Lancer 1.8 Did 2012
- SignumDelta
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 07, 2016 10:33 am
Am cumparat in vara un Lancer 1.8 DiD varianta 150 CP la 55000 km de la reprezentanta din Bucuresti. Model 2012.
Inca de cand am luat-o in zona motorului se aude un fluierat , aparent ca de turbina, dar cam strident . Cei de la reprezentanta mi-au spus ca este un zgomot normal pentru acest model.Ca ar fi din cauza trubinei cu geometrie variabila. Nu au avut nici o masina cu motor la fel ca sa pot face o comparatie. Intre timp am mai facut 10000 de km, fluieratul se mentine la fel, masina nu are nici un simptom, motorul trage dar acest suierat este deranjant, uneori ai senzatia ca se aude venind din spate o ambulanta cu sirena.
Am fost la service la Constanta si am verificat turbina. Mi s-a spus ca axul nu are joc, paletii turbinei sunt ok, si in opinia lor zgomotul ar fi normal.
Am mai cerut opinii si cam toti spun ca nu ar fi un zgomot normal totusi. Este posibil sa nu fie de la turbina, sa fie vreun rulment, vreo rola,...etc.
A mai avut cineva problema asta? Este un zgomot normal la motorul de 1.8 DID? Pe cel de 2.0 de Volkswagen l-am ascultat si nu face la fel.
Nu am putut face comparatie decat cu un ASX cu acelasi motor de 1.8 DID pe care l-am intalnit in trafic si nu avea acest fluierat.
Masina este inca in garantie.
Multumesc pentru eventuale raspunsuri si sugestii.
Victor
Inca de cand am luat-o in zona motorului se aude un fluierat , aparent ca de turbina, dar cam strident . Cei de la reprezentanta mi-au spus ca este un zgomot normal pentru acest model.Ca ar fi din cauza trubinei cu geometrie variabila. Nu au avut nici o masina cu motor la fel ca sa pot face o comparatie. Intre timp am mai facut 10000 de km, fluieratul se mentine la fel, masina nu are nici un simptom, motorul trage dar acest suierat este deranjant, uneori ai senzatia ca se aude venind din spate o ambulanta cu sirena.
Am fost la service la Constanta si am verificat turbina. Mi s-a spus ca axul nu are joc, paletii turbinei sunt ok, si in opinia lor zgomotul ar fi normal.
Am mai cerut opinii si cam toti spun ca nu ar fi un zgomot normal totusi. Este posibil sa nu fie de la turbina, sa fie vreun rulment, vreo rola,...etc.
A mai avut cineva problema asta? Este un zgomot normal la motorul de 1.8 DID? Pe cel de 2.0 de Volkswagen l-am ascultat si nu face la fel.
Nu am putut face comparatie decat cu un ASX cu acelasi motor de 1.8 DID pe care l-am intalnit in trafic si nu avea acest fluierat.
Masina este inca in garantie.
Multumesc pentru eventuale raspunsuri si sugestii.
Victor
Salut, eu cred ca de la turbina este zgomotul si se datoreaza uzurii. Banuiesc ca apare in jurul a 2000 de rot/min si scade ca intensitate la turatie mai mare. Nu iti face griji, nu are nimic, e doar deranjant. Pentru a scapa de zgomot ai variantele reconditionare sau schimbat cu una noua. Cele bune !
- SignumDelta
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 07, 2016 10:33 am
La 60000 de km uzura ?
Apare si la turatii mai mici 1500 rot/min. Si daca o accelerezi pe loc scoasa din viteza se aude fluieratul.
Cei de la Mitsubishi sustin ca e normal zgomotul dar eu nu prea cred. Oricum masina e in garantie. Daca as avea certitudinea ca turbina e de vina nu i-as lasa pana nu ar schimba-o.
Apare si la turatii mai mici 1500 rot/min. Si daca o accelerezi pe loc scoasa din viteza se aude fluieratul.
Cei de la Mitsubishi sustin ca e normal zgomotul dar eu nu prea cred. Oricum masina e in garantie. Daca as avea certitudinea ca turbina e de vina nu i-as lasa pana nu ar schimba-o.
E f usor sa distrugi o turbina, niste forja cand e rece, oprit motorul incins, ulei diluat cu motorina... Admisia si evacuarea sunt etanse? Filtrul de aer pus bine, toate colierele stranse, nu are vreun por in intercooler, esapamentul nu rasufla pe la imbinari...
Pune-o pe elevator daca se aude si pe liber si baga-te pe sub ea, prin ea.
Daca reusesti sa inregistrezi zgomotul poate ii vine cuiva vreo idee. Mergi la un service oarecare pt diagnostic nu la reprezentana unde cauta sa te duca cu zaharelul pana iese din garantie. Ia un buletin de constantare.
Daca se aude DIN TURBINA e clar ca e ea, poate sa se dea orice mecanic de la mitsu cu curu de pamant nu? Sau poate a aspirat masina vreun fluier cand mergea in offroad.
Pune-o pe elevator daca se aude si pe liber si baga-te pe sub ea, prin ea.
Daca reusesti sa inregistrezi zgomotul poate ii vine cuiva vreo idee. Mergi la un service oarecare pt diagnostic nu la reprezentana unde cauta sa te duca cu zaharelul pana iese din garantie. Ia un buletin de constantare.
Daca se aude DIN TURBINA e clar ca e ea, poate sa se dea orice mecanic de la mitsu cu curu de pamant nu? Sau poate a aspirat masina vreun fluier cand mergea in offroad.
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
QUOTE (SignumDelta @ Jan 7 2016, 11:05 AM) Am cumparat in vara un Lancer 1.8 DiD varianta 150 CP la 55000 km de la reprezentanta din Bucuresti. Model 2012.
Inca de cand am luat-o in zona motorului se aude un fluierat , aparent ca de turbina, dar cam strident . Cei de la reprezentanta mi-au spus ca este un zgomot normal pentru acest model.Ca ar fi din cauza trubinei cu geometrie variabila. Nu au avut nici o masina cu motor la fel ca sa pot face o comparatie. Intre timp am mai facut 10000 de km, fluieratul se mentine la fel, masina nu are nici un simptom, motorul trage dar acest suierat este deranjant, uneori ai senzatia ca se aude venind din spate o ambulanta cu sirena.
Am fost la service la Constanta si am verificat turbina. Mi s-a spus ca axul nu are joc, paletii turbinei sunt ok, si in opinia lor zgomotul ar fi normal.
Am mai cerut opinii si cam toti spun ca nu ar fi un zgomot normal totusi. Este posibil sa nu fie de la turbina, sa fie vreun rulment, vreo rola,...etc.
A mai avut cineva problema asta? Este un zgomot normal la motorul de 1.8 DID? Pe cel de 2.0 de Volkswagen l-am ascultat si nu face la fel.
Nu am putut face comparatie decat cu un ASX cu acelasi motor de 1.8 DID pe care l-am intalnit in trafic si nu avea acest fluierat.
Masina este inca in garantie.
Multumesc pentru eventuale raspunsuri si sugestii.
Victor
Salut Victor,
Sa stii ca acest fluierat am inceput si eu sa il aud , dar sincer sa fiu pana acum nu am bagat de seama , poate probabil ca mai mereu muzica este data mai tare.
Eu am 2.0 , si nu stiu ce sa cred daca este problema cu turbina sau nu ... sper sa nu ... oricum maine sunt programat pentru revizie ... si o sa pun si eu o intrebare sa vede raspuns primesc.
Oricum acest fluierat a aparut de cand au scazut temperaturile ... iar daca continua si in primavara ... o sa ma duc sa vad care este cauza
Inca de cand am luat-o in zona motorului se aude un fluierat , aparent ca de turbina, dar cam strident . Cei de la reprezentanta mi-au spus ca este un zgomot normal pentru acest model.Ca ar fi din cauza trubinei cu geometrie variabila. Nu au avut nici o masina cu motor la fel ca sa pot face o comparatie. Intre timp am mai facut 10000 de km, fluieratul se mentine la fel, masina nu are nici un simptom, motorul trage dar acest suierat este deranjant, uneori ai senzatia ca se aude venind din spate o ambulanta cu sirena.
Am fost la service la Constanta si am verificat turbina. Mi s-a spus ca axul nu are joc, paletii turbinei sunt ok, si in opinia lor zgomotul ar fi normal.
Am mai cerut opinii si cam toti spun ca nu ar fi un zgomot normal totusi. Este posibil sa nu fie de la turbina, sa fie vreun rulment, vreo rola,...etc.
A mai avut cineva problema asta? Este un zgomot normal la motorul de 1.8 DID? Pe cel de 2.0 de Volkswagen l-am ascultat si nu face la fel.
Nu am putut face comparatie decat cu un ASX cu acelasi motor de 1.8 DID pe care l-am intalnit in trafic si nu avea acest fluierat.
Masina este inca in garantie.
Multumesc pentru eventuale raspunsuri si sugestii.
Victor
Salut Victor,
Sa stii ca acest fluierat am inceput si eu sa il aud , dar sincer sa fiu pana acum nu am bagat de seama , poate probabil ca mai mereu muzica este data mai tare.
Eu am 2.0 , si nu stiu ce sa cred daca este problema cu turbina sau nu ... sper sa nu ... oricum maine sunt programat pentru revizie ... si o sa pun si eu o intrebare sa vede raspuns primesc.
Oricum acest fluierat a aparut de cand au scazut temperaturile ... iar daca continua si in primavara ... o sa ma duc sa vad care este cauza
Am aflat de la ce este acel fluierat
Este furtunul de la turbina ... probabil este intepat sau fisurat si de aceea se aude acel fluierat , care sigur dispare dupa 2500 de turatii pt ca la mine cam asa intampla.
Trebuie doar inlocuit si problema e rezolvata.
Nu este ceva urgent , dar totusi trebuie facut
Este furtunul de la turbina ... probabil este intepat sau fisurat si de aceea se aude acel fluierat , care sigur dispare dupa 2500 de turatii pt ca la mine cam asa intampla.
Trebuie doar inlocuit si problema e rezolvata.
Nu este ceva urgent , dar totusi trebuie facut
- SignumDelta
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 07, 2016 10:33 am
Am facut zilele trecute revizia de 65000 km la reprezentanta in Constanta. Fluieratul nu a disparut iar cei de la service au incercat sa ma convinga ca e normal pentru motoarele 1.8 Diesel de pe Lancer si ASX. Dar evident nu am gasit acolo nici o masina cu acelasi motor sa pot asculta cu urechile mele.
Am fost dezamagit de o alta problema aparuta, motorina in baie. Mi s-a aprins inainte cu doua zile de a merge la revizie martorul Check Oil Level. Cand am verificat nivelul era cu mult peste X. Am sunat la service la Constanta si mi-au spus sa scot cca 1,5 litri si sa vin la reprezentanta ca odata cu revizia sa remediez si problema aceasta. Am inteles si de acolo si din ce am citit aici ca se datoreaza regenerarii filtrului de particule dar faptul ca nu esti avertizat ca are loc cred ca este un mare minus.
Daca martorul in bord s-a aprins abia cand aveam in plus cca 1,5-2 litri de motorina inseamna ca un timp am mers cu acest ulei diluat si probabil uzura a crescut.
In plus ma gandesc ca fluieratul de la trubina se datoreaza poate ungerii acesteia cu ulei amestecat cu motorina, ce a determinat o uzura a lagarelor axului turbinei.
Prea multe probleme, daca mai adaug si extrem de slaba isonorizare, plasticul din bord zbarnaie pe piatra cubica, usa soferului zbarnaie .
Incep sa regret alegerea facuta.
Am fost dezamagit de o alta problema aparuta, motorina in baie. Mi s-a aprins inainte cu doua zile de a merge la revizie martorul Check Oil Level. Cand am verificat nivelul era cu mult peste X. Am sunat la service la Constanta si mi-au spus sa scot cca 1,5 litri si sa vin la reprezentanta ca odata cu revizia sa remediez si problema aceasta. Am inteles si de acolo si din ce am citit aici ca se datoreaza regenerarii filtrului de particule dar faptul ca nu esti avertizat ca are loc cred ca este un mare minus.
Daca martorul in bord s-a aprins abia cand aveam in plus cca 1,5-2 litri de motorina inseamna ca un timp am mers cu acest ulei diluat si probabil uzura a crescut.
In plus ma gandesc ca fluieratul de la trubina se datoreaza poate ungerii acesteia cu ulei amestecat cu motorina, ce a determinat o uzura a lagarelor axului turbinei.
Prea multe probleme, daca mai adaug si extrem de slaba isonorizare, plasticul din bord zbarnaie pe piatra cubica, usa soferului zbarnaie .
Incep sa regret alegerea facuta.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori