Cutie Viteze - Defect Treapta 6
Salutare!
Am citit si eu acum acest topic. Pe forumuri din alte tari am citit ca la inlocuirea uleiului chiar la reprezentata Mitsubishi au aaprut probleme din cauza calitatii/tipului/caracteristicilor uleiului in sensul ca intra greu in viteze. Problema s-a fi rezolvat inlocuind din nou uleiul proaspat schimbat cu un altul. Si nu este vorba despre un caz singular, ci li s-a intamplat mai multor posesori de Outlander II.
Am citit si eu acum acest topic. Pe forumuri din alte tari am citit ca la inlocuirea uleiului chiar la reprezentata Mitsubishi au aaprut probleme din cauza calitatii/tipului/caracteristicilor uleiului in sensul ca intra greu in viteze. Problema s-a fi rezolvat inlocuind din nou uleiul proaspat schimbat cu un altul. Si nu este vorba despre un caz singular, ci li s-a intamplat mai multor posesori de Outlander II.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Verifica foarte bine tot ce este in cutie s-au compromis mai multe.
Uleiul era la limita superioara?
Treapta 6 s-a dus barbierind dintii de pe un pinion si compromitand perechea doar ca toate acele bucatele au cazut prin cutie si nu vad ce noroc atat de mare sa fie sa nu fi ajuns in merssiprin alte locuri.
Verifica, spala foarte bine si primul ulei sa-l schimbi la cutie dupa cca. 100Km.
Atentie ce ulei folositi.
Uleiul era la limita superioara?
Treapta 6 s-a dus barbierind dintii de pe un pinion si compromitand perechea doar ca toate acele bucatele au cazut prin cutie si nu vad ce noroc atat de mare sa fie sa nu fi ajuns in merssiprin alte locuri.
Verifica, spala foarte bine si primul ulei sa-l schimbi la cutie dupa cca. 100Km.
Atentie ce ulei folositi.
Salut tuturor,
Sunt si eu "Stan patitu'" cu viteza a 6-a. Dupa ce am schimbat tot ce era de schimbat in cutie (axe, pinioane, etc) am dat in alta: sonda de marsarier ramane cuplata, chiar si dupa inlocuirea ei.
Cum sonda e noua, iar cutia este ok dpdv mecanic, mai aveti vreo idee unde ar trebui sa se mai caute defectiunea?
Multumesc anticipat!
Sunt si eu "Stan patitu'" cu viteza a 6-a. Dupa ce am schimbat tot ce era de schimbat in cutie (axe, pinioane, etc) am dat in alta: sonda de marsarier ramane cuplata, chiar si dupa inlocuirea ei.
Cum sonda e noua, iar cutia este ok dpdv mecanic, mai aveti vreo idee unde ar trebui sa se mai caute defectiunea?
Multumesc anticipat!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori