Focus Vs Lancer
- daniel.mihut
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 29, 2010 3:47 pm
Salut.
Am si Lancer si Focus 150hp.
Cu Lancer am deja 80 000. Cu Focus 40 000km.
Ca aspect interior si dotari Focus sta mai bine.
Ca aspect exterior Mitsu e pe gustul meu...
Mitsu se muleaza mult mai bine pe stilul meu de a conduce si-mi da o mai mare incredere in stabilitate... (pe focus am arcuri sport de marca pt o mai buna stabilitate... )
la Ford am fost surprins sa consum un plin de benzina pe o distanta de 270km... La reprezentanta am aflat ca a mai patit asta cineva si ca masina nu are probleme.
Consumul normal pe focus este mai mare cu aprox. 2l la 100... nu ma asteptam...)
Cele expuse mai sus sunt parerile si intamplarile mele...restul cred ca e marketing...
Multumesc!
Am si Lancer si Focus 150hp.
Cu Lancer am deja 80 000. Cu Focus 40 000km.
Ca aspect interior si dotari Focus sta mai bine.
Ca aspect exterior Mitsu e pe gustul meu...
Mitsu se muleaza mult mai bine pe stilul meu de a conduce si-mi da o mai mare incredere in stabilitate... (pe focus am arcuri sport de marca pt o mai buna stabilitate... )
la Ford am fost surprins sa consum un plin de benzina pe o distanta de 270km... La reprezentanta am aflat ca a mai patit asta cineva si ca masina nu are probleme.
Consumul normal pe focus este mai mare cu aprox. 2l la 100... nu ma asteptam...)
Cele expuse mai sus sunt parerile si intamplarile mele...restul cred ca e marketing...
Multumesc!
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
Inainte de Lancer, am avut Focus 1.6 150 hp, luat de nou.
In primul rand, nu are distributie pe curea, dupa cum se inflacarau niste voinici prin paginile din urme. Are pe lant.
Cureaua e prezenta la Ecoboostul de 1l.
L-am vandut in pierdere mare dupa 20.000 de km si un an jumatate, am zis bogdaproste ca am scapat de el.
Motivele?
- batea un piston ingrozitor la relanti= am fost trimis la plimbare de catre toate reprezentantele lor de rahat. Dupa perioada de garantie, as fi umblat ca bezmeticul sa-mi cumpar motor nou. Pretul motorului? aprox.6000 de euro, m-am interesat.
Vreti dovada video? daca doreste cineva, pun linkul de pe YT.
- garantie ordinara, de doar 2 ani.
- sistem start-stop nefunctional in ciuda reclamarii defectului de cateva ori.
-unitatea audio schimbata in garantie de 2 ori.
- nichelul de pe volan exfoliat si accidentare prin taiere sotie la mana. )
-bateria schimbata pe garantie.
Inca mai am toate fisele de intrare in service cu toate problemele mentionate.
- performante? fata de Lancerul de 1.6, recunosc ca era doar PUTIN mai rapid, ajungea la 200 / h cam cu 20-25 de secunde mai repede decat Lancerul si se limita cam pe la 205. Nu ma intereseaza cifrele oficiale, stiu ce vorbesc din experienta personala.
A fost un GUNOI execrabil de masina de care sunt multumit ca am scapat. Motivul alegerii Lancerului e simplu. Model matur, fara probleme, lucru pe care il confirm acum dupa 6000 km. Nu se compara.
Nu mai am 20 de ani demult incat sa vorbesc prostii, aceasta masina a fost teapa vietii mele, in conditiile in care masinile mele au fost tratate mereu ca niste bibelouri.
Sfat prietenesc, fugiti de Focusul Ecoboost ca de dracu. Sau...mult succes !
In primul rand, nu are distributie pe curea, dupa cum se inflacarau niste voinici prin paginile din urme. Are pe lant.
Cureaua e prezenta la Ecoboostul de 1l.
L-am vandut in pierdere mare dupa 20.000 de km si un an jumatate, am zis bogdaproste ca am scapat de el.
Motivele?
- batea un piston ingrozitor la relanti= am fost trimis la plimbare de catre toate reprezentantele lor de rahat. Dupa perioada de garantie, as fi umblat ca bezmeticul sa-mi cumpar motor nou. Pretul motorului? aprox.6000 de euro, m-am interesat.
Vreti dovada video? daca doreste cineva, pun linkul de pe YT.
- garantie ordinara, de doar 2 ani.
- sistem start-stop nefunctional in ciuda reclamarii defectului de cateva ori.
-unitatea audio schimbata in garantie de 2 ori.
- nichelul de pe volan exfoliat si accidentare prin taiere sotie la mana. )
-bateria schimbata pe garantie.
Inca mai am toate fisele de intrare in service cu toate problemele mentionate.
- performante? fata de Lancerul de 1.6, recunosc ca era doar PUTIN mai rapid, ajungea la 200 / h cam cu 20-25 de secunde mai repede decat Lancerul si se limita cam pe la 205. Nu ma intereseaza cifrele oficiale, stiu ce vorbesc din experienta personala.
A fost un GUNOI execrabil de masina de care sunt multumit ca am scapat. Motivul alegerii Lancerului e simplu. Model matur, fara probleme, lucru pe care il confirm acum dupa 6000 km. Nu se compara.
Nu mai am 20 de ani demult incat sa vorbesc prostii, aceasta masina a fost teapa vietii mele, in conditiile in care masinile mele au fost tratate mereu ca niste bibelouri.
Sfat prietenesc, fugiti de Focusul Ecoboost ca de dracu. Sau...mult succes !
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
Sigur ca da...Germania, Saarlouis. Adică la mama ei....s.a dus dracului mitul german pentru mine. Am vrut sa duc mașina în fața fabricii în Germania, sa le.o las acolo și sa fac tămbălău mare cu presa locala, etc. Nu m.a lăsat soția, a zis ca nu merita efortul și cheltuiala pana acolo, puține șanse sa fi rezolvat ceva.
Am pierdut 5 mii de euro la vânzarea gunoiului, într.un singur an!
Faza amuzanta....când unitatea audio crăpa,și a făcut.o de 2 ori fără motiv, nu mai mergea nici computerul de bord și aerul condiționat era bezmetic.
Cică e un sistem modular înseriat, crapă ceva, repercusiunile ajung și la alte sisteme. Asta a fost explicația reprezentantei. Deci...ferească dumnezeu de asemenea penibilitate de mașină, nici la dușmani nu recomand.
Noi sa fim sănătoși.....
Am pierdut 5 mii de euro la vânzarea gunoiului, într.un singur an!
Faza amuzanta....când unitatea audio crăpa,și a făcut.o de 2 ori fără motiv, nu mai mergea nici computerul de bord și aerul condiționat era bezmetic.
Cică e un sistem modular înseriat, crapă ceva, repercusiunile ajung și la alte sisteme. Asta a fost explicația reprezentantei. Deci...ferească dumnezeu de asemenea penibilitate de mașină, nici la dușmani nu recomand.
Noi sa fim sănătoși.....
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
Mizeria de 1.6 ecoboost tot cu injectie directa este. Asta dadea nastere si altor zgomote ascutite si enervante, temperaturi extrem de mari in compartimentul motor, pe langa zgomotul de piston defect.
Pe langa motorul imatur, ( pe un forum din Germania sunt cazuri de motoare picate imediat dupa garantie) sa iei in consideratie si celelalte aspecte de fiabilitate si calitate mentionate anterior ( plastice ordinare care se cojesc, sistemul modular predispus la boli, sistem start stop cu figuri, costul unui acumulator - fiind sistem start stop, acumulatorul e mai special- high flooded, ajunge peste 1000 de lei daca trebuie cumparat)
Inca o chestie- daca apesi putin pe botul masinii cu capota deschisa, bara sare din capsele cu care e prinsa sus )) Nici nu trebuie forta mare de apasare, si un copil o poate face. Si nu uita, vorbim de o masina NOUA, neatinsa, cu 20.000 km la bord...
I rest my case.
Pe langa motorul imatur, ( pe un forum din Germania sunt cazuri de motoare picate imediat dupa garantie) sa iei in consideratie si celelalte aspecte de fiabilitate si calitate mentionate anterior ( plastice ordinare care se cojesc, sistemul modular predispus la boli, sistem start stop cu figuri, costul unui acumulator - fiind sistem start stop, acumulatorul e mai special- high flooded, ajunge peste 1000 de lei daca trebuie cumparat)
Inca o chestie- daca apesi putin pe botul masinii cu capota deschisa, bara sare din capsele cu care e prinsa sus )) Nici nu trebuie forta mare de apasare, si un copil o poate face. Si nu uita, vorbim de o masina NOUA, neatinsa, cu 20.000 km la bord...
I rest my case.
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
Nu pot edita postul anterior...
O chestie as mai avea de zis: VREAU sa ma plang si de Lancer, sa fiu rau si taios...sa nu-mi placa aia sau cealalta, sa gasesc defecte, imperfectiuni...insa al naibii, nu am ce sa-i reprosez pana acum! ) ( in afara de insonorizarea pe care am rezolvat-o oarecum, acoperind podeaua cu STP gold, urmeaza usile curand)
O chestie as mai avea de zis: VREAU sa ma plang si de Lancer, sa fiu rau si taios...sa nu-mi placa aia sau cealalta, sa gasesc defecte, imperfectiuni...insa al naibii, nu am ce sa-i reprosez pana acum! ) ( in afara de insonorizarea pe care am rezolvat-o oarecum, acoperind podeaua cu STP gold, urmeaza usile curand)
eu am 106.000 km cu al meu lancer din 2011 si vreau sa zic ca e foarte rezistent ....singurele defecte la ea am gasit:
insonorizarea care pe mine nu ma deranjeaza enorm
gurile de aerisire cedeaza rapid (am schimbat doua pe garantie)
parbrizul crapa destul de rapid (in 5 ani 3 parbrize)
amortizoarele au picat rand pe rand ..dar cu 1000 lei le`am inlocuit pe toate ..
in rest sunt multumit de ea ...cu jante pe 18 gropi la greu si inca nu au picat bucsele
.astept facelift si-mi mai iau unaaaaa (recomand si colt 2008 ...merge piticania de rupe pamantul)
insonorizarea care pe mine nu ma deranjeaza enorm
gurile de aerisire cedeaza rapid (am schimbat doua pe garantie)
parbrizul crapa destul de rapid (in 5 ani 3 parbrize)
amortizoarele au picat rand pe rand ..dar cu 1000 lei le`am inlocuit pe toate ..
in rest sunt multumit de ea ...cu jante pe 18 gropi la greu si inca nu au picat bucsele
.astept facelift si-mi mai iau unaaaaa (recomand si colt 2008 ...merge piticania de rupe pamantul)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori