Ce Se Schimba/inlocuieste In Timp La Masina
Am mai primit urmatorul raspuns: "Din pacate, Eneos nu comercializam. Norma pe care o specifica producatorul pentru motorizarea asta este A1/B1, A5/B5 sau ACEA C2, ulei care se regaseste doar in vascozitatile 0w-30/0w-20 sau 5W-30. Acel Eneos e un A3/B4/C3 5W-40. Daca motorul a functionat ok cu 5W-40, putem oferta un 5W-40 calitativ."
Nu e ok sa pun 5W-40?
Nu e ok sa pun 5W-40?
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Este ok sa pui 5w-40 si crede-ma ca eneos-ul pe care ti l-am recomandat este mult peste ce ti-a oferit in prima situatie, adica acel motul.
Daca vrei sa intram in detalii tehnice intram, doar sa imi spui. Ce pot sa iti spun doar ca la le transmiti si celor care ti-au dat oferta. Acel motul este un ulei hidrocracat si nu este full sintetic, este grupa 3 sintetic. Eneos este full sintetic un fel de PAO dar cu o formula chimica dezvolatata de japonezi, este un ulei care nu lasa depuneri de cenusa in motor, are molibden si este f stabil la temp inalte. In principiu in romanica se merge pe principiul daca noi nu comercializam inseamna ca nu e bun sau nu e recomandat.
Daca vrei sa intram in detalii tehnice intram, doar sa imi spui. Ce pot sa iti spun doar ca la le transmiti si celor care ti-au dat oferta. Acel motul este un ulei hidrocracat si nu este full sintetic, este grupa 3 sintetic. Eneos este full sintetic un fel de PAO dar cu o formula chimica dezvolatata de japonezi, este un ulei care nu lasa depuneri de cenusa in motor, are molibden si este f stabil la temp inalte. In principiu in romanica se merge pe principiul daca noi nu comercializam inseamna ca nu e bun sau nu e recomandat.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Salut, am comandat si saiba si filtrul de origine, nu stiu sigur daca e aluminiu, o sa vad marti cand iau piesele, dar fiind de origine sper sa fie ok. Revin cu noutati dupa ce termin cu tot [attachment=24233:21390192...838080_o.jpg]
- Fişiere ataşate
-
- 21390192_1892126887470737_1261838080_o.jpg (470.83 KiB) Vizualizat de 7233 ori
Am terminat cu revizia, saiba era de Aluminiu, numai ca nu o sa mai merg cu masina prea curand sa vad cum merge, am un picior in ghips, accidentare la genunchi la alergat
Mai trebuie schimbate bieletele spate si bucsile bara stabilizatoare si discurile fata probabil (chiar daca am 36000 km, se simte o vibratie la franare...nu e foarte suparatoare, dar cred ca se va agrava in timp, deci o sa trebuiasca sa rezolv si cu asta, preventiv.)
Mai trebuie schimbate bieletele spate si bucsile bara stabilizatoare si discurile fata probabil (chiar daca am 36000 km, se simte o vibratie la franare...nu e foarte suparatoare, dar cred ca se va agrava in timp, deci o sa trebuiasca sa rezolv si cu asta, preventiv.)
Mai am urmatoarea oferta, am mai citit pe aici pe forum, rog o parere, eu ma gandeam la discuri TRW, bielete cred ca Delphi (voiam Lemforder, dar cam mare diferenta de pret) si bucsile de origine:
Disc fata 4615a115
Ate - 185 RON/buc (TVA inclus)
Delphi - 242 RON/set 2 buc (TVA inclus)
TRW - 120 RON/buc (TVA inclus)
Ferodo - 170 RON/set 2 buc (TVA inclus)
Textar - 239 RON/buc (TVA inclus)
Bieleta antiruliu spate mn184194
Delphi - 62 RON/buc (TVA inclus)
Febi - 49 RON/buc (TVA inclus)
Lemforder - 130 RON/buc (TVA inclus)
Bucsi bara stabilizatoare spate mn101395
OE MITSUBISHI - 20 RON/buc (TVA inclus)
QUOTE (bogdamen @ Sep 13 2017, 04:03 PM) Am terminat cu revizia, saiba era de Aluminiu, numai ca nu o sa mai merg cu masina prea curand sa vad cum merge, am un picior in ghips, accidentare la genunchi la alergat
Mai trebuie schimbate bieletele spate si bucsile bara stabilizatoare si discurile fata probabil (chiar daca am 36000 km, se simte o vibratie la franare...nu e foarte suparatoare, dar cred ca se va agrava in timp, deci o sa trebuiasca sa rezolv si cu asta, preventiv.)
Disc fata 4615a115
Ate - 185 RON/buc (TVA inclus)
Delphi - 242 RON/set 2 buc (TVA inclus)
TRW - 120 RON/buc (TVA inclus)
Ferodo - 170 RON/set 2 buc (TVA inclus)
Textar - 239 RON/buc (TVA inclus)
Bieleta antiruliu spate mn184194
Delphi - 62 RON/buc (TVA inclus)
Febi - 49 RON/buc (TVA inclus)
Lemforder - 130 RON/buc (TVA inclus)
Bucsi bara stabilizatoare spate mn101395
OE MITSUBISHI - 20 RON/buc (TVA inclus)
QUOTE (bogdamen @ Sep 13 2017, 04:03 PM) Am terminat cu revizia, saiba era de Aluminiu, numai ca nu o sa mai merg cu masina prea curand sa vad cum merge, am un picior in ghips, accidentare la genunchi la alergat
Mai trebuie schimbate bieletele spate si bucsile bara stabilizatoare si discurile fata probabil (chiar daca am 36000 km, se simte o vibratie la franare...nu e foarte suparatoare, dar cred ca se va agrava in timp, deci o sa trebuiasca sa rezolv si cu asta, preventiv.)
Salut,
Ia in considerare si pretul manoperei pt bucse sau bielete, daca te costa mult manopera mai bine iei cele mai bune bucse sa stii ca nu mai umblii la ele. Daca manopera e ieftina sau schimbi in regie proprie si dispui de timp berechet, merita si sa iei ceva mai ieftin care probabil o sa tina mai putin.
Pt frane, TRW sunt super.
Ia in considerare si pretul manoperei pt bucse sau bielete, daca te costa mult manopera mai bine iei cele mai bune bucse sa stii ca nu mai umblii la ele. Daca manopera e ieftina sau schimbi in regie proprie si dispui de timp berechet, merita si sa iei ceva mai ieftin care probabil o sa tina mai putin.
Pt frane, TRW sunt super.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori