2007 Mitsu Lancer Clasic Silver

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Iun 25, 2008 3:52 pm

se muleaza foarte bine. diferenta nu e mare fata de capota. noaptea se vede o dunga de lumina subtire de tot intre capota si pleoape. o sa facem si poze

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Iun 25, 2008 4:26 pm

Adictoma,

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

Arata foarte frumos cu pleoapele alea. Dar nu iti reduce din zona iluminata de faruri?

Ady,

Contrar a ceea ce credmulti ovalizarea discurilor se datoreaza unei utilizari incorecte - in manualul de utilizare este mentionat faptul ca pe parcursul primilor 200 km sa se evide franarile puternice.
Ghiciti de ce? Ca sa permita materialului din care saunt facute discurile sa se normalizeze.
O alta cauza care conduce la la deformarea discurilor, este practicata intens de multi soferi - este aceea ca dupa o franare puternica, in momentul in care se sta la stop sa tina, fara sa fie necesar, piciorul pe pedala de frana. Ce se intampla in acest caz - caldura din placute este cedata discului de frana, asa ca discul se raceste neuniform - in zona de contact cu placuta de frana intai se incalzeste mult mai mult decat restul discului, dupa care incepe sa se raceasca mult mai tarziu. Deasemenea in aceeasi zona are loc depunere de material de frictiune, care ingroasa local discul > la franare in aceasta zona se va dezvolta mai multa caldura ceea ce conduce la supraincalzire locala a discului si evident la deformare.

In alta ordine de idei, rectificarea discurilor este un procedeu de mentenanta, folosit de multi alti producatori, nu numai de Mitsubishi, si nu este deloc un procedeu "romanesc", asa ca nu avem cum sa ne laudam cu el...

Nu este nimic anormal - prin aceasta lucrare practic se uniformizeaza gradul de uzura a discului la cel mai mare nivel de uzura prezent la un moment dat pe disc, deci nu se pierde nimic.
Procedeul prezinta si un avantaj - discurile nu se mai deformeaza asa de mult daca deformarea nu a fost mare. De preferat sa se astepte cat mai mult posibil pana la momentul cand se face aceasta operatiune, ca deformarea sa fie maxima si definitiva si problema sa nu mai apara ulterior.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Iun 25, 2008 4:57 pm

se vede tot la fel, nu reduce din luminozitate. aveam joc destul de mare in volan cand franam de la 60-70. masina am luat-o la 2000km prin predare leasing de la o soferita; atunci exista deja acel joc in volan

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Iun 25, 2008 5:25 pm

Explicabila problema....

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mie Iun 25, 2008 5:34 pm

QUOTE (DeBogdan)Explicabila problema....

Bogdan tu nu stii ca nu e bine sa razi de colegi? :twisted:

A cui o fi fost masina?

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mie Iun 25, 2008 5:39 pm

QUOTE (DeBogdan)Contrar a ceea ce credmulti ovalizarea discurilor se datoreaza unei utilizari incorecte - in manualul de utilizare este mentionat faptul ca pe parcursul primilor 200 km sa se evide franarile puternice.
Ghiciti de ce? Ca sa permita materialului din care saunt facute discurile sa se normalizeze.
O alta cauza care conduce la la deformarea discurilor, este practicata intens de multi soferi - este aceea ca dupa o franare puternica, in momentul in care se sta la stop sa tina, fara sa fie necesar, piciorul pe pedala de frana. Ce se intampla in acest caz - caldura din placute este cedata discului de frana, asa ca discul se raceste neuniform - in zona de contact cu placuta de frana intai se incalzeste mult mai mult decat restul discului, dupa care incepe sa se raceasca mult mai tarziu. Deasemenea in aceeasi zona are loc depunere de material de frictiune, care ingroasa local discul > la franare in aceasta zona se va dezvolta mai multa caldura ceea ce conduce la supraincalzire locala a discului si evident la deformare.

Totusi, de ce la alte masini nu se intampla acest fenomen? Ca nu imi amintesc sa fi auzit pe cineva cu Opel, Ford, Fiat, Volkswagen, Reanult, etc. ca are astfel de probleme la un numar asa de mic de km. Ba chiar am cateva exemple de masini care nici la 300k de km nu au prezentat astfel de probleme.
Personal cred ca materialul folosit de producatorul de discuri este de o calitate mai slaba sau acestea nu au fost tratate corespunzator atunci cand au fost fabricate.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Joi Iun 26, 2008 10:25 am

QUOTE (Andrei_RC)QUOTE (DeBogdan)Explicabila problema....

Bogdan tu nu stii ca nu e bine sa razi de colegi? :twisted:

A cui o fi fost masina?

da chiar! a cui o fi fost masina?

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Vin Iul 11, 2008 10:16 am

cam ce toleranta au cei le m-car pentru revizii? nu stiu daca o sa fiu in bucuresti cand o sa ajung la km primei revizii;
credeti ca o sa comenteze daca depasesc cu 3-4 sute km?

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Vin Iul 11, 2008 10:36 am

Adictoma,

Daca depasesti cu 3-400 km termenul de revizii nu e nici o problema.

AndreiRC - problema este prea serioasa ca sa rad de asa ceva. Faptul ca nimeni nu citeste manualul si procedeaza dupa cum il taie capul in exploatarea masinii, dupa care se duce nemultumit la service ca e masina proasta sau e problema de garantie nu mi se pare un motiv de ras.

Toti ziceti ca la alte marci, vezi doamne, nu s-au intamplat situatii de felul acesta. Eu cred ca situatia nu e chiar asa.
Sau cei care au mers 300 km fara probleme..

Aici intervine experienta fiecarui sofer si dorinta lui de a invata ceva noi in permanenta. Daca se adopta din start un comportament opac si refractar la schimbare, atunci forumul in sine nu isi are rostul.
Daca tratez o problema mai serioasa pe un ton mai detasat este tocmai ca sa mai "indulcesc" din amarul pe care il produce...

Hai sa vedem ce ai spus:
"Personal cred ca materialul folosit de producatorul de discuri este de o calitate mai slaba sau acestea nu au fost tratate corespunzator atunci cand au fost fabricate. Sad"

- nu ai nici o acoperire in afirmatie, in mod normal discurile de frana, care au rol in siguranta rutiera, nu se fac dupa inspiratia cuiva....procesul tehnologic din spatele lor este foarte riguros controlat, la orice marca de autovehicule.

In privinta stilului de conducere, vina apartine intr-o mare masura multor instructori din scolile de soferi, care nu manifesta nici o dorinta sa-si fac treaba cum trebuie.

Nu este deasemenea nici treaba mea sa fac cursuri gratuite de conducere auto, fiecare conduce cum a invata, cum ii place sau cum vrea...

La fel cum necunoasterea codului rutier nu te absolve de vina in momentul in care il incalci, la fel necunoasterea modului de exploatare a masinii nu te absolve de vina in momentul in care o deteriorezi din cauza exploatarii proaste.

Cam atat pe subiectul asta, din punctul meu de vedere.

Numai bine,

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Vin Iul 11, 2008 10:46 am

multumesc DeBogdan;
eu iti dau dreptate, desi acelasi lucru mi l-au spus si cei de la service in ceea ce priveste materialul folosit pt discuri.
in ceea ce priveste stilul de condus, asa cum spuneai si tu tine de experienta fiecaruia; multe situatii tin de zicala:"pana nu dai cu capul de pragul de sus, nu-l vezi pe cel de jos"

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori