Doua Probleme
- alecs.utzul
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 30, 2015 7:33 pm
Salut, desii sunt reticent ca voi primi raspunsuri aici, din cauza ca am vazut traficul pe aici este cam micut am sa imi incerc si eu norocul.
Deci, am doua probleme care se manifesta as:
1. Prima problema este cu stropitorile de la parbriz, am vazut ca pur si simplu nu mai merg, cand dau de maneta, pornesc stergatoarele dar nu si stropeste. Initial am crezut ca nu mai am lichid, am completat si tot nu se intampla nimic, stie cineva pe unde gasesc o siguranta? Sau a mai patit cineva asta?
2. Sistemul handsfree ...a incetat sa mai functioneza, pur si simplu vorbeam si de la un moment dat, s-a oprit...de atunci butoanele nu mai reactioneaza in nici un fel..
Tin sa precizez ca am luat fiecare siguranta, fir, de la handsfree si am tot cautat o siguranta de la spalator si nu am gasit nimic...opinii?
Deci, am doua probleme care se manifesta as:
1. Prima problema este cu stropitorile de la parbriz, am vazut ca pur si simplu nu mai merg, cand dau de maneta, pornesc stergatoarele dar nu si stropeste. Initial am crezut ca nu mai am lichid, am completat si tot nu se intampla nimic, stie cineva pe unde gasesc o siguranta? Sau a mai patit cineva asta?
2. Sistemul handsfree ...a incetat sa mai functioneza, pur si simplu vorbeam si de la un moment dat, s-a oprit...de atunci butoanele nu mai reactioneaza in nici un fel..
Tin sa precizez ca am luat fiecare siguranta, fir, de la handsfree si am tot cautat o siguranta de la spalator si nu am gasit nimic...opinii?
Salut,
Ia vezi pe aici: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=3794 pentru bluetooth.
Sa nu ai cumva motorasul ars sau acea siguranta bucuclasa ( daca ai manual - cauta si pe acolo ).
Ia vezi pe aici: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=3794 pentru bluetooth.
Sa nu ai cumva motorasul ars sau acea siguranta bucuclasa ( daca ai manual - cauta si pe acolo ).
- daniel.doboseru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am
Salut,
Cu spalatoarele, am avut si eu problema asta, si s-au dovedit a fi infundate. La fel si cele de la faruri. Praful, combinat cu lichidul de parbriz, creeaza un fel de noroi care se aduna si se intareste, ajungand sa le blocheze de tot.
Legat de handsfree, modulul de pe volan, nu e decat de comanda, ceea ce inseamna ca ai putea testa cu un multimetru daca functioneaza butoanele. Pentru asta ai nevoie de schema electrica insa, ca nu stiu cat de usor le nimeresti pe incercate. Oricum, in manualul de service ar trebui s-o gasesti. Daca totul e in regula pe partea de cablaje si butoane, atunci lucrurile se complica. Tu ai MMCS?
Cu spalatoarele, am avut si eu problema asta, si s-au dovedit a fi infundate. La fel si cele de la faruri. Praful, combinat cu lichidul de parbriz, creeaza un fel de noroi care se aduna si se intareste, ajungand sa le blocheze de tot.
Legat de handsfree, modulul de pe volan, nu e decat de comanda, ceea ce inseamna ca ai putea testa cu un multimetru daca functioneaza butoanele. Pentru asta ai nevoie de schema electrica insa, ca nu stiu cat de usor le nimeresti pe incercate. Oricum, in manualul de service ar trebui s-o gasesti. Daca totul e in regula pe partea de cablaje si butoane, atunci lucrurile se complica. Tu ai MMCS?
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- alecs.utzul
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 30, 2015 7:33 pm
Revin cu un update, azi de dimineata am desfacut pampersul din dreapta, fata. Am ajuns la motoras, am desfacut mufa si am pus multimetrul pe mufa, in momentul cand dadeam la maneta de stropit...surpriza aveam 12v pe multimetru, concluzia era clara, mi-a murit motorul.
Am fost la unix cu motorasul respectiv, iar cei de acolo mi-au spus ca este valabil in 5-12 zile lucratoare si costa 370 de lei. Cand am auzit pretul mi-a cazut fata.
Am fost dupa la un prieten care are un mic service, dupa ceva cautari prin programele de identificare ale pieselor am ajuns la o concluzie. Cei de la mitsubishi folosesc niste coduri un pic diferite fata de ceilalti producatori, drept urmare majoritatea furnizorilor nu gasesc produse aftermarket in programele lor pentru reperele de genul asta.
Noi insa am descorperit ca reperul respectiv, care este SIEMENS VDO 3043126, pe original si costa 370 de lei poate fi inlocuit, fiind aceeasi piesa cu orice motoras de la VW passat cu motor 2.0 tdi. Eu am facut comanda de un motoras MEYLE 1k5955651 care costa 40 de lei si este valabil pe loc. O sa atasez si doua poze cu motorul vechi, cel nou si eticheta ambalajului noului motor. Imi cer scuze pentru calitatea imaginilor, sunt facute in mare graba!
Legat de handsfree, nu este vorba ca nu as stii sa il folosesc, el fusese deja setat o data, cand m-a lasat eram in mijlocul unei conversatii...am desfacut bordul, am vrut sa vad daca este modulul insa nu pot sa identific problema...
Am fost la unix cu motorasul respectiv, iar cei de acolo mi-au spus ca este valabil in 5-12 zile lucratoare si costa 370 de lei. Cand am auzit pretul mi-a cazut fata.
Am fost dupa la un prieten care are un mic service, dupa ceva cautari prin programele de identificare ale pieselor am ajuns la o concluzie. Cei de la mitsubishi folosesc niste coduri un pic diferite fata de ceilalti producatori, drept urmare majoritatea furnizorilor nu gasesc produse aftermarket in programele lor pentru reperele de genul asta.
Noi insa am descorperit ca reperul respectiv, care este SIEMENS VDO 3043126, pe original si costa 370 de lei poate fi inlocuit, fiind aceeasi piesa cu orice motoras de la VW passat cu motor 2.0 tdi. Eu am facut comanda de un motoras MEYLE 1k5955651 care costa 40 de lei si este valabil pe loc. O sa atasez si doua poze cu motorul vechi, cel nou si eticheta ambalajului noului motor. Imi cer scuze pentru calitatea imaginilor, sunt facute in mare graba!
Legat de handsfree, nu este vorba ca nu as stii sa il folosesc, el fusese deja setat o data, cand m-a lasat eram in mijlocul unei conversatii...am desfacut bordul, am vrut sa vad daca este modulul insa nu pot sa identific problema...
- Fişiere ataşate
-
- WhatsApp_Image_20160625__1_.jpeg (119.95 KiB) Vizualizat de 7955 ori
-
- WhatsApp_Image_20160625.jpeg (166.2 KiB) Vizualizat de 7958 ori
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- alecs.utzul
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 30, 2015 7:33 pm
Sunt sigur că o să mai ajute pe câte cineva, însă recomand să scoată înainte motorasul si sa il compare cu cel din pozele mele. Sunt 2 sau 3 tipuri de motoare de genul asta, altul fiind Mitsubishi MR245268, puse pe lancer și care diferă destul de mult.
Am pățit același lucru cu burduful de la planetara, partea de la cutie,nu am găsit nicăieri sub 400 lei. După ce am făcut comandă și a văzut-o prietenul meu îmi zice că este aceeași cu cea de Citroen C Crosser, iar dacă știa înainte îmi făcea comandă direct de aia si costa în jur de vreo 100 de lei...
Am pățit același lucru cu burduful de la planetara, partea de la cutie,nu am găsit nicăieri sub 400 lei. După ce am făcut comandă și a văzut-o prietenul meu îmi zice că este aceeași cu cea de Citroen C Crosser, iar dacă știa înainte îmi făcea comandă direct de aia si costa în jur de vreo 100 de lei...
- alecs.utzul
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 30, 2015 7:33 pm
Salut,
problema cu sistemul hands free o am si eu pe un Outlander. Functiona ireprosabil. Apoi nu l-am mai utilizat deloc cateva luni. Iar acum nu mai da nici un semn de viata. Stie cineva poate care este siguranta aferenta? Intretimp am inlocuit bateria masinii. Poate fi o legatura?
Multumesc anticipat pentru orice informatie.
problema cu sistemul hands free o am si eu pe un Outlander. Functiona ireprosabil. Apoi nu l-am mai utilizat deloc cateva luni. Iar acum nu mai da nici un semn de viata. Stie cineva poate care este siguranta aferenta? Intretimp am inlocuit bateria masinii. Poate fi o legatura?
Multumesc anticipat pentru orice informatie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori