Problema Motor 2.2 Di-d 177cp
Salut, va aduc la cunostinta o problema intalnita de mine la al meu mitsu. Masina are aproximativ 200.000 de km, a fost ok pana acum. De cateva saptamani au inceput sa se auda, uneori, zgomote ciudate la relanti si la turatii pana in 1500 rpm. Dupa un drum mai lung problema s-a acutizat, diagnosticul fiind o piesa numita "balansor-balansoar", care se afla, am inteles de la mecanici, in baia de ulei si care amortizeaza din vibratia motorului. Datorita uzurii pe un ax al acestui balansor, s-au spart niste dinti de pinion din respectiva piesa.
Problema este ca , din ce mi s-a spus, este o problema relativ comuna la acest tip de motor, inaintea mea venind cineva cu fix aceeasi problema, masina avand in jur de 125.000 de km.
Sunt curios daca a mai intampinat cineva dintre posesorii de acest motor, aceasta problema.
Rezolvarea, pentru curiosi este in jur de 4500 lei , manopera inclusa, piesa venind ca intreg si doar pe original.
La mine s-a mai intamplat sa se fisureze si furtunul de turbo, dar asta este alta poveste.
Drumuri bune!
Problema este ca , din ce mi s-a spus, este o problema relativ comuna la acest tip de motor, inaintea mea venind cineva cu fix aceeasi problema, masina avand in jur de 125.000 de km.
Sunt curios daca a mai intampinat cineva dintre posesorii de acest motor, aceasta problema.
Rezolvarea, pentru curiosi este in jur de 4500 lei , manopera inclusa, piesa venind ca intreg si doar pe original.
La mine s-a mai intamplat sa se fisureze si furtunul de turbo, dar asta este alta poveste.
Drumuri bune!
Salut,
Din primavara sunt posesorul unui Outlander, model 2011 avand acelasi motor. In prezent are 121k km.
Inca de la achizitie, am constatat ca acest motor suna mai "ascutit" decat alte diesel-uri la relanti. Mecanicii Mitsubishi de la Tiriac Expozitie m-au asigurat ca nu e nicio problema si ca toate se aud la fel. Intr-adevar am ascultat mai multe masini si asa este.
Ceea ce nu mi-au spus mecanicii, am aflat din alte surse. Zgomotul ciudat este dat de o bucsa din arborele balansier, iar ansamblul poate fi schimbat in garantie, daca se constata probleme.
Avand in vedere intamplarea ta, voi insista ca aceasta operatiune sa se faca cat timp masina mea inca este in garantie. Pana acum am crezut ca astfel rezolv doar problema zgomotului, dar se pare ca lucrurile se pot agrava in timp daca nu se intervine. Dupa mine, este un defect de proiectare al acestui motor.
Din primavara sunt posesorul unui Outlander, model 2011 avand acelasi motor. In prezent are 121k km.
Inca de la achizitie, am constatat ca acest motor suna mai "ascutit" decat alte diesel-uri la relanti. Mecanicii Mitsubishi de la Tiriac Expozitie m-au asigurat ca nu e nicio problema si ca toate se aud la fel. Intr-adevar am ascultat mai multe masini si asa este.
Ceea ce nu mi-au spus mecanicii, am aflat din alte surse. Zgomotul ciudat este dat de o bucsa din arborele balansier, iar ansamblul poate fi schimbat in garantie, daca se constata probleme.
Avand in vedere intamplarea ta, voi insista ca aceasta operatiune sa se faca cat timp masina mea inca este in garantie. Pana acum am crezut ca astfel rezolv doar problema zgomotului, dar se pare ca lucrurile se pot agrava in timp daca nu se intervine. Dupa mine, este un defect de proiectare al acestui motor.
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
Aceasta deficienta apare in general la maisnile cu multi km parcursi peste 150000km.
Se datoreaza proastei intretineri si lipsei de ungere corespunzatoare.
Pentru a lungi viata si a evita interventia in service va recomand injumatatirea intervalului de servise la schimbarea uleiului.
Va recomand utilizarea uleiului indicat de producator in ce priveste specificatiile dar de firma buna, preferabil ceva cu origine controlata.
Din pacate in serviceuri si reprezentante mai sunt probleme cu calitatea uleiului folosit.
Se datoreaza proastei intretineri si lipsei de ungere corespunzatoare.
Pentru a lungi viata si a evita interventia in service va recomand injumatatirea intervalului de servise la schimbarea uleiului.
Va recomand utilizarea uleiului indicat de producator in ce priveste specificatiile dar de firma buna, preferabil ceva cu origine controlata.
Din pacate in serviceuri si reprezentante mai sunt probleme cu calitatea uleiului folosit.
Salut, masina a fost achizitionata de noua, si s-au facut reviziile numai in reprezentanta cu ulei mitsubishi, piese originale, ..., pentru a pastra garantia. Am inteles ca pentru aceasta problema nu s-a gasit inca o rezolvare , ca sa nu se mai intample, deci daca puteti sa schimbati pe garantie, insistati. Pe cele noi, sunt aceleasi motoare japoneze, dar am vazut ca mai putin puternice, probabil pentru normele de poluare. Am inteles ca mai este o problema cunoscuta in service-uri cu un pinion la cutia de transfer, la acest model, ... sa vedem daca o fi ceva si de asta. In rest a fost ok masina, fara probleme extraordinare in 200.000 de km.
Salut, masina este din 2011. Cand am luat masina, am aflat ca am scapat ieftin (aprox 4000 lei cu tot cu manopera), deoarece se sunt 2 "cutii" de arbori balansieri, ceilalti fiind aprox 1000 euro, adica te ajunge 10.000 de lei. Cand am luat masina cica a mai venit alta masina cu aceeasi problema. Deja nu mai pricep nimic, daca e o problema comuna de ce nu se face nimic. O sa caut pe forumuri straine sa vad daca si la ei este aceasta problema. Este clar ca este o problema de uzura. Am intrebat daca sa ma astept sa pice si cealalta "cutie" si raspunsul a fost : ... . Am 200.000 de km, dar nu mi se pare normala problema. I-as ruga pe colegii cu outlander cu motorul de 2.2 did japonez, care au peste 150.000 de km sa imi dea un feedback.
Drumuri bune!
Drumuri bune!
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori