Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
- robertina1924
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 03, 2013 5:25 pm
QUOTE (Flipper @ Jul 12 2015, 05:56 PM) Salut,
Exact aceeasi problema are si masina mea de noua. Inca nu am reusit sa ii dau de cap, as putea spune ca m-am obisnuit cu problema.
Eu vazind cateva care de noi pornesc asa am gandit ca asa sunt ele facute nu ca ar fi o problema neaparat si asta pt ca nu pot spune ca are pornire greoaie doar ca nu e acel sfert care-l stim noi, nu-ti ia cheia din mana cum se spune. Dar la colegul Dragosh am observat ca e o chestie neregulata ceea ce poate indica vreo problema. O fi vreun senzor de turatie, arbore sau axa cu came care se murdareste sau are conexiune slabita si-si mai face de cap.
Dragosh ai putea incerca o curatare cu spray de contacte electrice a mufelor senzorilor.
Exact aceeasi problema are si masina mea de noua. Inca nu am reusit sa ii dau de cap, as putea spune ca m-am obisnuit cu problema.
Eu vazind cateva care de noi pornesc asa am gandit ca asa sunt ele facute nu ca ar fi o problema neaparat si asta pt ca nu pot spune ca are pornire greoaie doar ca nu e acel sfert care-l stim noi, nu-ti ia cheia din mana cum se spune. Dar la colegul Dragosh am observat ca e o chestie neregulata ceea ce poate indica vreo problema. O fi vreun senzor de turatie, arbore sau axa cu came care se murdareste sau are conexiune slabita si-si mai face de cap.
Dragosh ai putea incerca o curatare cu spray de contacte electrice a mufelor senzorilor.
La suzuki (sx4) aveau o problemuta, cateodata motorul nu se oprea in punctul in care ar fi trebuit, si la urmatoarea pornire invartea ceva mai mult fata de normal. Un update de soft a rezolvat problema.
Cred ca daca era un senzor sau contact ar fi facut figuri si in mers, s-ar fi oprit motorul sau nu ar fi pornit neam...ori ea porneste, doar ca dupa cateva secunde in plus..
Cred ca daca era un senzor sau contact ar fi facut figuri si in mers, s-ar fi oprit motorul sau nu ar fi pornit neam...ori ea porneste, doar ca dupa cateva secunde in plus..
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Pentru cei cu pornirea greoaie, exista un post (Post #1763) al lui Pili :
La mine problema cu pornirea greoaie s-a rezolvat pe garantie, fiind schimbat un pinion de admisie. Au trecut 3 saptamani de atunci si nu s-a mai repetat.
Am avut aceasta problema inca de la inceput, insa cei de la service nu stiau despre ce e vorba. La ultima revizie au spus ca au o notificare de la Mitsubishi, iar la problema respectiva se schimba acest pinion. Am vrut sa postez mai devreme, dar nu mergea forumul, iar apoi am uitat.
Si Lancer-ul meu tot in noiembrie 2011 e cumparat...
Pe langa problema cu pornirea, am trosnituri in volan, la manevrele de parcare pentru care au fost schimbati pe garantie rulmenti amortizor, fara niciun efect si zgomote la denivelari in partea din fata cand e frig afara. Raspunsul service-ului: "in anumite conditii, zgomotele sunt normale" smile.gif)
La mine problema cu pornirea greoaie s-a rezolvat pe garantie, fiind schimbat un pinion de admisie. Au trecut 3 saptamani de atunci si nu s-a mai repetat.
Am avut aceasta problema inca de la inceput, insa cei de la service nu stiau despre ce e vorba. La ultima revizie au spus ca au o notificare de la Mitsubishi, iar la problema respectiva se schimba acest pinion. Am vrut sa postez mai devreme, dar nu mergea forumul, iar apoi am uitat.
Si Lancer-ul meu tot in noiembrie 2011 e cumparat...
Pe langa problema cu pornirea, am trosnituri in volan, la manevrele de parcare pentru care au fost schimbati pe garantie rulmenti amortizor, fara niciun efect si zgomote la denivelari in partea din fata cand e frig afara. Raspunsul service-ului: "in anumite conditii, zgomotele sunt normale" smile.gif)
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
- danyel_Ferrari
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 05, 2011 5:13 pm
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
Ambele de pe spate au iesit 46, respectiv 50%. ( am doar 8000 km si eu ) ) Dealerul va schimba doar unul, cu toate ca am sustinut ca ar trebui amandoua. Dupa ce il va pune pe cel nou, va iesi clar un dezechilibru de peste 10% intre ele, si in cazul asta ar trebui si celalalt schimbat. Ma gandeam sa existe vreun "leverage", vreo chichita care sa ma indreptateasca sa cer categoric schimbarea ambelor deodata....
- danyel_Ferrari
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 05, 2011 5:13 pm
Am cautat si eu un normativ de genul asta dar nu am gasit. Am intrebat inclusiv la statia Itp unde am facut testul de amortizoare si am primit acelasi raspuns ca nu exista un normativ. Tipul de la service mi-a spus ca se recomanda inlocuirea amortizorului / amortizoarelor daca sunt sub 40%. Si e indicat sa le schimbi pe amandoua, nu separat. Insa tinand cont ca ai doar 8000 km , nu e un capat de lume.
Iar ca idee , dupa ce le-am schimbat pe garantie, am refacut testul de mai multe ori sa aflu valorile , si am ramas dezamagit, cele noi aveau 38% ,respectiv 39%. Deci pot afirma ca ale tale sunt bune :-))
Singurul lucru pozitiv dupa inlocuire e ca a disparut trancanitul pe spate o vreme. Usor usor vad ca apare iar..
Ma gandesc totusi ca cei de la RAR ar putea avea un astfel de normativ.
Iar ca idee , dupa ce le-am schimbat pe garantie, am refacut testul de mai multe ori sa aflu valorile , si am ramas dezamagit, cele noi aveau 38% ,respectiv 39%. Deci pot afirma ca ale tale sunt bune :-))
Singurul lucru pozitiv dupa inlocuire e ca a disparut trancanitul pe spate o vreme. Usor usor vad ca apare iar..
Ma gandesc totusi ca cei de la RAR ar putea avea un astfel de normativ.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori