CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Dum Noi 16, 2014 10:27 pm

MEGAOFERTA - in luna cadourilor

Reducere la chiptuning cu ocazia sarbatorilor de iarna.
Reducere de 50% din lista de preturi, pentru majoritatea modelelor.(nu toate)
Modele foarte noi cu procesoare supranumite antituning, ca de exemplu "Infineon Tricore" se taxeaza suplimentar, datorita compexitatii operatiilor de comunicare citire/scriere soft.
Modelel la care este necesara in mod obligatoriu utilizarea de dyno beneficiaza de reduceri mai mici.

Putem face programari dupa data de 8.12.14 pana atunci totul este ocupat.

Intervlul orar de lucru este 10-17 de luni pana vineri.



https://www.facebook.com/events/309612229242175/?ref=5

Avatar utilizator
frigate
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 08, 2013 4:04 pm

Mesaj de frigate » Mar Noi 18, 2014 12:22 am

Salut,
S-a gasit solutia de comunicare prin portul OBD pe MY12 ASX 1,8 kW/CP 110 (150) MIVEC DI-D M/T 4WD? Pls castig de putere,costuri,samd.
Cipri

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mar Noi 18, 2014 8:42 pm

Inca nu a aparut protocolul de comunicare prin OBD sau o metoda agreeata de noi la acest model.
Imediat ce apare va vom da de veste, oricum suntemin cautari de solutii eficiente pentru aceste modele.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mie Noi 26, 2014 11:02 am

Va asteptam cererile pentru oferta de reducere anuntata in luna Decembrie.
Ii rog pe doritori sa se anunte din timp deoarece sunt deja inscrisi in pima saptamana iar apoi sunt programari razlete.

Avatar utilizator
cataz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 11, 2010 7:08 pm

Mesaj de cataz » Mar Dec 30, 2014 8:47 am

Salut,

Am um Mitsubishi Outlander din 2010, 2.2D, 156 cp (motorul de la Peugeot),cu TC-SST. Ce variante de tuning aveti? M-ar interesa o crestere de putere/cuplu si o optiimizare a softului motor-cutie fara a forta motorul si nu in ultimul rand, la ce pret.

Multumesc!

Avatar utilizator
cataz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 11, 2010 7:08 pm

Mesaj de cataz » Mar Ian 13, 2015 6:12 pm

A murit topicul asta?

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mar Ian 13, 2015 8:27 pm

Nu, sigur ca nu a murit.
De obicei primeam pe mail intrebarile.

Este un motor care se preteaza foarte bine la tuning.
Castigul real estimat este de 30-35hp si 50-60Nm.
Dupa modificare masina nu da fum excesiv, nu are probleme de noxe la RAR la ITP si nu consuma mai mult daca se pastreaza acelasi stil de condus.
O astfel de modificare dureaza cca. 2 ore si costa 299Euro, fiind facuta prin portul OBD.


Avatar utilizator
cataz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 11, 2010 7:08 pm

Mesaj de cataz » Joi Ian 29, 2015 1:18 pm

Multumesc baietilor de la RACINGCODE pentru seriozitate si profesionalism. Masina se comporta foarte bine. Reprizele de demaraj sunt mult mai bune, masina pare mult mai usoara. La consum, nu observ vre-o modificare majora, pare ceva mai mic, dar nesemnificativ, oricum, scopul tuningului a fost cresterea puterii si nu scaderea consumului.
Atasez si graficul dyno cu parametrii putere si cuplu inainte si dupa resoftare.
Fişiere ataşate
test_dino_outlander.jpeg
test_dino_outlander.jpeg (749.28 KiB) Vizualizat de 3402 ori

Avatar utilizator
joshua1990
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 22, 2013 8:37 am

Mesaj de joshua1990 » Joi Ian 29, 2015 10:35 pm

salut...un pret pt 1.8 benzina, 105 kw, 143 cp si la cati cai ajunge fara sa dauneze motorului

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Vin Ian 30, 2015 8:47 pm

Buna seara,

Da facem modificari de soft la 1.8 aspirat si cred ca suntem singurii care il modificam. Mai exista vreo firma care sa fi modificat vreunul?
Modalitatea de lucru este foarte elganta se face prin portul OBD si nu este vizibila la garantie.
Castiga in jur de 13-15hp si costa 350Euro, dyno inclus in pret.

Weekend placut!

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori