Discuri De Frana
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
QUOTE (goguvasile @ Feb 2 2015, 05:09 PM) O mare parte din km au fost facuti in afara orasului, nu obisnuiesc sa merg agresiv si folosesc frana de motor atunci cand are sens. As fi curios daca ar putea fi vorba de vreun defect de fabricatie.
BTW, placutele de frana de pe fata au fost schimbate abia la ~45-50K km. Nu se prea uzasera. Cele de pe spate sunt inca cele din fabrica.
Atunci discurile tale ar trebui sa fie ok. Nu te lua dupa ce iti spun in reprezentanta, si mie mi-au zis la fel la 37k. Normal ca nu m-am luat dupa ei. Daca ai avut grija de ele cred ca in cel mai bun caz ar trebui sa le faci o rectificare si nu o schimbare. Singurii care au sarit sa schimb discurile au fost in Expozitiei, cei din Metalurgiei au fost de alta parere.
Mai cere parerea si altor meseriasi, de regula unora care nu au norma la vandut piese.
BTW, placutele de frana de pe fata au fost schimbate abia la ~45-50K km. Nu se prea uzasera. Cele de pe spate sunt inca cele din fabrica.
Atunci discurile tale ar trebui sa fie ok. Nu te lua dupa ce iti spun in reprezentanta, si mie mi-au zis la fel la 37k. Normal ca nu m-am luat dupa ei. Daca ai avut grija de ele cred ca in cel mai bun caz ar trebui sa le faci o rectificare si nu o schimbare. Singurii care au sarit sa schimb discurile au fost in Expozitiei, cei din Metalurgiei au fost de alta parere.
Mai cere parerea si altor meseriasi, de regula unora care nu au norma la vandut piese.
- mileaandrei175
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Apr 05, 2014 12:22 am
Salut, ne uitam la grosimea lui. Se masoara cu sublerul si cand scade sub o anumite grosime minima (specificata de producator) trebuie schimbat.
De ex pt masina mea discurile ventilate pentru fatza au 24 mm grosime cand sunt noi si cand ajung la 21.5mm trebuiesc schimbate. Cele spate (pt ca sunt pline) au 10mm grosime noi si cand ajung la 8 trb schimbate. Asta-i teoria.
In practica, le poti tine mai mult daca nu se tocesc inegal sau nu se ovalizeaza (mai ales pe cele pline) doar sa nu uiti ca te joci cu viata ta si a celorlalti participanti la trafic. Cu cat se subtiaza mai mult cu atat se incing mai tare, se pot ovaliza, crapa sau pur si simplu sa ramai fara frane cand ti-e lumea mai draga.
De asemenea, daca ai discurile SI placutele tocite, pistonul se extinde excesiv pt a compensa lipsa de grosime, marind posibilitatea contaminarii/griparii(am auzit).
Pt lancer 2.0 DID Grosime [mm]: 26 Grosime minima [mm]: 24.4 (pe fatza) si Grosime disc frana [mm]: 10 Grosime minima [mm]: 8.4 pe spate.
De ex pt masina mea discurile ventilate pentru fatza au 24 mm grosime cand sunt noi si cand ajung la 21.5mm trebuiesc schimbate. Cele spate (pt ca sunt pline) au 10mm grosime noi si cand ajung la 8 trb schimbate. Asta-i teoria.
In practica, le poti tine mai mult daca nu se tocesc inegal sau nu se ovalizeaza (mai ales pe cele pline) doar sa nu uiti ca te joci cu viata ta si a celorlalti participanti la trafic. Cu cat se subtiaza mai mult cu atat se incing mai tare, se pot ovaliza, crapa sau pur si simplu sa ramai fara frane cand ti-e lumea mai draga.
De asemenea, daca ai discurile SI placutele tocite, pistonul se extinde excesiv pt a compensa lipsa de grosime, marind posibilitatea contaminarii/griparii(am auzit).
Pt lancer 2.0 DID Grosime [mm]: 26 Grosime minima [mm]: 24.4 (pe fatza) si Grosime disc frana [mm]: 10 Grosime minima [mm]: 8.4 pe spate.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator