Sfat Achizitie Outlander 3
eu cand vreau sa fac o depasire mai la limita trec pe manual si stiu exact cum va reactiona masina , astfel la 80 la ora merge o succesiune de a 3-a si a-4-a .
A 5-a o folosesc la depasiri de peste 120 la ora iar a 6-a este buna doar pentru mentinerea vitezei pentru economie. Nu iti recomand absolut deloc sa folosesti modul ECO la viteze mai mari de 80 km/h pentru ca acest mod "taie" din puterea masinii Si eu am fost foarte speriat la inceput si treceam pe manual dar dupa ce te obisnuiesti e altceva. Am zis intr-un post ca folosesc modul manual la munte...asta era in primii 5000km , acum trec pe manual doar ca sa mai folosesc padelele .
Masina SH vs masina noua ...eu am incercat asta si am ramas total dezamagit . Am avut un Opel Astra H diesel SH care m-a lasat de o gramada de ori in drum datorita maruntisurilor (senzor ax came, distributie, alternator) . In cazul meu piesele au fost foarte ieftine dar timpul pierdut "pe dreapta" precum si in service m-a facut sa o dau si sa iau ceva nou, japonez, si cu garantie. Asa ca sper ca tu sa ai mai mult noroc ca mine daca alegi varianta SH .
A 5-a o folosesc la depasiri de peste 120 la ora iar a 6-a este buna doar pentru mentinerea vitezei pentru economie. Nu iti recomand absolut deloc sa folosesti modul ECO la viteze mai mari de 80 km/h pentru ca acest mod "taie" din puterea masinii Si eu am fost foarte speriat la inceput si treceam pe manual dar dupa ce te obisnuiesti e altceva. Am zis intr-un post ca folosesc modul manual la munte...asta era in primii 5000km , acum trec pe manual doar ca sa mai folosesc padelele .
Masina SH vs masina noua ...eu am incercat asta si am ramas total dezamagit . Am avut un Opel Astra H diesel SH care m-a lasat de o gramada de ori in drum datorita maruntisurilor (senzor ax came, distributie, alternator) . In cazul meu piesele au fost foarte ieftine dar timpul pierdut "pe dreapta" precum si in service m-a facut sa o dau si sa iau ceva nou, japonez, si cu garantie. Asa ca sper ca tu sa ai mai mult noroc ca mine daca alegi varianta SH .
Diesel-ul de 2.2 consuma in medie cam 10l/100km in oras. I-am facut un consum la pompa pe vreo 400km prin iunie si a fost 9.4l/100km - incepand din septembrie a mai crescut in pic. Revizia de 15000 a fost 950RON (cu o reducere de 10% din partea MCAR).
9/100 - e un consum ff bun pentru un benzinar de 2 litri, in Bucuresti. Am fost si eu in cumpana intre CVT si diesel, insa pana au primit cei de la MCAR o masina de test drive, primisem deja o oferta buna pentru diesel de la un dealer din tara - inclusiv buy back pentru Lancer. Asa ca asta a fost. Din puctul meu de vedere diesel-ul de 2268 este un motor foarte bun, iar setarea de la modelul nou de Outlander, destul de economica.
9/100 - e un consum ff bun pentru un benzinar de 2 litri, in Bucuresti. Am fost si eu in cumpana intre CVT si diesel, insa pana au primit cei de la MCAR o masina de test drive, primisem deja o oferta buna pentru diesel de la un dealer din tara - inclusiv buy back pentru Lancer. Asa ca asta a fost. Din puctul meu de vedere diesel-ul de 2268 este un motor foarte bun, iar setarea de la modelul nou de Outlander, destul de economica.
- mihai12mihai
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Oct 12, 2013 8:32 pm
Salut,
Ieri am predat masina de test drive si la insistentele vanzatorului (Tiberiu Serban) am testat putin pe dn1 un diesel 2.2 este total alta masina chiar alta masina zici ca are inca 100de cai in plus ....
Tata tocmai a cumparat una si ma bucur pt el ca a facut o alegere buna.(a luat 2.0 benzina pentru tata este mai mult decat suficient)Sincer ma gandeam sa imi iau si eu dar cred ca zic pas ,mai stau putin mai ales ca am un copil mic 1 luna jumatate..
Am ramas placut surprins placut de vanzator de la tiriac cat si de prietenia voastra.Va multumesc mult de tot
Ieri am predat masina de test drive si la insistentele vanzatorului (Tiberiu Serban) am testat putin pe dn1 un diesel 2.2 este total alta masina chiar alta masina zici ca are inca 100de cai in plus ....
Tata tocmai a cumparat una si ma bucur pt el ca a facut o alegere buna.(a luat 2.0 benzina pentru tata este mai mult decat suficient)Sincer ma gandeam sa imi iau si eu dar cred ca zic pas ,mai stau putin mai ales ca am un copil mic 1 luna jumatate..
Am ramas placut surprins placut de vanzator de la tiriac cat si de prietenia voastra.Va multumesc mult de tot
QUOTE (mihai12mihai @ Oct 22 2013, 10:41 AM) Salut,
Ieri am predat masina de test drive si la insistentele vanzatorului (Tiberiu Serban) am testat putin pe dn1 un diesel 2.2 este total alta masina chiar alta masina zici ca are inca 100de cai in plus ....
Tata tocmai a cumparat una si ma bucur pt el ca a facut o alegere buna.(a luat 2.0 benzina pentru tata este mai mult decat suficient)Sincer ma gandeam sa imi iau si eu dar cred ca zic pas ,mai stau putin mai ales ca am un copil mic 1 luna jumatate..
Am ramas placut surprins placut de vanzator de la tiriac cat si de prietenia voastra.Va multumesc mult de tot
Salut. De ce nu mergi pe varianta 2.4 CVT? eu am doua masini cu aceasta motorizare si sunt foarte multumit.
Sotia are Outlanderul nou, iar eu cel xl din 2011.
Ieri am predat masina de test drive si la insistentele vanzatorului (Tiberiu Serban) am testat putin pe dn1 un diesel 2.2 este total alta masina chiar alta masina zici ca are inca 100de cai in plus ....
Tata tocmai a cumparat una si ma bucur pt el ca a facut o alegere buna.(a luat 2.0 benzina pentru tata este mai mult decat suficient)Sincer ma gandeam sa imi iau si eu dar cred ca zic pas ,mai stau putin mai ales ca am un copil mic 1 luna jumatate..
Am ramas placut surprins placut de vanzator de la tiriac cat si de prietenia voastra.Va multumesc mult de tot
Salut. De ce nu mergi pe varianta 2.4 CVT? eu am doua masini cu aceasta motorizare si sunt foarte multumit.
Sotia are Outlanderul nou, iar eu cel xl din 2011.
- mihai12mihai
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Oct 12, 2013 8:32 pm
Vezi ca e la lichidare de stoc un 2.0 benzina, tractiune fata, invite (cam 1000E fara tva reducere, 21068 cu tot cu tva). Varianta e de baza, dar la mitsubishi de baza inseamna mai mult decat ai nevoie (primesti o gramada de masina si de dotari la banii aia). In plus oferta curenta e si cu un set de roti de iarna cadou (dar nu stiu daca si la variantele cu tractiune fata).
Mai sunt si niste ASX-uri diesel 4x4 la promotie, dar la peste 25k.
Mai sunt si niste ASX-uri diesel 4x4 la promotie, dar la peste 25k.
Si eu sunt ”n dilema cu motorizarea. Am in prezent un outlander din 2007, motorina pe care am gasit sa il vand si vreau sa cumpar tot outlander dar pe benzina. Eu fac sub 10000 km pe an si nu stiu daca se merita motorul de 2268 cm pt ca inseamna taxe mai mari iar consumul vad ca e cam la fel.
Nu inteleg de ce nemtii pe mobile.de, trec la noxe si la consum la motorul asta niste valori asa mici daca voi spuneti alte valori ale consumului. Daca as avea mai multi bani disponibili as fi tentat de varianta hybrid dar înc? incerc sa caut cea mai bun? solutie cu banii de care dispun !
Nu inteleg de ce nemtii pe mobile.de, trec la noxe si la consum la motorul asta niste valori asa mici daca voi spuneti alte valori ale consumului. Daca as avea mai multi bani disponibili as fi tentat de varianta hybrid dar înc? incerc sa caut cea mai bun? solutie cu banii de care dispun !
Am trecut, la sfarsitul lui 2011, de la Passat sh 1,9 TDI 130CP la Outlander nou 2.0 benzina 147 CP (cutie manuala).
Impresiile mele :
Consum mediu / mixt : am trecut de la 7,5 l/100km (motorina) la 8,8 l/100km (benzina).
Spatiu (pentru pasageri si spatiu pentru bagaje) : muuult mai bine la Outlander.
Pozitia de condus :ma simt mai bine in Outlander, privesc lumea "de sus".
Grija pentru gropi si pentru borduri : cu Passatul am suferit mult, cu Outlander-ul niciodata
Revizii : la Passat sh o faceam la 10.000km (aprox 700 lei/revizie la un garaj al unui cunoscut) la Outlander o fac la 15.000km (aprox 1.200-1.500 lei/revizie - deh, in garantie, la service Mitsu). In ambele variante am facut si fac revizia 1 / an.
Intretinere : la Passat sh am schimbat in 6 ani cateva brate fata, am inlocuit amortizoarele, am schimbat pompa de apa, alte mici chestii (am cheltuit cate ceva) la Outlander in cei 3 ani jumate am inlocuit o oglinda in garantie (nu se mai incalzea).
Siguranta : Passat-ul sh avea doar 2 airbag-uri frontale in timp ce Outlander-ul nou are 2 frontale si 4 laterale. Apoi, si Passat-ul si cu Outlander-ul (ambele cu tractiune fata) au foarte bun sistem ESP : pe vreme rea (cu ninsori ce fac ca traficul pe E85 sa scada la 40km/h) nu am avut probleme de aderenta/tractiune chiar si la viteze de aproape 80km/h pe drum inzapezit.
Putere / placerea de a conduce : inca mai am nostalgia depasirilor cu Passat-ul.....cei 130CP (motorina) sunt muuult mai puternici decat cei 147CP (benzina). Cand aveam Passat-ul nu aveam inca copil (eram proaspat casatorit). Pe drumurile spre munte si spre mare depaseam cu Passatul cu mare lejeritate cam tot ce-mi statea in cale. Acum, cu Outlanderul pe benzina, depasirile sunt o poveste indepartata. De cele mai multe ori, eu sunt cel depasit. Probabil si faptul ca am in spate copilul ma face mai prudent ... dar sigur motorul pe benzina cu cei 147CP nu are acelasi cuplu de vis ca motorul cu 130CP pe motorina ai Passat-ului.
Impresiile mele :
Consum mediu / mixt : am trecut de la 7,5 l/100km (motorina) la 8,8 l/100km (benzina).
Spatiu (pentru pasageri si spatiu pentru bagaje) : muuult mai bine la Outlander.
Pozitia de condus :ma simt mai bine in Outlander, privesc lumea "de sus".
Grija pentru gropi si pentru borduri : cu Passatul am suferit mult, cu Outlander-ul niciodata
Revizii : la Passat sh o faceam la 10.000km (aprox 700 lei/revizie la un garaj al unui cunoscut) la Outlander o fac la 15.000km (aprox 1.200-1.500 lei/revizie - deh, in garantie, la service Mitsu). In ambele variante am facut si fac revizia 1 / an.
Intretinere : la Passat sh am schimbat in 6 ani cateva brate fata, am inlocuit amortizoarele, am schimbat pompa de apa, alte mici chestii (am cheltuit cate ceva) la Outlander in cei 3 ani jumate am inlocuit o oglinda in garantie (nu se mai incalzea).
Siguranta : Passat-ul sh avea doar 2 airbag-uri frontale in timp ce Outlander-ul nou are 2 frontale si 4 laterale. Apoi, si Passat-ul si cu Outlander-ul (ambele cu tractiune fata) au foarte bun sistem ESP : pe vreme rea (cu ninsori ce fac ca traficul pe E85 sa scada la 40km/h) nu am avut probleme de aderenta/tractiune chiar si la viteze de aproape 80km/h pe drum inzapezit.
Putere / placerea de a conduce : inca mai am nostalgia depasirilor cu Passat-ul.....cei 130CP (motorina) sunt muuult mai puternici decat cei 147CP (benzina). Cand aveam Passat-ul nu aveam inca copil (eram proaspat casatorit). Pe drumurile spre munte si spre mare depaseam cu Passatul cu mare lejeritate cam tot ce-mi statea in cale. Acum, cu Outlanderul pe benzina, depasirile sunt o poveste indepartata. De cele mai multe ori, eu sunt cel depasit. Probabil si faptul ca am in spate copilul ma face mai prudent ... dar sigur motorul pe benzina cu cei 147CP nu are acelasi cuplu de vis ca motorul cu 130CP pe motorina ai Passat-ului.
Am avut aceeasi dilema acum 2 ani.Mi se pare ca in general se exagereaza problema impozitului: diferenta este de vreo 600RON pe an (50 Ron /luna) , mai putin de 1% din valoarea masinii noi - oare cat pierzi cand scoti masina pe poarta dealerului? Din punctul meu de vedere asta nu ar trebui sa fie un factor decisiv in alegerea masinii - este mult mai important cum o folosesti.
Legat de consum, tot ce pot spune e ca, in Bucuresti, dimineata/seara un Lancer de 1.6 rar scotea sub 12. Ma indoiesc ca un Outlander (chiar si cu cvt si asg) scoate sub 12-13. In afara localitatii situatia se poate schimba (in functie de cum mergi).
Legat de consum, tot ce pot spune e ca, in Bucuresti, dimineata/seara un Lancer de 1.6 rar scotea sub 12. Ma indoiesc ca un Outlander (chiar si cu cvt si asg) scoate sub 12-13. In afara localitatii situatia se poate schimba (in functie de cum mergi).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori