Oprirea Motorului In Mers
Buna ziua,
Sunt posesorul unui astfel de autoturism, pe aceasta cale am rugamintea de a ma ajuta in urmatoarea problema: Dupa ce rulez cu ea aproximativ 4 km., la reducerea vitezei si actionarea ambreiajului, motorul se opreste. Am facut testerul pe masina si nu sa constatat nici o problema. Daca ati intampinat o problema similara va rog sa ma ajutati.
Multumesc.
Sunt posesorul unui astfel de autoturism, pe aceasta cale am rugamintea de a ma ajuta in urmatoarea problema: Dupa ce rulez cu ea aproximativ 4 km., la reducerea vitezei si actionarea ambreiajului, motorul se opreste. Am facut testerul pe masina si nu sa constatat nici o problema. Daca ati intampinat o problema similara va rog sa ma ajutati.
Multumesc.
La un VW Bora am patit ceva similar, fix in curba dar spre norocul meu, in deal; evident ca am mers drept, am tras frana de mana si m-am oprit in bordura. La service mi-au spus ca un furtunas pe unde curge combustibilul avea o gaura si pierdea motorina...astfel ca a murit motorul. Am schimbat furtunul si gata.
QUOTE (dorinel67 @ Feb 6 2014, 04:41 PM) Buna ziua,
Sunt posesorul unui astfel de autoturism, pe aceasta cale am rugamintea de a ma ajuta in urmatoarea problema: Dupa ce rulez cu ea aproximativ 4 km., la reducerea vitezei si actionarea ambreiajului, motorul se opreste. Am facut testerul pe masina si nu sa constatat nici o problema. Daca ati intampinat o problema similara va rog sa ma ajutati.
Multumesc.
o chestier ciudata se intampla si la mine cu oprirea motorului in mers dar doar cand umblu la baterie si o tine doar in ziua respectiva asa ,a doua zi nu se mai intampla nimic totul merge normal , in 4 cazuri am patit la fel cand am umblat la baterie inclusiv cand am schimbat bacteria veche cu alta noua tin minte ca in aceea zi cam la 3 4 km parcursi inecepea sa oscileze relantiuul murea motorul in mers / a doua zi totul a revenit la normal /posibil se intampla ceva cu calculatorul la mine nust
Sunt posesorul unui astfel de autoturism, pe aceasta cale am rugamintea de a ma ajuta in urmatoarea problema: Dupa ce rulez cu ea aproximativ 4 km., la reducerea vitezei si actionarea ambreiajului, motorul se opreste. Am facut testerul pe masina si nu sa constatat nici o problema. Daca ati intampinat o problema similara va rog sa ma ajutati.
Multumesc.
o chestier ciudata se intampla si la mine cu oprirea motorului in mers dar doar cand umblu la baterie si o tine doar in ziua respectiva asa ,a doua zi nu se mai intampla nimic totul merge normal , in 4 cazuri am patit la fel cand am umblat la baterie inclusiv cand am schimbat bacteria veche cu alta noua tin minte ca in aceea zi cam la 3 4 km parcursi inecepea sa oscileze relantiuul murea motorul in mers / a doua zi totul a revenit la normal /posibil se intampla ceva cu calculatorul la mine nust
QUOTE (Alex44 @ Jan 26 2015, 06:44 PM) Trebuie sa reinvete turatia de relanti. Da un google dupa idle learn si incearca data viitoare cand schimbi bateria sa o lasi la relanti pana atinge temperatura de functionare, si apoi sa variezi sarcina electrica pornind diversi consumatori puternici (degivrare, incalzire, lumini etc)
multumesc pt sfat ,cand va fi cazul o sa fac asa si o sa vad
multumesc pt sfat ,cand va fi cazul o sa fac asa si o sa vad
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
La unele modelele Mitsubishi pe benzina in momentul in care se scoate borna pentru o anumita perioada de timp se produce o restare a ecu.
Aceasta resetare este responsabila si pentru unele disfunctionalitati cum ar fi de exemplu un ralanti neregulat ...
Remedierea este simpla si este recomandata dupa fiecare decuplare a bateriei si se cheama INVATARE.
Invatarea se face pornind motorul, se lasa sa fnctioneze in gol cca. 30s un minut apoi se merge cu ea cu sarcini mici crescand progresiv turatia pana se incalzeste motorul, daca este deja cald se accelereaza in treapta 2 si apoi in trei de la 2000 la 5000rpm cursiv cam cu 25% din pedala eventual crescand apasarea odata cu cresterea turatiei dar nu depasiti 50%. Se face de cateva ori 2-3 ori treaba asta in treapta 3 si e invatata80-90% restul se face de la sine in cca. 250Km parcursi.
Aceasta resetare este responsabila si pentru unele disfunctionalitati cum ar fi de exemplu un ralanti neregulat ...
Remedierea este simpla si este recomandata dupa fiecare decuplare a bateriei si se cheama INVATARE.
Invatarea se face pornind motorul, se lasa sa fnctioneze in gol cca. 30s un minut apoi se merge cu ea cu sarcini mici crescand progresiv turatia pana se incalzeste motorul, daca este deja cald se accelereaza in treapta 2 si apoi in trei de la 2000 la 5000rpm cursiv cam cu 25% din pedala eventual crescand apasarea odata cu cresterea turatiei dar nu depasiti 50%. Se face de cateva ori 2-3 ori treaba asta in treapta 3 si e invatata80-90% restul se face de la sine in cca. 250Km parcursi.
QUOTE (80nelu @ Jan 26 2015, 08:38 AM) o chestier ciudata se intampla si la mine cu oprirea motorului in mers dar doar cand umblu la baterie si o tine doar in ziua respectiva asa ,a doua zi nu se mai intampla nimic totul merge normal , in 4 cazuri am patit la fel cand am umblat la baterie inclusiv cand am schimbat bacteria veche cu alta noua tin minte ca in aceea zi cam la 3 4 km parcursi inecepea sa oscileze relantiuul murea motorul in mers / a doua zi totul a revenit la normal /posibil se intampla ceva cu calculatorul la mine nust
Nu vreau sa fiu rau and am observat ca in romania majoritatea au idea daca masina este prea turata "pusca" motorul. Tatal meu face la fel pe Mazda2. Masinile moderne sunt diferite. Ii poti da mai multe turati, si as zice sa schimbi dupa 2000-2500. Dar si se poate ca masina ta in special trebuie sa reinvete schimbarile.
Nu vreau sa fiu rau and am observat ca in romania majoritatea au idea daca masina este prea turata "pusca" motorul. Tatal meu face la fel pe Mazda2. Masinile moderne sunt diferite. Ii poti da mai multe turati, si as zice sa schimbi dupa 2000-2500. Dar si se poate ca masina ta in special trebuie sa reinvete schimbarile.
QUOTE (remusrm @ Jan 29 2016, 11:12 PM) Nu vreau sa fiu rau and am observat ca in romania majoritatea au idea daca masina este prea turata "pusca" motorul. Tatal meu face la fel pe Mazda2. Masinile moderne sunt diferite. Ii poti da mai multe turati, si as zice sa schimbi dupa 2000-2500. Dar si se poate ca masina ta in special trebuie sa reinvete schimbarile.
in nici un caz nu fac schimburile la asemenea turatii ,am motorizare de 1,3 ,schimb la cel putin 3mii ture iar in panta peste 3.500 si asta la mers economic zic eu ,multumesc pt sfaturi ,problema era acea ,,reinvatare "a ecu si le multumesc inca odata lui Alex44 si Sebastian_rc .Din cate stiu motoarele in 8valve ,,trag"mai de jos ca cele in 16 valve ,12 ,24 poate la aceste motoare sa schimbi la 2000, 2500 ture sau motoarele mai mari de peste 1,6 litri
in nici un caz nu fac schimburile la asemenea turatii ,am motorizare de 1,3 ,schimb la cel putin 3mii ture iar in panta peste 3.500 si asta la mers economic zic eu ,multumesc pt sfaturi ,problema era acea ,,reinvatare "a ecu si le multumesc inca odata lui Alex44 si Sebastian_rc .Din cate stiu motoarele in 8valve ,,trag"mai de jos ca cele in 16 valve ,12 ,24 poate la aceste motoare sa schimbi la 2000, 2500 ture sau motoarele mai mari de peste 1,6 litri
salutare
am un mitsubishi space star 2001 1.6 16v benzina ,si am o problema ciudata la el si anume cand calc frana oscileaza relantiul pana la 1100 -1200 si 400-500 pt ca da semn ca s-ar opri iar in trafic cand am apasat si frana si ambreiajul mi s-a oprit de 2 ori, are cinevao idee cam ce ar putea fi???
am un mitsubishi space star 2001 1.6 16v benzina ,si am o problema ciudata la el si anume cand calc frana oscileaza relantiul pana la 1100 -1200 si 400-500 pt ca da semn ca s-ar opri iar in trafic cand am apasat si frana si ambreiajul mi s-a oprit de 2 ori, are cinevao idee cam ce ar putea fi???
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori