Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
Salut .
Maspayne , tipul bateriei ar trebui sa fie CR1616 . Corect ?
Pentru inceput incearca aceiasi baterie la cheia de rezerva si vezi daca functioneaza.
Daca ai alta baterie incearc-o si pe aceea , iar daca nu , fa rost de un aparat de masura si vezi ce valoare indica .
E posibl sa fie descarcata in caz ca nu ti se aprinde led-ul rosu la telecomanda sau foarte putin . ( cum preciza si nini )
Asigura-te ca ai montat-o corect.
Acum iti pot spune ce problema intampin eu , asemanatoare cu a ta dar mult mai ciudata .
De aprox 6 ani nu am schimbat inca bateria originala pentru ca nu a fost nevoie , cu toate ca distanta de lock/unlock s-a micsorat putin . Totusi m-am hotatart sa o schimb pentru ca mai dadea rateuri .
Cu ceva timp in urma am incercat cheia de rezerva si surpriza : ledul se aprinde puternic dar nimic . ( precizez ca nu am folosit-o in acest timp dar sigur a mers la inceput )
Schimb bateriile intre chei si constat ca bateria descarcata merge la cheia de rezerva iar cea incarcata nu functioneaza la cheia pe care o folosesc . Ciudat , nu ?
Am masurat voltajul bateriilor , iar cea nefolosita este full dar nu functioneaza la niciuna dintre chei , pe cand cea descarcata merge la amandoua .
Revin dupa ce incerc cu alta baterie .
Maspayne , tipul bateriei ar trebui sa fie CR1616 . Corect ?
Pentru inceput incearca aceiasi baterie la cheia de rezerva si vezi daca functioneaza.
Daca ai alta baterie incearc-o si pe aceea , iar daca nu , fa rost de un aparat de masura si vezi ce valoare indica .
E posibl sa fie descarcata in caz ca nu ti se aprinde led-ul rosu la telecomanda sau foarte putin . ( cum preciza si nini )
Asigura-te ca ai montat-o corect.
Acum iti pot spune ce problema intampin eu , asemanatoare cu a ta dar mult mai ciudata .
De aprox 6 ani nu am schimbat inca bateria originala pentru ca nu a fost nevoie , cu toate ca distanta de lock/unlock s-a micsorat putin . Totusi m-am hotatart sa o schimb pentru ca mai dadea rateuri .
Cu ceva timp in urma am incercat cheia de rezerva si surpriza : ledul se aprinde puternic dar nimic . ( precizez ca nu am folosit-o in acest timp dar sigur a mers la inceput )
Schimb bateriile intre chei si constat ca bateria descarcata merge la cheia de rezerva iar cea incarcata nu functioneaza la cheia pe care o folosesc . Ciudat , nu ?
Am masurat voltajul bateriilor , iar cea nefolosita este full dar nu functioneaza la niciuna dintre chei , pe cand cea descarcata merge la amandoua .
Revin dupa ce incerc cu alta baterie .
dupa 6 ani in care nu am stiut ce sunt alea probleme , iata ca am avut si eu prima piesa schimbata din cauza unei defectiuni......
simptome ..... la rece nu tragea , nu trecea de 40km/h indiferent cat o turai .....dupa ce se incalzea mergea perfect.
dupa ce am pus masina pe tester apare eroare ..lipsa presiune
schimbat ...racitor EGR+ garnituri ( ATENTIE .garniturile trebuiesc luate separat )
toata operatiunea s-a facut la reprezentanta Mitsubishi din Pitesti. stiau de problema asta . se pare ca cele cu motor de 2000 wv dupa ce ies din garantie le cam pica piesa asta , sau senzorul de presiune din partea de sus a turbinei,
toata operatiunea a durat o zi intreaga si a costat 2000 ron ...1500 racitorul EGR si garniturile , restul manopera , antigel, apa distilata.
de data asta pretul a fost in piata , oferta fiind similara cu cea de la altii.
s-a demontat , pe linga baterie , filtru de aer si ce vedeti in poze .............
rog administratorul sa lase cele spuse si aici si la jurnal .
multumesc
simptome ..... la rece nu tragea , nu trecea de 40km/h indiferent cat o turai .....dupa ce se incalzea mergea perfect.
dupa ce am pus masina pe tester apare eroare ..lipsa presiune
schimbat ...racitor EGR+ garnituri ( ATENTIE .garniturile trebuiesc luate separat )
toata operatiunea s-a facut la reprezentanta Mitsubishi din Pitesti. stiau de problema asta . se pare ca cele cu motor de 2000 wv dupa ce ies din garantie le cam pica piesa asta , sau senzorul de presiune din partea de sus a turbinei,
toata operatiunea a durat o zi intreaga si a costat 2000 ron ...1500 racitorul EGR si garniturile , restul manopera , antigel, apa distilata.
de data asta pretul a fost in piata , oferta fiind similara cu cea de la altii.
s-a demontat , pe linga baterie , filtru de aer si ce vedeti in poze .............
rog administratorul sa lase cele spuse si aici si la jurnal .
multumesc
- Fişiere ataşate
-
- 6WP_20141016_003.jpg (301.16 KiB) Vizualizat de 3285 ori
-
- 5WP_20141016_006.jpg (331.63 KiB) Vizualizat de 3287 ori
-
- 4WP_20141016_005.jpg (293.47 KiB) Vizualizat de 3281 ori
-
- 3WP_20141016_004.jpg (288.96 KiB) Vizualizat de 3277 ori
-
- 2EGR_NOU_WP_20141016_001.jpg (260.1 KiB) Vizualizat de 3281 ori
-
- 1EGR_VECHI_WP_20141016_002.jpg (296.29 KiB) Vizualizat de 3293 ori
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Dragi colegi,
O intrebare am si eu, duzele prin care iese lichidul de parbriz pot fi inversate? Adica cea din stanga sa fie montata in dreapta si invers? Sau exista o ordine a lor si daca se inverseaza se modifica modul cum stropesc. Am impresia ca atunci cand am facut protectia ceramica au fost date jos si montate la loc dar nu mai stropesc la fel de bine ca inainte.
O intrebare am si eu, duzele prin care iese lichidul de parbriz pot fi inversate? Adica cea din stanga sa fie montata in dreapta si invers? Sau exista o ordine a lor si daca se inverseaza se modifica modul cum stropesc. Am impresia ca atunci cand am facut protectia ceramica au fost date jos si montate la loc dar nu mai stropesc la fel de bine ca inainte.
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori