Ambreiaj L200 2007
Deodata, pedala ambreiaj a ramas jos. Daca reusesc sa o bag in viteza, masina trage fara probleme, ceea ce inseamna ca discul e ok. cu cateva ore inainte de surpriza am observat ca pica ceva sub masina, dar am gandit ca este de la A.C. cu toate ca in perioada asta nu ar trebui sa se produca condes cand A.C. functioneaza pe cald. a mai patit cineva asta? Se poate sa fi pierdut uleiul hidraulic? merci
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
QUOTE (mariusdav @ Nov 1 2013, 09:39 PM) Deodata, pedala ambreiaj a ramas jos. Daca reusesc sa o bag in viteza, masina trage fara probleme, ceea ce inseamna ca discul e ok. cu cateva ore inainte de surpriza am observat ca pica ceva sub masina, dar am gandit ca este de la A.C. cu toate ca in perioada asta nu ar trebui sa se produca condes cand A.C. functioneaza pe cald. a mai patit cineva asta? Se poate sa fi pierdut uleiul hidraulic? merci
exista o servo pompa pentru ambreiaj cu lichid care probabil are probleme
de obicei exista si kit-uri de reparatii adica garnituri
daca nu ti-a patinat niciodata ambreiajul atunci atunci problema e din pompa
daca pedala e jos nu mai ai lichid aproape de loc poti sa completezi numai ca pompa e sub masina
nu e deasupra rezervorul ca la servodirectie sau frana sigur gasesti dupa scurgeri si vezi cat de repede
pierde ca sa poti ajunge la un service pe roti
exista o servo pompa pentru ambreiaj cu lichid care probabil are probleme
de obicei exista si kit-uri de reparatii adica garnituri
daca nu ti-a patinat niciodata ambreiajul atunci atunci problema e din pompa
daca pedala e jos nu mai ai lichid aproape de loc poti sa completezi numai ca pompa e sub masina
nu e deasupra rezervorul ca la servodirectie sau frana sigur gasesti dupa scurgeri si vezi cat de repede
pierde ca sa poti ajunge la un service pe roti
se pare ca sunt si eu pe cale sa intru in club: am inceput sa patineze, nu des/enervant insa probabil ca e pe duca...
intrebare mea are fi: inlocuiesc doar discul, discul si placa sau pun tot kit-ul?
stiu ca in mod normal ar trebui sa se desfaca si sa se constate insa as vrea sa comand piesele in avans, poate le gasesc mai ieftin...
intrebare mea are fi: inlocuiesc doar discul, discul si placa sau pun tot kit-ul?
stiu ca in mod normal ar trebui sa se desfaca si sa se constate insa as vrea sa comand piesele in avans, poate le gasesc mai ieftin...
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
ei, stiu ca e mai bine tinar, sanatos si bogat decit invers...
om vedea ce si cum...
ce anume recomandati: LuK, Sachs, Ashika?
aaa, si ma intreba un vinzator daca schimb si volanta...
am avut un Mondeo la care le-am schimbat pe toate...
e cazul si aici?
ca sa nu mai deschid un topic: am un joc in volan... nu e nic din caseta, nici din capetele de bara... pare sa fie chiar in volan...
am desfacut plasticele si coloana nu pare sase miste/roteasca cit e jocul asta cind tind sa misc volanul...
e un joc de, hmm, sa zicem, 5-8 mm pe circumferinta volanului... n-as putea spune in grade cit e...
nu e sa nu treaca ITP-ul insa e suficient cit sa ma enerveze...
ce naiba e...
am incercat sa scot volanul insacind sa desfac piulita am constatat ca-mi lipseste tubulara de 17 si fara e mai dificil )
om vedea ce si cum...
ce anume recomandati: LuK, Sachs, Ashika?
aaa, si ma intreba un vinzator daca schimb si volanta...
am avut un Mondeo la care le-am schimbat pe toate...
e cazul si aici?
ca sa nu mai deschid un topic: am un joc in volan... nu e nic din caseta, nici din capetele de bara... pare sa fie chiar in volan...
am desfacut plasticele si coloana nu pare sase miste/roteasca cit e jocul asta cind tind sa misc volanul...
e un joc de, hmm, sa zicem, 5-8 mm pe circumferinta volanului... n-as putea spune in grade cit e...
nu e sa nu treaca ITP-ul insa e suficient cit sa ma enerveze...
ce naiba e...
am incercat sa scot volanul insacind sa desfac piulita am constatat ca-mi lipseste tubulara de 17 si fara e mai dificil )
Problema si la mine...
Pe drum denivelat la viteze mici se simte ceva ca un joc in volan. Am schimbat bielete directie si capete bara; jocul tot acolo e... Care poate fi cauza? Pe la mecanici tot felul de pareri... Ba cremaliera din caseta, ba pivot, ba coloana de directie. La reprezentanta la diagnoza, "nu s-au constatat jocuri"
Pe drum denivelat la viteze mici se simte ceva ca un joc in volan. Am schimbat bielete directie si capete bara; jocul tot acolo e... Care poate fi cauza? Pe la mecanici tot felul de pareri... Ba cremaliera din caseta, ba pivot, ba coloana de directie. La reprezentanta la diagnoza, "nu s-au constatat jocuri"
Teoretic, doar kit de ambreiaj.
Cind meseriasii vor desface ambreiajul, obligatoriu vor trebui sa verifice jocurile volantei. Poti sa ai noroc si sa fie in parametri, sau sa iti spuna ca trebuie inlocuita. Asa ca pregateste-te cu kit-ul de ambreiaj, dar pune bani deoparte pt achizitionare rapida de volanta, ca sa nu le blochezi rampa de lucru in service .
Daca imi lasi VIN-ul masinii si date despre ea, pot sa iti caut si eu kitul complet de ambreiaj.
PS: "cartea" recomanda si montarea de suruburi noi atit la volanta, cat si la placa de presiune; astea le gasesti doar pe original Mitsu (unele volante aftermarket vin cu tot cu suruburile de fixare, dar nu e o regula) ... deci ia in considerare si eventualul termen de asteptare dupa ele pe comanda, in caz ca nu sunt in stoc in Romania.
Cind meseriasii vor desface ambreiajul, obligatoriu vor trebui sa verifice jocurile volantei. Poti sa ai noroc si sa fie in parametri, sau sa iti spuna ca trebuie inlocuita. Asa ca pregateste-te cu kit-ul de ambreiaj, dar pune bani deoparte pt achizitionare rapida de volanta, ca sa nu le blochezi rampa de lucru in service .
Daca imi lasi VIN-ul masinii si date despre ea, pot sa iti caut si eu kitul complet de ambreiaj.
PS: "cartea" recomanda si montarea de suruburi noi atit la volanta, cat si la placa de presiune; astea le gasesti doar pe original Mitsu (unele volante aftermarket vin cu tot cu suruburile de fixare, dar nu e o regula) ... deci ia in considerare si eventualul termen de asteptare dupa ele pe comanda, in caz ca nu sunt in stoc in Romania.
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
am schimbat kit-ul si daca tot m-am apucat sa bag masina in service am schimbat si bieletele de directie, capetele de bara si pivotii (superiori si inferiori...
probabil ar fi trebuit sa schimb si bucsele insa tot o sa mai trec pe acolo asa ca las pe data viitoare...
constatari la desfacerea CV de pe masina: simeringul palier era "ciupit" si rulmentul de centrare/atac al volantei avea un zgomot... mare atentie cind/daca se comanda simeringul palier: se pare ca nu vine decit cu flansa de prindere si costa de 10 ori cit simeringul simplu ...
eu am avut comandat un kit de ambreiaj de pe alibaba... placa de presiune s-a constatat ca nu corespunde, desi avea numarul de serie corespunzator ... probabil ca chinezii mi-au trimis o placa de Pajero... a propos, daca e cineva interesat, o cedez contra unei sume modice...
asadar am comandat placa separata de la Exedy...
s-a montat totul la loc si dupa ce am decartat o suma corespunzatoare mi-am luat tractorul la plimbare...
comportamentul s-a schimbat vizibil... directia e mult mai precisa, raspunsul la ambreiaj este cum trebuie ...
ce am constatat e ca atunci cind schimb subturat (adica cam la 2000 de ture trec in treapta superioara cum faceam pina acum ) masina intra in vibratie... treaba asta nu mai apare cind schimb peste 2500 ... este extrem de vizibila la viteza a 3-a, nu as putea spune de ce!
pina acum nu facea asa si asta o pun pe seama ambreajului care patina... sau o fi altceva?
partea proasta e ca jocul radial din volan to acolo e ceeace ma enerveaza ingrozitor...
mecanicii mi-au zis ca au verificat coloana volanului si ca jocul ar fi din caseta de directie... hmmm, cam scumpa distractia...
oare numai caseta sa fie de vina?
probabil ar fi trebuit sa schimb si bucsele insa tot o sa mai trec pe acolo asa ca las pe data viitoare...
constatari la desfacerea CV de pe masina: simeringul palier era "ciupit" si rulmentul de centrare/atac al volantei avea un zgomot... mare atentie cind/daca se comanda simeringul palier: se pare ca nu vine decit cu flansa de prindere si costa de 10 ori cit simeringul simplu ...
eu am avut comandat un kit de ambreiaj de pe alibaba... placa de presiune s-a constatat ca nu corespunde, desi avea numarul de serie corespunzator ... probabil ca chinezii mi-au trimis o placa de Pajero... a propos, daca e cineva interesat, o cedez contra unei sume modice...
asadar am comandat placa separata de la Exedy...
s-a montat totul la loc si dupa ce am decartat o suma corespunzatoare mi-am luat tractorul la plimbare...
comportamentul s-a schimbat vizibil... directia e mult mai precisa, raspunsul la ambreiaj este cum trebuie ...
ce am constatat e ca atunci cind schimb subturat (adica cam la 2000 de ture trec in treapta superioara cum faceam pina acum ) masina intra in vibratie... treaba asta nu mai apare cind schimb peste 2500 ... este extrem de vizibila la viteza a 3-a, nu as putea spune de ce!
pina acum nu facea asa si asta o pun pe seama ambreajului care patina... sau o fi altceva?
partea proasta e ca jocul radial din volan to acolo e ceeace ma enerveaza ingrozitor...
mecanicii mi-au zis ca au verificat coloana volanului si ca jocul ar fi din caseta de directie... hmmm, cam scumpa distractia...
oare numai caseta sa fie de vina?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori