Probleme Mitsubishi Outlander
Eu n-am ce posta pe topicul cu probleme, sry... conduc benzinar...
QUOTE (Vasile22 @ Jun 15 2017, 12:31 AM) Salut Am un Mitsubishi outlander 2.2 177 CP Mi-a apărut mesajul verificarea nivelului de ulei am fost la mecanic și am constatat ca aveam motorina in baie a a zis ca este din cauza FAP-ului l-am curățat cu un produs acum nu mai bagă motorina in ulei dar a rămas mesajul in bord a încercat să-l șteargă dar nu a mers apoi a zis ca sa stricat sonda de nivel am luat o sonda dintr-un magazin Mitsubishi și când am schimbat sonda tot aprins a rămas . Apoi mecanicul a zis ca nu este sonda denivel și am luat sonda de presiune de ulei . Ei de la magazin au spus ca este una și aceeași sonda . Va rog dacă știe cineva dacă sunt 2 sonde sa îmi scrie și mie sau sa îmi de-a o poza sa văd și eu cum arată o sonda nivel ulei. Eu am căutat și găsesc numai una aia de presiune
Eroarea aia e de la virgula mobila. Algoritmul erorilor face ca anumite coduri sa fie dependente de virgula mobila ce separa anumite "string-uri" de cele de alaturi. Aceste virgule pot fi interpretare gresit daca-s prea multe si ECU poate trece in "Limp Mode" generand in timp posibile probleme false. E cam ca la mosorul ce tine cablul de la frana de mana. Daca sunt absente ECU poate interveni si aseza singur (nu intotdeauna bine) acele separatoare si interpretarea erorilor poate devia de la problema reala.
Deci atentie la codurile afisate, pot fi sau nu reale, dar diagnosticul corect poate fi pus doar daca acea "virgula mobila" este pusa unde si cand trebuie.
Spor.
QUOTE (Vasile22 @ Jun 15 2017, 12:31 AM) Salut Am un Mitsubishi outlander 2.2 177 CP Mi-a apărut mesajul verificarea nivelului de ulei am fost la mecanic și am constatat ca aveam motorina in baie a a zis ca este din cauza FAP-ului l-am curățat cu un produs acum nu mai bagă motorina in ulei dar a rămas mesajul in bord a încercat să-l șteargă dar nu a mers apoi a zis ca sa stricat sonda de nivel am luat o sonda dintr-un magazin Mitsubishi și când am schimbat sonda tot aprins a rămas . Apoi mecanicul a zis ca nu este sonda denivel și am luat sonda de presiune de ulei . Ei de la magazin au spus ca este una și aceeași sonda . Va rog dacă știe cineva dacă sunt 2 sonde sa îmi scrie și mie sau sa îmi de-a o poza sa văd și eu cum arată o sonda nivel ulei. Eu am căutat și găsesc numai una aia de presiune
Eroarea aia e de la virgula mobila. Algoritmul erorilor face ca anumite coduri sa fie dependente de virgula mobila ce separa anumite "string-uri" de cele de alaturi. Aceste virgule pot fi interpretare gresit daca-s prea multe si ECU poate trece in "Limp Mode" generand in timp posibile probleme false. E cam ca la mosorul ce tine cablul de la frana de mana. Daca sunt absente ECU poate interveni si aseza singur (nu intotdeauna bine) acele separatoare si interpretarea erorilor poate devia de la problema reala.
Deci atentie la codurile afisate, pot fi sau nu reale, dar diagnosticul corect poate fi pus doar daca acea "virgula mobila" este pusa unde si cand trebuie.
Spor.
QUOTE (Redlander @ Jul 27 2017, 03:02 PM) Imi poate spune cineva unde se afla debitmetrul de aer la Outlander 2.0 Di-D?
Este posibil sa intre in limp-mode dupa ce se incalzeste motorul din cauza blocului de valve de vacuum?
Nu mai stiu ce sa-i fac, ptr ca imi intra in limp-mode la orice depasire sau urcare a unei rampe...
Salut,
Debitmetrul trebuie sa fie pe galeria de admisie langa filtrul de aer.
Pe langa debitmetru, verifica si EGR-ul.
Este posibil sa intre in limp-mode dupa ce se incalzeste motorul din cauza blocului de valve de vacuum?
Nu mai stiu ce sa-i fac, ptr ca imi intra in limp-mode la orice depasire sau urcare a unei rampe...
Salut,
Debitmetrul trebuie sa fie pe galeria de admisie langa filtrul de aer.
Pe langa debitmetru, verifica si EGR-ul.
Salut,
Am un Outlander 2013, motorină, cutie automată, 4x4 permanent, luată de 4 luni de afară.Avea 110.000 km, acum 117.000.
Am constatat că nu prea are demaraj, iar dacă apăs mai tare accelerația se aude un zgomot ca o clăpiță ce se închide/deschide repetat.
Ce poate fi ?
Puteți să îmi spuneți la câți km se schimbă uleiul cutiei de viteze ?
Mulțumesc
Am un Outlander 2013, motorină, cutie automată, 4x4 permanent, luată de 4 luni de afară.Avea 110.000 km, acum 117.000.
Am constatat că nu prea are demaraj, iar dacă apăs mai tare accelerația se aude un zgomot ca o clăpiță ce se închide/deschide repetat.
Ce poate fi ?
Puteți să îmi spuneți la câți km se schimbă uleiul cutiei de viteze ?
Mulțumesc
Din cate stiu la majoritatea cutiilor automate, indicat ar fi sa schimbi uleiul la 60 de mii de km. Daca nu prea ai demaraj e posibil sa fie de la egr sau clapeta de acceleratie. Eu am egr-ul cam infundat, ma tot tin sa il demontez sa il curat, are momente masina cand nu prea are demaraj, o tin 3-4 secunde in 3000 de ture pana se simte acel "zvac" si dupa trage bine. Poate o fi si la tine la fel
- malusdacus
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iun 12, 2015 4:03 pm
salutare!
Detinator Outlander 2,2 , manual, 4x4, an 2015, primul proprietar, cu 40.000 km in bord.
zilele acestea am facut un drum mai lung ( Bucuresti - Vatra Dornei) si am avut o surpiza neplacuta: la turatii peste 1750 motorul scoate un zgomot urat, foarte puternic , asemanator cu zgomotul scos de o masina cu probleme la toba de esapament ( efectiv am avut impresia ca toba era sparta in partea din fata): totodata puterea motorului a scazut - nu mai are demarajul pe care il avea anterior. La toate acestea adaug si un zgomot foarte deranjant pe care il are motorul in primele 5 secunde dupa ce il pornesc ( suna ca un diesel obosit de 500.000 km).
Ce ar putea sa fie?
A mai avut cineva probleme de acest gen?
Multumesc!
Detinator Outlander 2,2 , manual, 4x4, an 2015, primul proprietar, cu 40.000 km in bord.
zilele acestea am facut un drum mai lung ( Bucuresti - Vatra Dornei) si am avut o surpiza neplacuta: la turatii peste 1750 motorul scoate un zgomot urat, foarte puternic , asemanator cu zgomotul scos de o masina cu probleme la toba de esapament ( efectiv am avut impresia ca toba era sparta in partea din fata): totodata puterea motorului a scazut - nu mai are demarajul pe care il avea anterior. La toate acestea adaug si un zgomot foarte deranjant pe care il are motorul in primele 5 secunde dupa ce il pornesc ( suna ca un diesel obosit de 500.000 km).
Ce ar putea sa fie?
A mai avut cineva probleme de acest gen?
Multumesc!
- danielcalutul
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Joi Iun 01, 2017 2:05 pm
QUOTE (Redlander @ Jul 27 2017, 03:02 PM) @redlander: Imi poate spune cineva unde se afla debitmetrul de aer la Outlander 2.0 Di-D?
...
Si am avut aceelasi sintom pe la 130 - 140 mii km, acum ma apropii de 200 mii km, am curatati EGR si nimic, pana la urma am fost la un service Skoda, pe Octavia si Superb s-a montat aceelasi motor, mi-au inlocuit blocul de supape, si-a revenit masina, in blocul de supape erau urme de la lichidul de parbriz, toate contactele erau verde-albastrui.
...
Si am avut aceelasi sintom pe la 130 - 140 mii km, acum ma apropii de 200 mii km, am curatati EGR si nimic, pana la urma am fost la un service Skoda, pe Octavia si Superb s-a montat aceelasi motor, mi-au inlocuit blocul de supape, si-a revenit masina, in blocul de supape erau urme de la lichidul de parbriz, toate contactele erau verde-albastrui.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori