Probleme Mitsubishi Outlander
- bogdanliurca
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Oct 17, 2009 1:31 pm
Salutare!
Am (sper sa nu zic ca am avut) un outlander 2.0 did instyle, de-a lungul timpului am avut urmatoarele probleme:
-clapeta de acceleratie schimbata de 2 ori
-supapa EGR schimbata de 2 ori pana la 75.000 km
-de pe la 60000-70000 km volanta vibreza cand las pe liber si cand pornesc de pe loc.
-in rampa, in viteza a 5-a sau a 6-a mi se opreste turbina, opresc si repornesc motorul si isi revine, in orice service-uri am fost nu se gaseste nimic, a inceput de la 100000 km si o am in continuare.
-la 150.000 km mi s-a ars pompa de motorina din rzervor, aveam putina motorina dar nu pe minim, de atunci nu merg fara jumatate de rezervor.
-la 210.000 km am schimbat distributia de teama, nu am mai asteptat pana la 240.000 km si la 212.000 km s-a rupt surubul de la distributie din motive inca necunoscute, se poate sa se fi spart ceva in cutia de viteze sau volanta si a fortat in motor se pare, daca a mai patit cineva ceva similar, orice sfat imi este de folos, multumesc!
Am (sper sa nu zic ca am avut) un outlander 2.0 did instyle, de-a lungul timpului am avut urmatoarele probleme:
-clapeta de acceleratie schimbata de 2 ori
-supapa EGR schimbata de 2 ori pana la 75.000 km
-de pe la 60000-70000 km volanta vibreza cand las pe liber si cand pornesc de pe loc.
-in rampa, in viteza a 5-a sau a 6-a mi se opreste turbina, opresc si repornesc motorul si isi revine, in orice service-uri am fost nu se gaseste nimic, a inceput de la 100000 km si o am in continuare.
-la 150.000 km mi s-a ars pompa de motorina din rzervor, aveam putina motorina dar nu pe minim, de atunci nu merg fara jumatate de rezervor.
-la 210.000 km am schimbat distributia de teama, nu am mai asteptat pana la 240.000 km si la 212.000 km s-a rupt surubul de la distributie din motive inca necunoscute, se poate sa se fi spart ceva in cutia de viteze sau volanta si a fortat in motor se pare, daca a mai patit cineva ceva similar, orice sfat imi este de folos, multumesc!
"-in rampa, in viteza a 5-a sau a 6-a mi se opreste turbina, opresc si repornesc motorul si isi revine, in orice service-uri am fost nu se gaseste nimic"
Ar putea fi geometria variabila a turbinei. Se depune funingine si blocheaza/agata. Eu am rezolvat la mine simplu: cu ajutorul unei pompe de vacuum de mana am aplicat depresiune pe furtunul ce duce la actuatorul ce actioneaza geometria variabila. Am facut cursa completa (ajutand si controland cu mana) de cca. 20 de ori pana ce am simtit ca merge fluent fara sa mai agate. Caci daca agata motorul intra in limp mode si limiteaza drastic performantele. Efectul operatiunii a tinut cam 1 an dupa care am repetat-o. Service-urile nu prea se baga la o astfel de "reparatie" caci succesul nu este garantat, nu aduce castig mare si nu acorda garantie. Dar e o operatie simpla care nu poate defecta nimic si in cazul meu a fost efectiva.
Sper ca informatia sa-ti fi fost de folos.
Clapeta de obturare a aerului am schimbat-o de abia la 165.000 km. Are o coroana dintata din plastic ce angreneaza cu o roata dintata din bronz. Se rupsesera 3 dinti din coroana dintata de plastic. Cu aceeasi ocazie am depistat si ca actuatorul (capsula de "vid") a EGR-ului era defect (membrana sparta), a ca am inlocuit si EGR-ul.
In rest nici un fel de probleme.
Ar putea fi geometria variabila a turbinei. Se depune funingine si blocheaza/agata. Eu am rezolvat la mine simplu: cu ajutorul unei pompe de vacuum de mana am aplicat depresiune pe furtunul ce duce la actuatorul ce actioneaza geometria variabila. Am facut cursa completa (ajutand si controland cu mana) de cca. 20 de ori pana ce am simtit ca merge fluent fara sa mai agate. Caci daca agata motorul intra in limp mode si limiteaza drastic performantele. Efectul operatiunii a tinut cam 1 an dupa care am repetat-o. Service-urile nu prea se baga la o astfel de "reparatie" caci succesul nu este garantat, nu aduce castig mare si nu acorda garantie. Dar e o operatie simpla care nu poate defecta nimic si in cazul meu a fost efectiva.
Sper ca informatia sa-ti fi fost de folos.
Clapeta de obturare a aerului am schimbat-o de abia la 165.000 km. Are o coroana dintata din plastic ce angreneaza cu o roata dintata din bronz. Se rupsesera 3 dinti din coroana dintata de plastic. Cu aceeasi ocazie am depistat si ca actuatorul (capsula de "vid") a EGR-ului era defect (membrana sparta), a ca am inlocuit si EGR-ul.
In rest nici un fel de probleme.
Salutare baieti.
Outlander 2.0 diesel: Pe langa capetele de bara, bielete etc, recent ( acum 6.000km) mi-a picat turbina la o plecare de pe loc. Masina a fost achizitionata de noua, are 7 ani si 115.000km. Nu a fost chinuita, s-a mers exemplar cu ea. Turbina a picat la aproximativ 600-800km dupa revizie.
Am reconditionat turbina la AVD TURBO ( 1.000RON) pentru ca cei de la Mitsubishi au cerut undeva la 12.000RON. Este prima oara cand schimb ceva la ea si o fac in afara reprezentantei. Pana acum tot ce am mai avut de facut, am facut la reprezentanta ( Expozitiei). Mentionez ca demontatul/montatul s-a efectuat la Mitsubishi.
In prezent, masina scoate fum albastrui... cand motorul ajunge la 90grade. Scoate la plecarile de pe loc si cand este aglomeratie, mers bara la bara.
Mi-e rusine cu ea, pentru ca scoate foarte mult. Nu stiu ce sa ii mai fac. A fost curatat tot ce se putea curata ( conform spuselor celor de la Mitsubishi).
Mai mult de atat, acum intra iar in limp mode. Asta facea si inainte de noua, dar la fel explicatia era ca nu au ce sa ii faca.
Va multumesc!
Outlander 2.0 diesel: Pe langa capetele de bara, bielete etc, recent ( acum 6.000km) mi-a picat turbina la o plecare de pe loc. Masina a fost achizitionata de noua, are 7 ani si 115.000km. Nu a fost chinuita, s-a mers exemplar cu ea. Turbina a picat la aproximativ 600-800km dupa revizie.
Am reconditionat turbina la AVD TURBO ( 1.000RON) pentru ca cei de la Mitsubishi au cerut undeva la 12.000RON. Este prima oara cand schimb ceva la ea si o fac in afara reprezentantei. Pana acum tot ce am mai avut de facut, am facut la reprezentanta ( Expozitiei). Mentionez ca demontatul/montatul s-a efectuat la Mitsubishi.
In prezent, masina scoate fum albastrui... cand motorul ajunge la 90grade. Scoate la plecarile de pe loc si cand este aglomeratie, mers bara la bara.
Mi-e rusine cu ea, pentru ca scoate foarte mult. Nu stiu ce sa ii mai fac. A fost curatat tot ce se putea curata ( conform spuselor celor de la Mitsubishi).
Mai mult de atat, acum intra iar in limp mode. Asta facea si inainte de noua, dar la fel explicatia era ca nu au ce sa ii faca.
Va multumesc!
Salutare.
Momentan nu, nu am mai avut timp. Problema inca persista, scoate fum in continuare. Nu se aude nimic suspect,motorul se aude impecabil.
Ce am sesizat este faptul ca la o accelerare constanta se infunda putin pe la 2500ture si dupa isi revine. Se simte un mic hop, tot atunci imi da si fum, albastru bineinteles ca se vede in oglinda... dupa nu mai scoate. Decat cand stau pornita cu ea pe loc sau in aglomeratie asa cum am zis in postarea de mai sus.
Parerile sunt impartite..aud fel de fel de variante si nu stiu de ce sa ma apuc mai intai sincer. Probabil voi incepe tot cu turbina.. sa o verific.
Orice sfat imi prinde bine ca tin la masina asta ca la ochii mei din cap.
Multumesc
Momentan nu, nu am mai avut timp. Problema inca persista, scoate fum in continuare. Nu se aude nimic suspect,motorul se aude impecabil.
Ce am sesizat este faptul ca la o accelerare constanta se infunda putin pe la 2500ture si dupa isi revine. Se simte un mic hop, tot atunci imi da si fum, albastru bineinteles ca se vede in oglinda... dupa nu mai scoate. Decat cand stau pornita cu ea pe loc sau in aglomeratie asa cum am zis in postarea de mai sus.
Parerile sunt impartite..aud fel de fel de variante si nu stiu de ce sa ma apuc mai intai sincer. Probabil voi incepe tot cu turbina.. sa o verific.
Orice sfat imi prinde bine ca tin la masina asta ca la ochii mei din cap.
Multumesc
QUOTE (Redlander @ Feb 22 2015, 08:24 PM) Azi mergeam pe DN cu 100km/h si dau sa devansez un tir: accelerez si imediat a dat in nas si n-am mai putut s-o turez mai mult de 2000rpm. Am mers cateva minute asa si m-am gandit ca daca opresc motorul isi revine. Asa a fost, am dat cheie si mergea din nou fara probleme. Vreo idee ce sa se fi intamplat?
Motorul este 2.0 Di-D din 2007.
Salut,
acelasi lucru ,l-am patit si eu, am mers la service si se pare ca fost senzor MAP+ mizerie pe turbina
Motorul este 2.0 Di-D din 2007.
Salut,
acelasi lucru ,l-am patit si eu, am mers la service si se pare ca fost senzor MAP+ mizerie pe turbina
Salutare,
A mea asa a facut de noua... facea cand si cand, in special iarna, nu stiu de ce dar iarna la mers cu treapa 6 la 100-120km/h pateam chestia asta mai des, iar cei Mitsubishi au zis ca nu stiu cauza.
A facut asa, pana mi-a picat turbo. Ca si sfat, verifica turbo ca sa nu treci prin ce am trecut eu.
A mea asa a facut de noua... facea cand si cand, in special iarna, nu stiu de ce dar iarna la mers cu treapa 6 la 100-120km/h pateam chestia asta mai des, iar cei Mitsubishi au zis ca nu stiu cauza.
A facut asa, pana mi-a picat turbo. Ca si sfat, verifica turbo ca sa nu treci prin ce am trecut eu.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori