreaza,de aia cam la peste 2200-2300 de ture intra in limp mode.Mai verifica pompa vacum,traseu furtune vacum,capsula vacumatica de pe turbina.
Mai rar dar nu imposibil...intercooler spart,un furtun de presiune pe admisie fisurat,dar in acest caz ar trebui sa dea si cu fum pe esapament.
Turbina cum a verificat-o pe banc sau ochiometric?
Mai rar dar nu imposibil...intercooler spart,un furtun de presiune pe admisie fisurat,dar in acest caz ar trebui sa dea si cu fum pe esapament.
Turbina cum a verificat-o pe banc sau ochiometric?
QUOTE (Rada Nic @ Nov 25 2017, 11:53 AM) Salutare .
Am si eu bataie de cap cu al meu mitsu outlander 2.0did din 2007 . Bataia de cap consta in faptu ca la 110-120km/h se taie acceleratia si imi apare ENGINE CHECK ,opresc motorul (in mers) si repornesc isi revine in minti dar la fel cand atinge viteza data reapare problema.
Am pus-o pe tester si da "presiune mare in turbo" , specific cum ca am curatat egr , verificat turbo (impecabila ,dupa spusele mecanicului) , schimbat modulul de vacumuri ...
Are cineva idee sau a mai patit ?
Salutare.
Da, a mea a facut de noua ( Reprezentanta Mitsu Expozitiei) ... la 4 luni dupa achizionare a facut asa. Am fost la ei, au zis ca asta e boala lor si nu au ce sa ii faca. O aberatie.
In fine, au fost perioade si perioade.. cand facea, cand nu facea.
Rezultatul? Turbina a picat la plecarea de la semafor. Avea atunci 110.000km, acum are 126.000km. am recoNditionat turbina la AVD Turbo, am scapat de limp mode.. dar am dat de altele.. fum albastru, etc. Am postat aici toata povestea cu turbina..
Am si eu bataie de cap cu al meu mitsu outlander 2.0did din 2007 . Bataia de cap consta in faptu ca la 110-120km/h se taie acceleratia si imi apare ENGINE CHECK ,opresc motorul (in mers) si repornesc isi revine in minti dar la fel cand atinge viteza data reapare problema.
Am pus-o pe tester si da "presiune mare in turbo" , specific cum ca am curatat egr , verificat turbo (impecabila ,dupa spusele mecanicului) , schimbat modulul de vacumuri ...
Are cineva idee sau a mai patit ?
Salutare.
Da, a mea a facut de noua ( Reprezentanta Mitsu Expozitiei) ... la 4 luni dupa achizionare a facut asa. Am fost la ei, au zis ca asta e boala lor si nu au ce sa ii faca. O aberatie.
In fine, au fost perioade si perioade.. cand facea, cand nu facea.
Rezultatul? Turbina a picat la plecarea de la semafor. Avea atunci 110.000km, acum are 126.000km. am recoNditionat turbina la AVD Turbo, am scapat de limp mode.. dar am dat de altele.. fum albastru, etc. Am postat aici toata povestea cu turbina..
QUOTE (AnduWPY @ Nov 25 2017, 05:12 PM) Salutare.
Da, a mea a facut de noua ( Reprezentanta Mitsu Expozitiei) ... la 4 luni dupa achizionare a facut asa. Am fost la ei, au zis ca asta e boala lor si nu au ce sa ii faca. O aberatie.
In fine, au fost perioade si perioade.. cand facea, cand nu facea.
Rezultatul? Turbina a picat la plecarea de la semafor. Avea atunci 110.000km, acum are 126.000km. am recoNditionat turbina la AVD Turbo, am scapat de limp mode.. dar am dat de altele.. fum albastru, etc. Am postat aici toata povestea cu turbina..
Am citit toate intamplarile care le-ai zis mai sus , in cazul meu ieri am dus din nou masina pentru verificarea turbinei dupa ce am citit intamplarile tale si ale altor posesori si din nou au zis ca turbina e ca noua , mi sa zis ca mai ramane sa verifice toate furtunasele si tot ce e pe langa sau are legatura cu turbo . Referitor la mersul motorului pot spune ca e aproape la fel de silentios ca un benzinar , pana la 110 trage corespunzator ,nu scoate fum , nu se ineaca , te unge pe suflet cum cat de frumos merge (spusele mecanicului dupa cateva teste )
Da, a mea a facut de noua ( Reprezentanta Mitsu Expozitiei) ... la 4 luni dupa achizionare a facut asa. Am fost la ei, au zis ca asta e boala lor si nu au ce sa ii faca. O aberatie.
In fine, au fost perioade si perioade.. cand facea, cand nu facea.
Rezultatul? Turbina a picat la plecarea de la semafor. Avea atunci 110.000km, acum are 126.000km. am recoNditionat turbina la AVD Turbo, am scapat de limp mode.. dar am dat de altele.. fum albastru, etc. Am postat aici toata povestea cu turbina..
Am citit toate intamplarile care le-ai zis mai sus , in cazul meu ieri am dus din nou masina pentru verificarea turbinei dupa ce am citit intamplarile tale si ale altor posesori si din nou au zis ca turbina e ca noua , mi sa zis ca mai ramane sa verifice toate furtunasele si tot ce e pe langa sau are legatura cu turbo . Referitor la mersul motorului pot spune ca e aproape la fel de silentios ca un benzinar , pana la 110 trage corespunzator ,nu scoate fum , nu se ineaca , te unge pe suflet cum cat de frumos merge (spusele mecanicului dupa cateva teste )
Salutare , Outlander 2.2 diesel , 2008 motor PSA. acum vreo doua saptamani am observat un carait ciudat in timpul functionarii motorului. Observ mai apoi ca acel carait se aude chiar daca doar pun contactul si cateva secunde dupa ce opresc motorul. am identificat sursa zgomotului ca fiind clapeta de acceleratie ( ajutor telefonic de la Mitsu Berceni ) Chestia ca de cateva zile nu mai face acel zgomot ( se aud acele zumzaieli care se auzeau in mod normal la punerea contactului si la oprirea motorului din'totdeauna ) Chestia este ca - si am citit pe aici ca se intampla din cauza clapetei - motorul se cam zgaltaie la oprire. Niciun martor aprins , altfel se comporta normal in mers. Ce ar trebui sa fac? Sa inlocuiesc clapeta? Sa merg sa incerce cineva sa o curete? Se pot strica si altele daca nu remediez? Reamintesc ca acel carait destul de puternic si enervant a cam disparut.
Multumesc
Multumesc
Salut! Citind postarile am cazut pe ganduri... Vreau sa cumpar un Outlander (2016) pt sotia mea si m-am cam desumflat! Cam multe defecte comune, adica din cele care se produc de regula. Am Pajero Sport din 2000 si am cu el 240.000 km. Nicio problema cu turbina, cu injectoarele, EGR curatat o singura data. Nici troncaneli, nici probleme cu demarajul sau cansumul (am 13 la suta in localitate). Ce este totusi cu acest Outlander?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori