Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
QUOTE (goldeye3002)Am vesti noi baieti...pff, nici nu va dati seama ce masini avem. Sa incep, caseta de directie are joc, lucru confirmat de mecanic si de inginer da treaba e ca asa trebuie sa faca, sa troncane ca un castron. O masina de 19.000E trebuie sa troncane ca o rabla pentru ca e perfect normal dupa spusele inteleptilor de la service. Masina adevarata lanceru asta nu gluma. Se confirma inca odata ca garantia la mitsubishi e doar un mit si ca serviceurile sunt pline de incompetenti.
Concluzie: facut reclamatie la service, facut scandal la service, facut reclamatie la bucuresti la importator.
Rezultat: zero pana acum, au spus ca ma suna....miram-as. Se pare ca trebuie sa ma duc cu un avocat pe acolo ca altfel nu rezolv nimik.
Imi pare rau sa aud ce zici. Sper sa reusesti sa iti rezolve problema. Dar totusi cred ca e o problema razleata. Eu cu a mea pana acum am dat cu viteza in 3 gropi de am zis ca se rupe masina in doua. Toate fiind ori de la lucrari neasfaltate sau canale peste care s-a asfaltat. Am si galma de la ultima lovitura, toate la roata din dreapta. Nu troncane nimic pana acum desi sincer mi-am facut probleme rau din cauza asta ca o sa am repercusiuni. Troncane doar portbagajul, sper sa il rezolv cumva cu niste izolatie si bureti.
Sincer cu drumurile noastre nu prea exista masini care sa reziste si care sa nu aibe probleme cu bucsaraia, capetele de bara si alte articulatii de genul asta. Cu caseta de directie am avut problema la laguna dar la 150 mii km, cred ca ai ghinion si clar trebuie rezolvata problema pentru ca domnilor mecanici NU TREBUIE SA FACA ASA MASINA. Stupid people! Merita o lectie astia.
Concluzie: facut reclamatie la service, facut scandal la service, facut reclamatie la bucuresti la importator.
Rezultat: zero pana acum, au spus ca ma suna....miram-as. Se pare ca trebuie sa ma duc cu un avocat pe acolo ca altfel nu rezolv nimik.
Imi pare rau sa aud ce zici. Sper sa reusesti sa iti rezolve problema. Dar totusi cred ca e o problema razleata. Eu cu a mea pana acum am dat cu viteza in 3 gropi de am zis ca se rupe masina in doua. Toate fiind ori de la lucrari neasfaltate sau canale peste care s-a asfaltat. Am si galma de la ultima lovitura, toate la roata din dreapta. Nu troncane nimic pana acum desi sincer mi-am facut probleme rau din cauza asta ca o sa am repercusiuni. Troncane doar portbagajul, sper sa il rezolv cumva cu niste izolatie si bureti.
Sincer cu drumurile noastre nu prea exista masini care sa reziste si care sa nu aibe probleme cu bucsaraia, capetele de bara si alte articulatii de genul asta. Cu caseta de directie am avut problema la laguna dar la 150 mii km, cred ca ai ghinion si clar trebuie rezolvata problema pentru ca domnilor mecanici NU TREBUIE SA FACA ASA MASINA. Stupid people! Merita o lectie astia.
Cum bine zice Marty, sa continuam cu cele de cuvinta.
Am fost la intalnirea saptamanala si am fost curios sa aud si eu zgomotele pe care le reclama thor.
Nu ca nu l-as fi crezut, dar cum la randul meu, cand masina era noua, auzeam tot felul de zgomote si nu ma credea nimeni...am vrut sa vad si in cazul lancerului respectiv cum stau lucrurile si ce anume il deranjeaza pe thor.
Da, in urma manevrelor inainte, inapoi au inceput sa se auda, aleator, nu intotdeauna, niste pocnituri pe sub masina care pareau sa vina din zona axei spate, mai exact din dreptul rotii dreapta spate.
Nimic grav dupa parerea mea, dar asta o spun acum dupa aproape 2 ani de mitsubishi, perioada in care m-am convins singur ca toate zgomotele pe care le-am reclamat fie pe forum, fie in service...nu se materializeaza in nici un fel, adica nu pica nimic si masina merge bine si toate acestea in conditiile in care scot untul din ea in fiecare zi.
Sigur ca nu fac o regula din asta, orice zgomot trebuie lamurit, dar din experienta mea legat de acest gen de probleme, un zgomot care nu are repetabilitate...nu va demonstra nimic, nu este concludent si nu trebuie pierdut inutil timpul prin service pentru ca nu va putea fi localizat cu certitudine...se va "remedia la ghici" si apoi vor mai urma cateva drumuri pe aceeasi problema, nervi, dezamagire...
In timp, unele zgomote dispar de la sine (mai rar) sau devin continue, se aud mai bine...cu alte cuvinte pot fi localizate si abia atunci se poate rezolva problema.
De aici depinde cum se remediaza defectiunea...asta e alta poveste, insa in proportie de 90% odata localizat zgomotul, problema a fost rezolvata definitiv, in restul de 10% fiind vorba fie de superficialitate, fie chestii care tin de modul cum a fost conceputa masina in punctul respectiv.
Am facut odata 4 drumuri in service pentru un zgomot in aripa drepta spate, degeaba...am renuntat o perioada...zgomotul s-a amplificat, am mers in service s-a remediat in 10 minute.
Masinile asiatice in general au tot felul de zgomote...tacheti, cuplare/decuplare ambreiaj, suspensie, pompa servo, samd. si
sunt destul de slabe in general la capitolul insonorizare.
Cand vii de pe o marca europeana si treci pe una japoneza care "e cele mai fiabile dom'le, iti spun eu!" mai mult ca sigur ca
nu te astepti la zgomote de natura mecanica (nu ma refer la greierasi).
Nici mie nu-mi plac aceste zgomote si nici nu le accept insa pana una alta, masina isi face treaba si ce e mai important, nici acum dupa 2 ani nu m-am saturat de ea cu toate ca la fel ca si unii dintre voi, la inceput, am fost destul de neplacut impresionat de una, alta...sa nu mai zic de service.
De fapt totul se reduce la service...daca service-ul e ok sunt trecute cu vederea problemele marunte...
Ce pot spune eu cu certitudine pana la ora asta, e ca din punct de vedere al fiabilitatii, la Mitsubishi, motoarele sunt indestructibile, in rest problemele nu lipsesc...ca la orice marca de altfel, japan sau EU.
Calitativ, lancerul nou este in mare parte european, ca de altfel si designul.
PS. Bughy, de la care dealer o sa-ti achizitionezi masina ?
Am fost la intalnirea saptamanala si am fost curios sa aud si eu zgomotele pe care le reclama thor.
Nu ca nu l-as fi crezut, dar cum la randul meu, cand masina era noua, auzeam tot felul de zgomote si nu ma credea nimeni...am vrut sa vad si in cazul lancerului respectiv cum stau lucrurile si ce anume il deranjeaza pe thor.
Da, in urma manevrelor inainte, inapoi au inceput sa se auda, aleator, nu intotdeauna, niste pocnituri pe sub masina care pareau sa vina din zona axei spate, mai exact din dreptul rotii dreapta spate.
Nimic grav dupa parerea mea, dar asta o spun acum dupa aproape 2 ani de mitsubishi, perioada in care m-am convins singur ca toate zgomotele pe care le-am reclamat fie pe forum, fie in service...nu se materializeaza in nici un fel, adica nu pica nimic si masina merge bine si toate acestea in conditiile in care scot untul din ea in fiecare zi.
Sigur ca nu fac o regula din asta, orice zgomot trebuie lamurit, dar din experienta mea legat de acest gen de probleme, un zgomot care nu are repetabilitate...nu va demonstra nimic, nu este concludent si nu trebuie pierdut inutil timpul prin service pentru ca nu va putea fi localizat cu certitudine...se va "remedia la ghici" si apoi vor mai urma cateva drumuri pe aceeasi problema, nervi, dezamagire...
In timp, unele zgomote dispar de la sine (mai rar) sau devin continue, se aud mai bine...cu alte cuvinte pot fi localizate si abia atunci se poate rezolva problema.
De aici depinde cum se remediaza defectiunea...asta e alta poveste, insa in proportie de 90% odata localizat zgomotul, problema a fost rezolvata definitiv, in restul de 10% fiind vorba fie de superficialitate, fie chestii care tin de modul cum a fost conceputa masina in punctul respectiv.
Am facut odata 4 drumuri in service pentru un zgomot in aripa drepta spate, degeaba...am renuntat o perioada...zgomotul s-a amplificat, am mers in service s-a remediat in 10 minute.
Masinile asiatice in general au tot felul de zgomote...tacheti, cuplare/decuplare ambreiaj, suspensie, pompa servo, samd. si
sunt destul de slabe in general la capitolul insonorizare.
Cand vii de pe o marca europeana si treci pe una japoneza care "e cele mai fiabile dom'le, iti spun eu!" mai mult ca sigur ca
nu te astepti la zgomote de natura mecanica (nu ma refer la greierasi).
Nici mie nu-mi plac aceste zgomote si nici nu le accept insa pana una alta, masina isi face treaba si ce e mai important, nici acum dupa 2 ani nu m-am saturat de ea cu toate ca la fel ca si unii dintre voi, la inceput, am fost destul de neplacut impresionat de una, alta...sa nu mai zic de service.
De fapt totul se reduce la service...daca service-ul e ok sunt trecute cu vederea problemele marunte...
Ce pot spune eu cu certitudine pana la ora asta, e ca din punct de vedere al fiabilitatii, la Mitsubishi, motoarele sunt indestructibile, in rest problemele nu lipsesc...ca la orice marca de altfel, japan sau EU.
Calitativ, lancerul nou este in mare parte european, ca de altfel si designul.
PS. Bughy, de la care dealer o sa-ti achizitionezi masina ?
- decebal12345
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm
Ca sa completez si eu desi cred ca sint off-topic: azi am facut 1000 km. Sint foarte multumit de masina... foarte. Pe un drum national, fiind in depasire, am lovit violent o groapa. Imediat am tras pe dreapta sa evaluez consecintele... nimic. Asta m-a facut sa ma gindesc la problemele care apar la unele masini, poate ca la unele din senin, poate ca la unele ca urmare a unor astfel de evenimente. Daca incepea ceva sa troncane, probabil ca in curind eram si eu printre cei ce se pling de calitatea service-urilor.
- goldeye3002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm
Lancerlot, multumesc pentru cuvintele de incurajare. Am avut ceva ghinon cu masina, ce sa faci, asa se intampla cand iti doresti ceva mult site lupti sa il obtii. Am facut reclamatie scrisa la service si am sunat si la importator care la randul lui a sunat la service si azi am fost din nou. De data asta lucrurile se schimbasera putin, in sensul ca am mai fost odata cu cineva si a auzit zgomotul(ceilalti se faceau ca nu il aud) si a spus ca intradevar se aude cam tare. Mi-au facut geometria pentru ca ramasese volanul stramb dupa ce au ublat ei pe acolo si am facut un test-drive cu alt lancer varianta instyle cu jantele de 18'' si suspensia tare(pe invite e o suspensie mai moale) pe exact acelasi drum si nu s-a auzit aproape deloc, foarte foarte putin,aproape insesizabil(masina de test avea 17.200km pe cand eu am 2500).La mine se aude infiorator de tare. A ramas ca cel de acolo sa mearga cu inca un lancer sa vada cum e si pastram legatura.Binenteles ca maine voi suna si voi cere o rezolvare la problema, care cu siguranta e reprezentata de caseta de directie,in caz contrat poimaine vor primii un telefon de la avocat. Sunt azi-maine doua saptamani decand ma tot plimba si sincer m-am saturat. In tara asta nu se face nimic fara scandal din pacate.
In rest sunt multumit de masina, motorul este minunat, dieselul face groaznic si sincer nu imi place cum se comporta pe lancer(pe octavia2, passat etc parca e mai bine, probabil pentru ca sunt mai bine insonorizate). Daca aveti cunostinte pe la un service si ma puteti ajuta sa scap de cei din Cluj v-as ramane recunoscator...
Daca vreti sa va trimit inregistrarea cu sunetul de troaca al casetei de directie si sa mai impartasim cateva opinii dati-mi un add pe mess ''goldeye3002''
In rest sunt multumit de masina, motorul este minunat, dieselul face groaznic si sincer nu imi place cum se comporta pe lancer(pe octavia2, passat etc parca e mai bine, probabil pentru ca sunt mai bine insonorizate). Daca aveti cunostinte pe la un service si ma puteti ajuta sa scap de cei din Cluj v-as ramane recunoscator...
Daca vreti sa va trimit inregistrarea cu sunetul de troaca al casetei de directie si sa mai impartasim cateva opinii dati-mi un add pe mess ''goldeye3002''
Am facut un tur de forta si am luat la rand fiecare post din cele 8 pagini ale topicului "Probleme New Lancer". Iata rezumatul lecturii:
- Cea mai mare parte a posturilor sunt off-topic (la care am contribuit si eu, my bad!)
- Sunt 3 cazuri de probleme care ar putea fi serioase, anume:
1. Zgomot puternic in zona casetei de directie (goldeye3002)
2. Zgomot puternic la viraj cu rotile bracate stg/dr. (thor)
3. Avertizorul "ASC OFF" aprins tot timpul, inca de la cumpararea masinii (Uliu)
- 1 caz de conducta sarita de la turbina - remediat prin strangere (k12r0y)
- 2 cazuri de frana de mana slaba - necesita reglaj
- 2-3 cazuri cand capacul portbagajului trebuie trantit mai tare (spun 2-3 pt. ca intr-un caz pare ca trebuia trantit tare doar la inceput)
- 1 caz de geamuri zgariate
Alte nemultumiri care nu pot fi numite defectiuni, tinand de calitatea proiectarii/executiei masinii si de starea drumurilor noastre:
- zgomot placaj in portbagaj
- clampanitul clemelor de la torpedo
- pacanit la racirea motorului
- lac insuficient de dur / vopsea usor zgariabila
- antifonare insuficienta
- la anumite secvente de comenzi butonul Random nu randomizeaza melodiile din lista
Dupa parerea mea nu este nimic de speriat pana acum. Nici un singur caz in care masina sa fi lasat pe cineva. Sigur, problemele existente trebuie neaparat rezolvate. Vreau doar sa subliniez ca pe o scara a severitatii defectiunilor de la 1 la 5 (5 fiind o problema care face masina total inutilizabila), nu sunt convins ca am atinge nivelul 2!
(Ca lot de raportare, eu am numarat 44 de intrari cu Lancer 2008 la "Masina mea si jurnalul de bord")
- Cea mai mare parte a posturilor sunt off-topic (la care am contribuit si eu, my bad!)
- Sunt 3 cazuri de probleme care ar putea fi serioase, anume:
1. Zgomot puternic in zona casetei de directie (goldeye3002)
2. Zgomot puternic la viraj cu rotile bracate stg/dr. (thor)
3. Avertizorul "ASC OFF" aprins tot timpul, inca de la cumpararea masinii (Uliu)
- 1 caz de conducta sarita de la turbina - remediat prin strangere (k12r0y)
- 2 cazuri de frana de mana slaba - necesita reglaj
- 2-3 cazuri cand capacul portbagajului trebuie trantit mai tare (spun 2-3 pt. ca intr-un caz pare ca trebuia trantit tare doar la inceput)
- 1 caz de geamuri zgariate
Alte nemultumiri care nu pot fi numite defectiuni, tinand de calitatea proiectarii/executiei masinii si de starea drumurilor noastre:
- zgomot placaj in portbagaj
- clampanitul clemelor de la torpedo
- pacanit la racirea motorului
- lac insuficient de dur / vopsea usor zgariabila
- antifonare insuficienta
- la anumite secvente de comenzi butonul Random nu randomizeaza melodiile din lista
Dupa parerea mea nu este nimic de speriat pana acum. Nici un singur caz in care masina sa fi lasat pe cineva. Sigur, problemele existente trebuie neaparat rezolvate. Vreau doar sa subliniez ca pe o scara a severitatii defectiunilor de la 1 la 5 (5 fiind o problema care face masina total inutilizabila), nu sunt convins ca am atinge nivelul 2!
(Ca lot de raportare, eu am numarat 44 de intrari cu Lancer 2008 la "Masina mea si jurnalul de bord")
Dintre cele trei probleme majore identificate de catre Lancerlot, una a fost rezolvata:
QUOTE (Uliu)QUOTE (Uliu)Salutare!
Am mai scris la Probleme New Lancer un post legat de nefunctionarea ASC-ului. Am fost joi la service-ul M CAR din Bd. Metalurgiei (Berceni) si problema a fost rezolvata in jumatate de ora. A fost vorba despre senzorul de unghi al virajului care se afla in interiorul volanului. Avand in vedere ca este vorba despre siguranta activa, a fost facuta pe loc comanda pentru senzor si astept sa fiu sunat pentru a fi schimbat. Recunosc ca mi-a fost teama de faptul ca a fost anulata doar afisarea problemei din computerul de bord, insa week-end-ul asta am traversat Valea Jiului iar la un viraj mai strans a intervenit ASC-ul si si-a facut treaba.
In alta ordine de idei, mi-a placut foarte mult abordarea receptionerului de acolo cu care am schimbat cateva cuvinte in legatura cu ce ar fi bine/trebui sa fac pentru Lancer-ul meu.
Intre timp am rezolvat problema:
La exact 2 saptamani dupa ce a fost constatata problema, am fost sunat de catre reprezentantul service-ului sa-mi spuna ca a sosit piesa si ca ar fi indicat sa ma prezint pentru schimbare. Zis si facut. Am stabilit o ora pe care evident ca nu am putut sa o respect dat fiind traficul din Bucuresti, insa nu a fost nici o problema. Am ajuns acolo, am predat masina (e drept ca nu s-a mai facut verificarea si consemnarea in foaia de service a datelor gen: nr. km parcursi - de la ultima vizita am facut vreo 1500 - cantitate combustibil, etc.) dar nici nu am lasat masina nesupravegheata. In interval de 1 h problema a fost rezolvata cu tot cu consemnarea interventiei in carnetul de service a masinii. Am o mica problema in ceea ce priveste piesa schimbata: nu am primit-o... mentionez ca schimbarea a fost facuta in virtutea garantiei, asa ca nu stiu daca trebuia sa primesc piesa sau aceasta urma sa fie expediata producatorului...
Una peste alta sunt multumit si sper sa nu mai trec pe la ei decat la revizie! :-D
QUOTE (Uliu)QUOTE (Uliu)Salutare!
Am mai scris la Probleme New Lancer un post legat de nefunctionarea ASC-ului. Am fost joi la service-ul M CAR din Bd. Metalurgiei (Berceni) si problema a fost rezolvata in jumatate de ora. A fost vorba despre senzorul de unghi al virajului care se afla in interiorul volanului. Avand in vedere ca este vorba despre siguranta activa, a fost facuta pe loc comanda pentru senzor si astept sa fiu sunat pentru a fi schimbat. Recunosc ca mi-a fost teama de faptul ca a fost anulata doar afisarea problemei din computerul de bord, insa week-end-ul asta am traversat Valea Jiului iar la un viraj mai strans a intervenit ASC-ul si si-a facut treaba.
In alta ordine de idei, mi-a placut foarte mult abordarea receptionerului de acolo cu care am schimbat cateva cuvinte in legatura cu ce ar fi bine/trebui sa fac pentru Lancer-ul meu.
Intre timp am rezolvat problema:
La exact 2 saptamani dupa ce a fost constatata problema, am fost sunat de catre reprezentantul service-ului sa-mi spuna ca a sosit piesa si ca ar fi indicat sa ma prezint pentru schimbare. Zis si facut. Am stabilit o ora pe care evident ca nu am putut sa o respect dat fiind traficul din Bucuresti, insa nu a fost nici o problema. Am ajuns acolo, am predat masina (e drept ca nu s-a mai facut verificarea si consemnarea in foaia de service a datelor gen: nr. km parcursi - de la ultima vizita am facut vreo 1500 - cantitate combustibil, etc.) dar nici nu am lasat masina nesupravegheata. In interval de 1 h problema a fost rezolvata cu tot cu consemnarea interventiei in carnetul de service a masinii. Am o mica problema in ceea ce priveste piesa schimbata: nu am primit-o... mentionez ca schimbarea a fost facuta in virtutea garantiei, asa ca nu stiu daca trebuia sa primesc piesa sau aceasta urma sa fie expediata producatorului...
Una peste alta sunt multumit si sper sa nu mai trec pe la ei decat la revizie! :-D
- mihai catalin
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Ian 07, 2008 1:19 am
QUOTE (mihai catalin)probleme la cutia de viteze,cand schimb viteza de la 1 la 2, agata, ce credeti ca ar putea avea?
Personal, eu sunt foarte multumit de masina. Apropo de cutia de viteze, mi s-a parut foarte precisa. Si foarte silentioasa pe deasupra. Ma pregatesc de un jurnal de bord cu poze. Insa sa decoper tocmai probleme la cutie....
PS: Mi-am ridicat masina vineri, deja am facut 1.000 km. Nu vad cum ar putea sa agate dupa modul in care functioneaza cutia la mine.
_____________________________
2008 Lancer, 1.8 MT, Instyle, black mica
Personal, eu sunt foarte multumit de masina. Apropo de cutia de viteze, mi s-a parut foarte precisa. Si foarte silentioasa pe deasupra. Ma pregatesc de un jurnal de bord cu poze. Insa sa decoper tocmai probleme la cutie....
PS: Mi-am ridicat masina vineri, deja am facut 1.000 km. Nu vad cum ar putea sa agate dupa modul in care functioneaza cutia la mine.
_____________________________
2008 Lancer, 1.8 MT, Instyle, black mica
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori