Probleme Mitsubishi Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Lun Ian 27, 2014 4:57 pm

SALUT.A.S.C-UL,intra in momentul cand una dintre roti derapeaza sau patineaza.depinde si de viteza pe care o ai,nu intra mai jos de 20km/h.In momentul respectiv calculatorul taie din puterea motorului,franeaza pe una sau mai multe roti si simti ca iti trepideaza caroseria si volanul.Asc-ul te ajuta dar nu te salveaza 100%,nu te baza doar pe el.

Avatar utilizator
maverick_24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 14, 2009 4:23 pm

Mesaj de maverick_24 » Lun Ian 27, 2014 9:46 pm

Merci de informatii.

In primul rand ma bazez pe mine...pe masina mai putin

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Dum Feb 09, 2014 9:16 pm

Problema mare!
Nu porneste masina.

Evident, m-am gandit la baterie. Am pus-o pe redresor, dar din pacate tot nu porneste.

Cand dau la cheie se aude ca un parait, ca o rafala de pacanituri, iar bordul palpaie. cand dau cheia inapoi bordul isi revine. Claxonul merge, inchiderea merge, casetofonul merge, pana si ventilatorul merge
Masina nu a dat NICIUN semn. Am plecat cu ea dimineata, a pornit din prima ca de obicei, am dus copilul in parc, ne-am intors, am parcat in fatza blocului pe locul unui vecin ca sa urc ceva in casa. Cand m-am intors ... nema pornire! Am pus bateria pe redresor, dar degeaba, la fel face? Ce o fi?

Mentionez ca de vreo 2 luni / 2mii de km masina imi tot indica sa merg la revizie. Oare s-a suparat pe mine?

Avatar utilizator
gigi72
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 16, 2008 9:41 pm

Mesaj de gigi72 » Lun Feb 10, 2014 5:28 pm

Saptamana trecuta, atunci cand au fost noaptea temperaturi mai scazute, am vrut sa pornesc masina si la fel a facut. Erau -16 grade afara si dupa trei incercari nu am reusit sa o pornesc. La fel caraia, am reusit doar cu curent de la alta masina. Am mers direct la service si au pus un aparat la baterie, si mi-au zis ca trebuie schimbata, chiar daca o pun pe redresor,nu mai are viata. Avand in vedere ca bateria era cea originala, masina fiind din 2007, am considerat ca e momentul sa o schimb. Am pus o varta dynamic blue de 95 Ah si masina este la fel ca inainte.

Avatar utilizator
manu_cta
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 29, 2009 12:21 pm

Mesaj de manu_cta » Mar Feb 11, 2014 8:56 am

nu iti porneste cu ambele chei?eu am avut o pa cand am vrut sa plec nu mai mpornea de nici un fel.roblema de genul asta din cauza cheii. a mers masina bine merci am oprit si dupa jumatate de ora cand am vrut sa plec cu ea nu mai vroia de nici un fel.a pornit in schimb cu a doua cheie. am mers la service si dupa indelungi teste si para teste concluzia a fost cheie defecta.mentionez ca am sitemul keyless . treaba s-a rezolvat cu comanda unei chei noi. pret final cheie plus manopera 1500 lei.

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Mie Mar 05, 2014 10:32 am

QUOTE (godaro @ Feb 9 2014, 09:16 PM) Problema mare!
Nu porneste masina.

Evident, m-am gandit la baterie. Am pus-o pe redresor, dar din pacate tot nu porneste.

Cand dau la cheie se aude ca un parait, ca o rafala de pacanituri, iar bordul palpaie. cand dau cheia inapoi bordul isi revine. Claxonul merge, inchiderea merge, casetofonul merge, pana si ventilatorul merge
Masina nu a dat NICIUN semn. Am plecat cu ea dimineata, a pornit din prima ca de obicei, am dus copilul in parc, ne-am intors, am parcat in fatza blocului pe locul unui vecin ca sa urc ceva in casa. Cand m-am intors ... nema pornire! Am pus bateria pe redresor, dar degeaba, la fel face? Ce o fi?

Mentionez ca de vreo 2 luni / 2mii de km masina imi tot indica sa merg la revizie. Oare s-a suparat pe mine?

cred ca va eram dator cu un raspuns: intr-adevar, era bateria fara vlaga in ea.

Avatar utilizator
detergent
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 02, 2013 9:37 pm

Mesaj de detergent » Dum Iul 06, 2014 8:07 pm

Salutare tuturor.
1. Mitubishi Outlander 2.0 DI-D, din 2007, km 150000.
Urmatoarea problema: mers pe autostrada cu viteza destul de mare (cred ca era cam 150 km/h), luat piciorul brusc de pe acceleratie, aprins bec galben in bord.
Nu s-a manifestat in nici un alt fel. Tragea la fel, accelera la fel, in afara de becul aprins in bord nimic altceva.
Am mers in service si a aparut eroare data de debitmetrul de aer. Mentionez ca masina am cumparat-o second hand si debitmetrul de aer fusese inlocuit cu unul nou (am si factura) la 131.000 km.
In service mi-au sters eroarea si totul a fost OK pana la primul drum pe autostrada. Scenariul identic: trecut brusc in frana de motor, aprins martorul in bord. Aceeasi eroare. Din nou stearsa, deocamdata nu s-a mai repetat.
I s-a mai intamplat cuiva asa ceva?
Vreau sa mai mentionez ca la un moment dat a fost reparat un furtunas de vacuum fisurat (care duce la un bloc de supape) prin taiere si intercalarea unei piese din plastic. E posibil ca aceasta piesa de legatura sa aiba un diametru interior mai mic si in anumite conditii sa restrictioneze debitul de aer?(sa stranguleze un flux de aer?)
2. Si o alta problema: am observat ca inainte de a se opri pe loc, cam de pe la viteza de 10 km/h, fiind scoasa din viteza, apar niste trepidatii la motor. Am incercat si varianta opririi cu frana de mana, manifestarea este aceeasi. Cand masina se opreste pe loc, dispare si trepidatia.

Avatar utilizator
raoulexus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 29, 2013 10:38 am

Mesaj de raoulexus » Lun Iul 07, 2014 11:30 am

Eroare in bord nu am avut niciodata( 88 mii), dar b?lb?iala o are si a mea. Persista pana se ?ncălzește motorul si apare numai la incetinirile cu schimbatorul pe lliber. Dupa ce opresc pe loc se stabilizează

Am inteles ca "așa face toate" 😈

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Lun Iul 07, 2014 3:13 pm

Am avut eu (sper ca nu o mai am) o problema asemanatoare. Fara eroare in bord, dar fix la fel. Se intampla foarte rar, deci e greu sa zic daca am scapat de ea, mai ales ca se manifesta numai iarna, cand era umezeala mare, etc.
Am fost in service, mi-au curatat cam tot, nu a mai aparut problema, dar a venit si primavara. Vedem la iarna daca a fost o solutie sau doar noroc. Intre timp nu te pot ajuta cu alta informatie, dar urmaresc cu interes subeictul.
Numai bine!

Avatar utilizator
detergent
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 02, 2013 9:37 pm

Mesaj de detergent » Mar Iul 29, 2014 11:15 pm

Buna seara din nou.
O noua problema: mi s-a aprins din nou martorul motor. De data aceasta alt cod: P0487. A aparut la pornirea masinii, motorul fiind cald ( o oprire de 10 min.). Stie cineva ce ar putea fi si cum se poate remedia?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori