Eroare P0106
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
QUOTE (stanic @ May 5 2014, 08:33 AM) Merci ,o sa sun acum dimineata .
O zi buna .
daca cauti pe net gasesti anumite chestiuni legate de aceasta eroare.
In primul rand martorul engine este aprins?
Doi ai simptome de motor care trage din greu sau consum marit?
Trei cati km are masina?
Eroarea este legata de raportul combustibil/aer si este senzorul de presiune de pe turbina.
Poti scoate mufa spray contact si pune inapoi.
Insa pentru diagnosticare trebuie toate datele privind presiunea de pe senzor la o anumita turatie
si daca EGR nu este blocat sau cat este deschis
Ar trebui sa mergi in service pentru o diagnosticare soft .
E posibil ca senzorul MAP sa fie defect insa pot fi si alte probleme chiar mai grave legate de
functionarea turbinei in caz ca senzorul este bun.
Informatiile sunt insuficiente.
O zi buna .
daca cauti pe net gasesti anumite chestiuni legate de aceasta eroare.
In primul rand martorul engine este aprins?
Doi ai simptome de motor care trage din greu sau consum marit?
Trei cati km are masina?
Eroarea este legata de raportul combustibil/aer si este senzorul de presiune de pe turbina.
Poti scoate mufa spray contact si pune inapoi.
Insa pentru diagnosticare trebuie toate datele privind presiunea de pe senzor la o anumita turatie
si daca EGR nu este blocat sau cat este deschis
Ar trebui sa mergi in service pentru o diagnosticare soft .
E posibil ca senzorul MAP sa fie defect insa pot fi si alte probleme chiar mai grave legate de
functionarea turbinei in caz ca senzorul este bun.
Informatiile sunt insuficiente.
QUOTE (jjiacobuta @ May 11 2014, 07:20 PM) daca cauti pe net gasesti anumite chestiuni legate de aceasta eroare.
In primul rand martorul engine este aprins?
Doi ai simptome de motor care trage din greu sau consum marit?
Trei cati km are masina?
Eroarea este legata de raportul combustibil/aer si este senzorul de presiune de pe turbina.
Poti scoate mufa spray contact si pune inapoi.
Insa pentru diagnosticare trebuie toate datele privind presiunea de pe senzor la o anumita turatie
si daca EGR nu este blocat sau cat este deschis
Ar trebui sa mergi in service pentru o diagnosticare soft .
E posibil ca senzorul MAP sa fie defect insa pot fi si alte probleme chiar mai grave legate de
functionarea turbinei in caz ca senzorul este bun.
Informatiile sunt insuficiente.
Multumesc de ajutor
La mine problema era legata de un furtunas mic si subtire pe partea soferului sub protectia de plastic in lateral un colier nu isi mai facea treaba si furtunul era iesit .
Problema eu nu am vazut-o dar un baiat de la reprezentanta din Tg Mures mi-a indicat exact locul in care sa ma uit si .....am avut noroc .
Multumesc de ajutor
O zi buna
In primul rand martorul engine este aprins?
Doi ai simptome de motor care trage din greu sau consum marit?
Trei cati km are masina?
Eroarea este legata de raportul combustibil/aer si este senzorul de presiune de pe turbina.
Poti scoate mufa spray contact si pune inapoi.
Insa pentru diagnosticare trebuie toate datele privind presiunea de pe senzor la o anumita turatie
si daca EGR nu este blocat sau cat este deschis
Ar trebui sa mergi in service pentru o diagnosticare soft .
E posibil ca senzorul MAP sa fie defect insa pot fi si alte probleme chiar mai grave legate de
functionarea turbinei in caz ca senzorul este bun.
Informatiile sunt insuficiente.
Multumesc de ajutor
La mine problema era legata de un furtunas mic si subtire pe partea soferului sub protectia de plastic in lateral un colier nu isi mai facea treaba si furtunul era iesit .
Problema eu nu am vazut-o dar un baiat de la reprezentanta din Tg Mures mi-a indicat exact locul in care sa ma uit si .....am avut noroc .
Multumesc de ajutor
O zi buna
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Pai daca ne dadeai si tu mai multe detalii te ajutam si noi.Cand furtunasul e crapat sau iesit din orificiu,masina pierde din putere-nu mai pleaca asa nervos la accelerari bruste,dar nu te lasa in drum,merge dar fara 30%-40% din cai.Sa ai grija la acel furtunas ca are tendinta sa se coaca la capatul dinspre motor datorita temperaturilor inalte.Ca sa iesi din necaz,se suncteaza bucata coapta...se intinde furtunasul si se pune la loc....Fii mai darnic cu explicatiile si lasa timiditatile....
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
QUOTE (apetreicatalin67 @ May 15 2014, 08:53 AM) Pai daca ne dadeai si tu mai multe detalii te ajutam si noi.Cand furtunasul e crapat sau iesit din orificiu,masina pierde din putere-nu mai pleaca asa nervos la accelerari bruste,dar nu te lasa in drum,merge dar fara 30%-40% din cai.Sa ai grija la acel furtunas ca are tendinta sa se coaca la capatul dinspre motor datorita temperaturilor inalte.Ca sa iesi din necaz,se suncteaza bucata coapta...se intinde furtunasul si se pune la loc....Fii mai darnic cu explicatiile si lasa timiditatile....
Daca citeau forum-ul vedeai ca s-a scris despre martor motor aprins si care sunt problemele.
Nu ai precizat daca martorul de engine fail era aprins.
Daca citesti poti afla probleme care le poti avea in viitor si ce trebuie sa faci ca sa nu ai anumite
probleme specifice masinii.
Bine ca s-a rezolvat.
Daca citeau forum-ul vedeai ca s-a scris despre martor motor aprins si care sunt problemele.
Nu ai precizat daca martorul de engine fail era aprins.
Daca citesti poti afla probleme care le poti avea in viitor si ce trebuie sa faci ca sa nu ai anumite
probleme specifice masinii.
Bine ca s-a rezolvat.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori