CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)
Salut,
la un Outlander din 2010, 2.2 Diesel cu TC-SST, ce se poate face? Ma intereseaza si daca se poate face o verificare a softului cutiei de viteze care, dupa opinia mea, este un soft extrem de prost gandit sau, altfel spus, nu are nicio legatura cu schimbarea optima a treptelor de viteza. Repet: este opinia mea in privinta stilului meu de condus cu aceasta masina.
la un Outlander din 2010, 2.2 Diesel cu TC-SST, ce se poate face? Ma intereseaza si daca se poate face o verificare a softului cutiei de viteze care, dupa opinia mea, este un soft extrem de prost gandit sau, altfel spus, nu are nicio legatura cu schimbarea optima a treptelor de viteza. Repet: este opinia mea in privinta stilului meu de condus cu aceasta masina.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
RalliArt - SST - dual soft
Producatorul declara in cazul acestui model o putere de 240HP la motor ceea ce este foarte adevarat noi reusind sa masuram putin fara 239HP cu softul de serie.
In mod cert noi discutam doar de resoftari custom doar asa rezultatele obtinute putand sa se ridice la nivelul asteptarilor, altfel ramam doar cifre pe hartie si putina senzatie pe strada.
Daca Mitsubiushi Lancer Evolutione 7-10 sunt mai multi care pot pune la dispozitie doua softuri in cazul RalliArt suntem singurii care facem asta, fiind o premiera si asteptand sa mai apara in viitor si altii care calca pe drumul batatorit de noi.
In cazul modelelor Evo pentru a putea utiliza doua softuri interventia de face doar in soft spre deosebire de RalliArt care necesita interventie hard la nivel de ecu.
In urma modificarii masina a avut uncastig de cca. 45HP si peste 100Nm, iar pentru softul racing a primit optiuni speciale care o fac mai violenta la condus, LC(program de start) si ALS(un raspuns mult mai bun la accelrare).
https://www.youtube.com/watch?v=O5G8di2RxNY
https://www.youtube.com/watch?v=HdSCDwyw9Kc
https://www.youtube.com/watch?v=ITNllTvoOIQ
Producatorul declara in cazul acestui model o putere de 240HP la motor ceea ce este foarte adevarat noi reusind sa masuram putin fara 239HP cu softul de serie.
In mod cert noi discutam doar de resoftari custom doar asa rezultatele obtinute putand sa se ridice la nivelul asteptarilor, altfel ramam doar cifre pe hartie si putina senzatie pe strada.
Daca Mitsubiushi Lancer Evolutione 7-10 sunt mai multi care pot pune la dispozitie doua softuri in cazul RalliArt suntem singurii care facem asta, fiind o premiera si asteptand sa mai apara in viitor si altii care calca pe drumul batatorit de noi.
In cazul modelelor Evo pentru a putea utiliza doua softuri interventia de face doar in soft spre deosebire de RalliArt care necesita interventie hard la nivel de ecu.
In urma modificarii masina a avut uncastig de cca. 45HP si peste 100Nm, iar pentru softul racing a primit optiuni speciale care o fac mai violenta la condus, LC(program de start) si ALS(un raspuns mult mai bun la accelrare).
https://www.youtube.com/watch?v=O5G8di2RxNY
https://www.youtube.com/watch?v=HdSCDwyw9Kc
https://www.youtube.com/watch?v=ITNllTvoOIQ
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Mitsu nu este la prima setare la noi doar a revenit ascultand sfaturile si a avut un castig de peste 65HP, comparand cu vechea setare.
http://www.youtube.com/watch?v=2x2WKLAmDow
O alta masina de data asta de strada nu de curse:
Mitsubishi Lancer Clasic 1.6 16v
Masina este absolut stock si s-a folosit benzina cu cifra octanica 95.
Putere declarata de producator 98HP.
Putere masurata 94.5HP.
Putere obtinuta dupa modificare custom Racing Code 110HP.
https://www.youtube.com/watch?v=pHOAZUpZpXo
http://www.youtube.com/watch?v=2x2WKLAmDow
O alta masina de data asta de strada nu de curse:
Mitsubishi Lancer Clasic 1.6 16v
Masina este absolut stock si s-a folosit benzina cu cifra octanica 95.
Putere declarata de producator 98HP.
Putere masurata 94.5HP.
Putere obtinuta dupa modificare custom Racing Code 110HP.
https://www.youtube.com/watch?v=pHOAZUpZpXo
QUOTE (RACINGCODE @ Oct 12 2014, 08:37 AM) O alta masina de data asta de strada nu de curse:
Mitsubishi Lancer Clasic 1.6 16v
Masina este absolut stock si s-a folosit benzina cu cifra octanica 95.
Putere declarata de producator 98HP.
Putere masurata 94.5HP.
Putere obtinuta dupa modificare custom Racing Code 110HP.
https://www.youtube.com/watch?v=pHOAZUpZpXo
Am atasat si fisa cu masuratorile dyno "before and after". Putere masurata stock ( rulaj 67,500km/ulei motor RLI Bio-SynXtra? HD SHP - rulaj cam 7,000km de la schimb/ filtru aer stock - Herth and Buss Jakoparts- rulat cam 5,500-6,000km/ bujiile originale deci rulaj 67,500km - schimbarea este recomendata de fabricant la 90,000km/ulei cv RL MT-90 GL-4) 95.8HP ( adaugand inca 2-3HP compensare pierderi rezulta chiar puterea declarata de constructor) // putere dupa optimizare 110HP (probabil mai exact 112/113HP la motor).
Si niste impresii dupa circa 1000km de la "operatiune"
- raspunde mult mai bine la plecarea efectiva de pe loc
- se comporta mult mai "elastic" in toate treptele si pe toata plaja de turatii
- cuplarea compresorului a/c nu prea mai deranjeaza deloc, chiar daca se ruleaza in turatii mici ( de exemplu in oras, la un rulaj in treapta 3 la 1400-1600rpm).
- reprizele clar imbunatatite ( exemplu depasirile... lansat din 3500-4000rpm in treapta 3 - si chiar 4- se misca surprinzator de bine pentru un 1.6 aspirat)
- sunetul motorului neschimbat ( deci in continuare liniste in masina)
- adaptabilitate clar crescuta vis a vis de CO a benzinei folosite ( dupa vreo 250-300km cu maxxmotion 100 -care nu e vreo referinta dpdv calitate- se simte clar ca motorul chiar "stie" sa beneficieze de CO mai mare, ceea ce inainte nu se intampla..
- consumul pare sa fie afectat pozitiv de operatiune ( desi stilul de conducere a fost ceva mai rapid ( nu cu foarte mult), nu a inregistrat cresteri ceea ce este foarte ok).
- in trepta 5 accelereaza mai usor decat inainte la viteze de peste 130-140km/h
- vmax imbunatatita : am reusit sa depasesc vmax declarata cu 7km/h (pe gps, viteza stabilizata) pe A1 cu vant lateral moderat (cu componenta frontala ..) si in una din zonele cu urcare usoara pe 2-3 km... Intotdeauna masina a ajuns si depasit vmax data de producator, dar nu cu vant de fata si portiune de rampa usoara.
Deci, numai de bine. Parti negative inca n-am descoperit ( nici nu ma asteptam..). Pentru modul de lucru nu pot avea decat cuvinte de lauda. Diferenta dintre o resoftare obisnuita ( o rescriere de soft pre-modificat care dureaza 15 minute si drum bun ) si ce s-a prestat la RacingCode (gradual si cu verificare a fiecarei ajustari pe toata plaja de turatii, live, pe dyno, timp de aprox 2h) este foarte mare, si este clar si de departe in favoarea celor din urma.
[attachment=21708:IMG_2014...8_114129.jpg]
L.E. Benzina folosita la teste a fost LukOil EctoPlus 95
Mitsubishi Lancer Clasic 1.6 16v
Masina este absolut stock si s-a folosit benzina cu cifra octanica 95.
Putere declarata de producator 98HP.
Putere masurata 94.5HP.
Putere obtinuta dupa modificare custom Racing Code 110HP.
https://www.youtube.com/watch?v=pHOAZUpZpXo
Am atasat si fisa cu masuratorile dyno "before and after". Putere masurata stock ( rulaj 67,500km/ulei motor RLI Bio-SynXtra? HD SHP - rulaj cam 7,000km de la schimb/ filtru aer stock - Herth and Buss Jakoparts- rulat cam 5,500-6,000km/ bujiile originale deci rulaj 67,500km - schimbarea este recomendata de fabricant la 90,000km/ulei cv RL MT-90 GL-4) 95.8HP ( adaugand inca 2-3HP compensare pierderi rezulta chiar puterea declarata de constructor) // putere dupa optimizare 110HP (probabil mai exact 112/113HP la motor).
Si niste impresii dupa circa 1000km de la "operatiune"
- raspunde mult mai bine la plecarea efectiva de pe loc
- se comporta mult mai "elastic" in toate treptele si pe toata plaja de turatii
- cuplarea compresorului a/c nu prea mai deranjeaza deloc, chiar daca se ruleaza in turatii mici ( de exemplu in oras, la un rulaj in treapta 3 la 1400-1600rpm).
- reprizele clar imbunatatite ( exemplu depasirile... lansat din 3500-4000rpm in treapta 3 - si chiar 4- se misca surprinzator de bine pentru un 1.6 aspirat)
- sunetul motorului neschimbat ( deci in continuare liniste in masina)
- adaptabilitate clar crescuta vis a vis de CO a benzinei folosite ( dupa vreo 250-300km cu maxxmotion 100 -care nu e vreo referinta dpdv calitate- se simte clar ca motorul chiar "stie" sa beneficieze de CO mai mare, ceea ce inainte nu se intampla..
- consumul pare sa fie afectat pozitiv de operatiune ( desi stilul de conducere a fost ceva mai rapid ( nu cu foarte mult), nu a inregistrat cresteri ceea ce este foarte ok).
- in trepta 5 accelereaza mai usor decat inainte la viteze de peste 130-140km/h
- vmax imbunatatita : am reusit sa depasesc vmax declarata cu 7km/h (pe gps, viteza stabilizata) pe A1 cu vant lateral moderat (cu componenta frontala ..) si in una din zonele cu urcare usoara pe 2-3 km... Intotdeauna masina a ajuns si depasit vmax data de producator, dar nu cu vant de fata si portiune de rampa usoara.
Deci, numai de bine. Parti negative inca n-am descoperit ( nici nu ma asteptam..). Pentru modul de lucru nu pot avea decat cuvinte de lauda. Diferenta dintre o resoftare obisnuita ( o rescriere de soft pre-modificat care dureaza 15 minute si drum bun ) si ce s-a prestat la RacingCode (gradual si cu verificare a fiecarei ajustari pe toata plaja de turatii, live, pe dyno, timp de aprox 2h) este foarte mare, si este clar si de departe in favoarea celor din urma.
[attachment=21708:IMG_2014...8_114129.jpg]
L.E. Benzina folosita la teste a fost LukOil EctoPlus 95
- Fişiere ataşate
-
- IMG_20141018_114129.jpg (178.03 KiB) Vizualizat de 3209 ori
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
QUOTE (mani07 @ Oct 16 2014, 02:00 PM) buna ziua...scuze ptr neclaritate..4g63,1997 cmc,actual 135cp,lancer classic,an constructie 2007...
Ceea ce doresti este posibil daca tu esti pregatit sa platesti pentru asta se poate, dar nu te astepta sa fie ieftin.
Ai nevoie de modificari mecanice serioase, ese nevoie de supraalimentare cu turbo sau compresor. Nu cred ca poti sa rezolvi problema asta cu o suma mai mica de 5000Euro.
Sfatul este un soft de 15HP chiar si mai mult in plus, eventual ajutat de o eliminare de catalizator, schimba mult situatia actuala. E ieftin si eficeint.
QUOTE (PaulT @ Oct 18 2014, 12:28 PM) Am atasat si fisa cu masuratorile dyno "before and after". Putere masurata stock ( rulaj 67,500km/ulei motor RLI Bio-SynXtra? HD SHP - rulaj cam 7,000km de la schimb/ filtru aer stock - Herth and Buss Jakoparts- rulat cam 5,500-6,000km/ bujiile originale deci rulaj 67,500km - schimbarea este recomendata de fabricant la 90,000km/ulei cv RL MT-90 GL-4) 95.8HP ( adaugand inca 2-3HP compensare pierderi rezulta chiar puterea declarata de constructor) // putere dupa optimizare 110HP (probabil mai exact 112/113HP la motor).
Si niste impresii dupa circa 1000km de la "operatiune"
- raspunde mult mai bine la plecarea efectiva de pe loc
- se comporta mult mai "elastic" in toate treptele si pe toata plaja de turatii
- cuplarea compresorului a/c nu prea mai deranjeaza deloc, chiar daca se ruleaza in turatii mici ( de exemplu in oras, la un rulaj in treapta 3 la 1400-1600rpm).
- reprizele clar imbunatatite ( exemplu depasirile... lansat din 3500-4000rpm in treapta 3 - si chiar 4- se misca surprinzator de bine pentru un 1.6 aspirat)
- sunetul motorului neschimbat ( deci in continuare liniste in masina)
- adaptabilitate clar crescuta vis a vis de CO a benzinei folosite ( dupa vreo 250-300km cu maxxmotion 100 -care nu e vreo referinta dpdv calitate- se simte clar ca motorul chiar "stie" sa beneficieze de CO mai mare, ceea ce inainte nu se intampla..
- consumul pare sa fie afectat pozitiv de operatiune ( desi stilul de conducere a fost ceva mai rapid ( nu cu foarte mult), nu a inregistrat cresteri ceea ce este foarte ok).
- in trepta 5 accelereaza mai usor decat inainte la viteze de peste 130-140km/h
- vmax imbunatatita : am reusit sa depasesc vmax declarata cu 7km/h (pe gps, viteza stabilizata) pe A1 cu vant lateral moderat (cu componenta frontala ..) si in una din zonele cu urcare usoara pe 2-3 km... Intotdeauna masina a ajuns si depasit vmax data de producator, dar nu cu vant de fata si portiune de rampa usoara.
Deci, numai de bine. Parti negative inca n-am descoperit ( nici nu ma asteptam..). Pentru modul de lucru nu pot avea decat cuvinte de lauda. Diferenta dintre o resoftare obisnuita ( o rescriere de soft pre-modificat care dureaza 15 minute si drum bun ) si ce s-a prestat la RacingCode (gradual si cu verificare a fiecarei ajustari pe toata plaja de turatii, live, pe dyno, timp de aprox 2h) este foarte mare, si este clar si de departe in favoarea celor din urma.
[attachment=21708:IMG_2014...8_114129.jpg]
L.E. Benzina folosita la teste a fost LukOil EctoPlus 95
Multumi mult pentru aprecierea facuta!
Asta este cel mai important sa avem inca un client fericit.
Noi de obicei lucram custom dar din rationamente ce tin de timp si economie, pregatim cateva softuri generice cu valori mai modeste pentru masini din gama Mitsubishi.
Ceea ce doresti este posibil daca tu esti pregatit sa platesti pentru asta se poate, dar nu te astepta sa fie ieftin.
Ai nevoie de modificari mecanice serioase, ese nevoie de supraalimentare cu turbo sau compresor. Nu cred ca poti sa rezolvi problema asta cu o suma mai mica de 5000Euro.
Sfatul este un soft de 15HP chiar si mai mult in plus, eventual ajutat de o eliminare de catalizator, schimba mult situatia actuala. E ieftin si eficeint.
QUOTE (PaulT @ Oct 18 2014, 12:28 PM) Am atasat si fisa cu masuratorile dyno "before and after". Putere masurata stock ( rulaj 67,500km/ulei motor RLI Bio-SynXtra? HD SHP - rulaj cam 7,000km de la schimb/ filtru aer stock - Herth and Buss Jakoparts- rulat cam 5,500-6,000km/ bujiile originale deci rulaj 67,500km - schimbarea este recomendata de fabricant la 90,000km/ulei cv RL MT-90 GL-4) 95.8HP ( adaugand inca 2-3HP compensare pierderi rezulta chiar puterea declarata de constructor) // putere dupa optimizare 110HP (probabil mai exact 112/113HP la motor).
Si niste impresii dupa circa 1000km de la "operatiune"
- raspunde mult mai bine la plecarea efectiva de pe loc
- se comporta mult mai "elastic" in toate treptele si pe toata plaja de turatii
- cuplarea compresorului a/c nu prea mai deranjeaza deloc, chiar daca se ruleaza in turatii mici ( de exemplu in oras, la un rulaj in treapta 3 la 1400-1600rpm).
- reprizele clar imbunatatite ( exemplu depasirile... lansat din 3500-4000rpm in treapta 3 - si chiar 4- se misca surprinzator de bine pentru un 1.6 aspirat)
- sunetul motorului neschimbat ( deci in continuare liniste in masina)
- adaptabilitate clar crescuta vis a vis de CO a benzinei folosite ( dupa vreo 250-300km cu maxxmotion 100 -care nu e vreo referinta dpdv calitate- se simte clar ca motorul chiar "stie" sa beneficieze de CO mai mare, ceea ce inainte nu se intampla..
- consumul pare sa fie afectat pozitiv de operatiune ( desi stilul de conducere a fost ceva mai rapid ( nu cu foarte mult), nu a inregistrat cresteri ceea ce este foarte ok).
- in trepta 5 accelereaza mai usor decat inainte la viteze de peste 130-140km/h
- vmax imbunatatita : am reusit sa depasesc vmax declarata cu 7km/h (pe gps, viteza stabilizata) pe A1 cu vant lateral moderat (cu componenta frontala ..) si in una din zonele cu urcare usoara pe 2-3 km... Intotdeauna masina a ajuns si depasit vmax data de producator, dar nu cu vant de fata si portiune de rampa usoara.
Deci, numai de bine. Parti negative inca n-am descoperit ( nici nu ma asteptam..). Pentru modul de lucru nu pot avea decat cuvinte de lauda. Diferenta dintre o resoftare obisnuita ( o rescriere de soft pre-modificat care dureaza 15 minute si drum bun ) si ce s-a prestat la RacingCode (gradual si cu verificare a fiecarei ajustari pe toata plaja de turatii, live, pe dyno, timp de aprox 2h) este foarte mare, si este clar si de departe in favoarea celor din urma.
[attachment=21708:IMG_2014...8_114129.jpg]
L.E. Benzina folosita la teste a fost LukOil EctoPlus 95
Multumi mult pentru aprecierea facuta!
Asta este cel mai important sa avem inca un client fericit.
Noi de obicei lucram custom dar din rationamente ce tin de timp si economie, pregatim cateva softuri generice cu valori mai modeste pentru masini din gama Mitsubishi.
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
Pentru EVO 7, 8,9, 10 si RalliArt avem pregatite softuri generice care nu necesita decat incarcarea lor .
In functie de model castigul este de cca. 25-35HP si 50-65Nm.
Costul unor astfel de modificari este:
- 300 Euro EVO 7, 8
- 325 Euro EVO 9
- 350 Euro EVO 10 + RalliArt
DualMap - Pentru doua softuri pretul creste cu 75Euro, cu exceptia lui RalliArt care creste cu 100Euro, deoarece se face si o mica modificare hardware la ECU.
Cu aceste softuri masinile functioneaza corect, nu sunt probleme de fiabilitate sau de consum, doar ca masina nu este optimizata si exploatata spre limitele superioare, este un plus vizibil fata de versiunea stoc, un fel de FQ 300, FQ 320.
Cu aceste modificari nu sunt riscuri de detonati, incingere, fortari de trasmisie, este un stage one, veritabil sau chiar putin mai mult.
Nu este necesara utilizarea de dyno, softul se incarca si masina functioneza perfect, insa repet nu este atat de sus pe cat poate gandesc unii. Fara soft custom mai mult de atat nu se poate in siguranta.
In functie de model castigul este de cca. 25-35HP si 50-65Nm.
Costul unor astfel de modificari este:
- 300 Euro EVO 7, 8
- 325 Euro EVO 9
- 350 Euro EVO 10 + RalliArt
DualMap - Pentru doua softuri pretul creste cu 75Euro, cu exceptia lui RalliArt care creste cu 100Euro, deoarece se face si o mica modificare hardware la ECU.
Cu aceste softuri masinile functioneaza corect, nu sunt probleme de fiabilitate sau de consum, doar ca masina nu este optimizata si exploatata spre limitele superioare, este un plus vizibil fata de versiunea stoc, un fel de FQ 300, FQ 320.
Cu aceste modificari nu sunt riscuri de detonati, incingere, fortari de trasmisie, este un stage one, veritabil sau chiar putin mai mult.
Nu este necesara utilizarea de dyno, softul se incarca si masina functioneza perfect, insa repet nu este atat de sus pe cat poate gandesc unii. Fara soft custom mai mult de atat nu se poate in siguranta.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori