Salut coelgii coforumisti cu o intrebare; poate s-a mai confruntat careva cu problema si atunci scap de o grija.
Ca de obicei masinuta mea trebuie sa ma faca sa caut in 10 parti pt a gasi o problema...si anume:la trecerea peste denivelari se aude un hurducait ca un pocnit pe care eu l-as localiza in partea din spatele bordului,undeva pe la mijloc usor spre in jos,dar acum nu pot fi sigur...am fost la service mitsu...asa ca era gratis verificarea si bineanteles ca mi-au dat o lista intreaga de piese de schimbat, dintre care nu s-a confirmat cand am facut un doublecheck la mecanicul meu decat un tampon antibalans...ei mai spuneau ceva si de bielete antiruliu...se poate sa fie de la astea?mecanicul meu a spus ca nu au nimic si ca ar fi de la flansele de la amortizoare,dar eu sincer nu aud asa de sus zgomotul si avand in vedere ca vin doar pe original si au pretul la fel ca si amortizoarele,sincer nu le-as lua doar asa ca sa incerc sa vad daca o fi de la ele...voi ce credeti sau daca ati patit ceva identic as fi foarte recunoscator pt comunicarea rezolvarii...cu stima...
Hurducait/troncanit
- triceraptor
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Noi 04, 2010 7:06 pm
Asa am patit la o alta marca de masina.
Zgomote pe care eu de pe locul soferului le auzeam in dreapta spate in portbagaj (un zgomot ca de lovitura fier pe fier cand treceam prin "gropite" cu viteza redusa sau cand treceam peste "speed bumperele" de pe strada dar cu masina putin oblic).
Culmea era ca la viteza pe strada "curata" nu se mai auzea nimic.
La indicatiile "doctorului" (aflat sub masina care la randul ei era pe "canal") am impins de mai multe ori (balans) din lateralul masinii si surpriza au aparut niste zgomote in dreapta fata.
In sfarsit a fost diagnosticat pacientul:
- Sufera la bieleta antiruliu dreapta fata.
Parerea mea:
Ia incearca sa o balansezi ca si cum ai vrea sa o rastorni pe o parte.
Zgomote pe care eu de pe locul soferului le auzeam in dreapta spate in portbagaj (un zgomot ca de lovitura fier pe fier cand treceam prin "gropite" cu viteza redusa sau cand treceam peste "speed bumperele" de pe strada dar cu masina putin oblic).
Culmea era ca la viteza pe strada "curata" nu se mai auzea nimic.
La indicatiile "doctorului" (aflat sub masina care la randul ei era pe "canal") am impins de mai multe ori (balans) din lateralul masinii si surpriza au aparut niste zgomote in dreapta fata.
In sfarsit a fost diagnosticat pacientul:
- Sufera la bieleta antiruliu dreapta fata.
Parerea mea:
Ia incearca sa o balansezi ca si cum ai vrea sa o rastorni pe o parte.
Da, eu am o parere. Bascula indoita. Desi aia e fier gros si profilat in U, aparent e facuta din guma. Mai ales daca e originala. La mine le-am schimbat pe ambele din aceleasi motive. Indoite si la denivelari atingeau ceva fier pe acolo si reiesea pocnitura aia urita.
Daca tot te uiti acolo vezi sa nu ai vreo piatra intre bascula cu lonjeron. Ca tot asa face.
Si nu, rotile masinii erau cit se poate de ok. O bascula indoita inseamna ca ai lovit cea puternic.
Si mai sint cauze. rulmentul de la amortizor poate sa mai faca asa. Ma rog, la prinderea in partea de sus a amortizorului. Ca are acolo ceva chestii cu denumiri misto.
Daca tot te uiti acolo vezi sa nu ai vreo piatra intre bascula cu lonjeron. Ca tot asa face.
Si nu, rotile masinii erau cit se poate de ok. O bascula indoita inseamna ca ai lovit cea puternic.
Si mai sint cauze. rulmentul de la amortizor poate sa mai faca asa. Ma rog, la prinderea in partea de sus a amortizorului. Ca are acolo ceva chestii cu denumiri misto.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori