Sfat Achiziție Lancer 2016 , 1.6 , Invite
- Terminator
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Mar 31, 2016 12:58 am
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- Terminator
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Mar 31, 2016 12:58 am
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Amortizoarele sunt mai rigide pe variantele cu roti de 18 din fabrica (intense si instyle) decat cele cu roti pe 16.
La prima impresie, acel strut bar din compartimentul motor poate parea o fitza, dar, chiar isi face treaba.
Pe spate, acea bara stabilizatoare de sub masina, sau mai exact bucsile ei sunt cauzatoare de batai de cap...la mine aceasta a fost cauza troncaniturilor la suspensia spate. Am schimbat mai multe seturi de bucsi cu pricina (oem si after market) si, pana la urma, am rezolvat problema cu unele poliuretanice de la powerflex. De atunci troncaniturile nu au mai reaparut.
La prima impresie, acel strut bar din compartimentul motor poate parea o fitza, dar, chiar isi face treaba.
Pe spate, acea bara stabilizatoare de sub masina, sau mai exact bucsile ei sunt cauzatoare de batai de cap...la mine aceasta a fost cauza troncaniturilor la suspensia spate. Am schimbat mai multe seturi de bucsi cu pricina (oem si after market) si, pana la urma, am rezolvat problema cu unele poliuretanice de la powerflex. De atunci troncaniturile nu au mai reaparut.
- Terminator
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Mar 31, 2016 12:58 am
Am citit, da, am văzut, tocmai de aceea ziceam de zgomotele pe care le cauzează bucșile barei. Al meu Lancer din 2015 nu are, lucru care chiar ma bucura, mai puține bătăi de cap iar mașina tot sta excelent pe viraje.
Și strut barul din fabrica e un lucru care contribuie major asupra ținutei de drum, în ciuda faptului ca unde lucrez (volvo trucks) sunt voci care spun ca tensiunile laterale de roll duc la scurtarea vieții amortizoarelor pe față.
Și strut barul din fabrica e un lucru care contribuie major asupra ținutei de drum, în ciuda faptului ca unde lucrez (volvo trucks) sunt voci care spun ca tensiunile laterale de roll duc la scurtarea vieții amortizoarelor pe față.
Salut,
Nu vreau sa deschid un topic nou despre acest model asa ca postez aici.
Ce parere aveti despre acest model?
https://www.tiriacauto.ro/ro/oferte/aut ... ite-2/4253
Are putini km 37.000.
As vrea sa-mi schimb masina actuala, (Seat Ibiza 1.2 TSI - 2016 cu 14.000 KM la bord, unic proprietar) cu un Lancer din diverse motive pe care nu le voi detalia acum.
Stiti daca se poate face un buy-back? Sa-mi dau masina actuala si eventual o diferenta sau poate deloc?
La ce ar trebui sa fiu atent la un Lancer si cat de fiabil e motorul asta de 1.6 aspirat natural?
Mersi
Nu vreau sa deschid un topic nou despre acest model asa ca postez aici.
Ce parere aveti despre acest model?
https://www.tiriacauto.ro/ro/oferte/aut ... ite-2/4253
Are putini km 37.000.
As vrea sa-mi schimb masina actuala, (Seat Ibiza 1.2 TSI - 2016 cu 14.000 KM la bord, unic proprietar) cu un Lancer din diverse motive pe care nu le voi detalia acum.
Stiti daca se poate face un buy-back? Sa-mi dau masina actuala si eventual o diferenta sau poate deloc?
La ce ar trebui sa fiu atent la un Lancer si cat de fiabil e motorul asta de 1.6 aspirat natural?
Mersi
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- jimmycocos
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 29, 2016 9:55 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori