Porneste Si Imediat Se Opreste, 1.8 Gdi
Masina este un Shogun pinin 1.8 gdi, problema este ca porneste, si in maxim 2 secunde se opreste. Daca dau imediat la cheie porneste din nou, si tot asa.
De 2 ori am reusit sa o pornesc cu acceleratia in blana, si s-a turat pana la 4000, dar tot asa mergea, 1 sec mergea, o sec dadea sa se opreasca, a stat asa cam 5 secunde, apoi a murit de tot. Am schimbat bujiile, dau toate scanteie, chiar si cand se opreste motorul. Dupa ce am incercat de mai multe ori sa o pornesc, am scos bujiile si sunt negre. Catalizatorul se incinge, de la gaze nearse.
Deci benzina primeste prea multa, scanteie am cum trebuie, totusi de ce se opreste?
Pe tester nu sunt erori, dar nu citeste cum trebuie, pentru ca scosesem mufa senzorului de la arbore cotit, si nu am primit eroare.
Sensorul de la axa cu came, daca il scot nu mai porneste deloc, doar da sa o ia.
Am scos galeria de admisie, sa o curat. Am desfacut si pompa de benzina de pe motor, dar nu e nimic in neregula.
Help needed!
De 2 ori am reusit sa o pornesc cu acceleratia in blana, si s-a turat pana la 4000, dar tot asa mergea, 1 sec mergea, o sec dadea sa se opreasca, a stat asa cam 5 secunde, apoi a murit de tot. Am schimbat bujiile, dau toate scanteie, chiar si cand se opreste motorul. Dupa ce am incercat de mai multe ori sa o pornesc, am scos bujiile si sunt negre. Catalizatorul se incinge, de la gaze nearse.
Deci benzina primeste prea multa, scanteie am cum trebuie, totusi de ce se opreste?
Pe tester nu sunt erori, dar nu citeste cum trebuie, pentru ca scosesem mufa senzorului de la arbore cotit, si nu am primit eroare.
Sensorul de la axa cu came, daca il scot nu mai porneste deloc, doar da sa o ia.
Am scos galeria de admisie, sa o curat. Am desfacut si pompa de benzina de pe motor, dar nu e nimic in neregula.
Help needed!
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Dupa alte curatari verificari microfiltre si alte chestii, am desfacut calculatorul de injectie situat deasupra telescopului, inauntru mirosea a ars, erau 2 circuite intrerupte, si un tranzistor ars, plus piesa mare albastra din mijloc un pin deslipit. Am inlocuit acest calculator, si acum motorul merge cum trebuie.
Problema rezolvata.
Multumesc.
Problema rezolvata.
Multumesc.
- alt chinez
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Dec 20, 2013 8:33 pm
de obicei se intampla la cheia de rezerva daca nu este folosita mult timp .. 3-4 ani
care este solutia sa se reprogrameze ? trebuie sa fie ceva simplu ...
de ex: am vazut ca daca tii cheia buna la imobilizator 30-40 sec si pornesti cu cheia defecta si chei abuna langa, nu se mai opreste pana la urmatoarea scoatere din contact.
stie cineva concret solutia??
care este solutia sa se reprogrameze ? trebuie sa fie ceva simplu ...
de ex: am vazut ca daca tii cheia buna la imobilizator 30-40 sec si pornesti cu cheia defecta si chei abuna langa, nu se mai opreste pana la urmatoarea scoatere din contact.
stie cineva concret solutia??
- mitsubishi_pinin
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Mar 17, 2016 11:34 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori