CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Modele Mitsubishi aspirate sunt candidate cu mari sanse de reusita la supraalimentare.
Mare parte din aceste modele se pot seta foarte bine cu turbo sau compresor utilizand ecu stock.
Pentru reusita proiectului este bine daca ne consultam la solutia tehnica, astfel incat sa alegem o turbina corecta sa avem un intercooler corect dimensionat si sa folosim injectoarele potrivite.
Atunci cand se intentioneaza utilizarea kiturilor chinezesti este bine sa schimbam turbinele din kit care nu sunt de prea buna calitate.
Mare parte din aceste modele se pot seta foarte bine cu turbo sau compresor utilizand ecu stock.
Pentru reusita proiectului este bine daca ne consultam la solutia tehnica, astfel incat sa alegem o turbina corecta sa avem un intercooler corect dimensionat si sa folosim injectoarele potrivite.
Atunci cand se intentioneaza utilizarea kiturilor chinezesti este bine sa schimbam turbinele din kit care nu sunt de prea buna calitate.
Din "teoria chibrutului" parca cele mai bune rezultate se obtin cu "transplant", deci trebuie cautata "dauna totala" pt a putea folosi la maxim timpul si banii alocati.
Iarasi pt "turbare" trebuie luat in considerare ca la unele aspirate se preteaza mai bine asa zisul "carburator suflat" decat o gestiune electronica ce n-a fost proiectata pt turbo.
Despre "modele"... toate aspiratele au avut la un moment dat un "Gica contra" ce a montat un compresor pe ele. Deci orice motor poate fi "dotat" cu un compresor, trebuie doar timp si bani (pe langa un dram de nebunie).
Iarasi pt "turbare" trebuie luat in considerare ca la unele aspirate se preteaza mai bine asa zisul "carburator suflat" decat o gestiune electronica ce n-a fost proiectata pt turbo.
Despre "modele"... toate aspiratele au avut la un moment dat un "Gica contra" ce a montat un compresor pe ele. Deci orice motor poate fi "dotat" cu un compresor, trebuie doar timp si bani (pe langa un dram de nebunie).
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Majoritatea modelelor aspirate de la Mitsubishi au harti de turbo, deoarece softurile sunt similare cu cele de EVO, doar ca sunt exploatate si scalate doar in partea de aspirat. De exemplu softul de la 1.6 sau 2.0 16v de 98 si 136hp sunt similare cu evo 7, la 1.6 si 1.8 noi au softuri compatibile cu evo X .... La electronica si setare nu va faceti voi griji e treaba noastra.
ECU este piesa cea mai pretabila, insa nu e valabil la 100% din modele.
In ce priveste partea mecanica, atunci cand se abordeaza un astfel de proiect se studiaza exact pe caz in functie de ce se poate face si ce se doreste astfel ca din start se stabileste toata solutia tehnica astfel incat sa nu existe rateuri. In mare se poate spune ca pentru un plus de cca. 45-50% situatiua nu e asa de complicata nefiind necesare modificari la internele motorului sau deschiderea acestuia, cu cat se doreste mai mult cu atat mai multe trebuiesc modificate.
Cineva mai sus sugera swap engine ceea ce e foarte interesant si aici putem gestiona de exemplu cu electronica de 1.6 motoare de 1.8, 2.0 litri sau modificari mai speciale cum ar fi inlocuire de axe cu came , modificari de chiulase, schimbari de injectoare, schimbari de capacitati cilindrice...
Important este ca se poate si ca avem deschisa Cutia Pandorei.
ECU este piesa cea mai pretabila, insa nu e valabil la 100% din modele.
In ce priveste partea mecanica, atunci cand se abordeaza un astfel de proiect se studiaza exact pe caz in functie de ce se poate face si ce se doreste astfel ca din start se stabileste toata solutia tehnica astfel incat sa nu existe rateuri. In mare se poate spune ca pentru un plus de cca. 45-50% situatiua nu e asa de complicata nefiind necesare modificari la internele motorului sau deschiderea acestuia, cu cat se doreste mai mult cu atat mai multe trebuiesc modificate.
Cineva mai sus sugera swap engine ceea ce e foarte interesant si aici putem gestiona de exemplu cu electronica de 1.6 motoare de 1.8, 2.0 litri sau modificari mai speciale cum ar fi inlocuire de axe cu came , modificari de chiulase, schimbari de injectoare, schimbari de capacitati cilindrice...
Important este ca se poate si ca avem deschisa Cutia Pandorei.
sa inteleg ca avem un motor aspirat si se mareste puterea cu 45%,iar in mai toate cazurile se schimba doar injectoarele si harta electronica a ECU,sa zicem ca ca dupa aceasta ''operatie'' exploatam noua capacitate (noua putere) a motorului in regim de 90% pe perioade lungi de timp,adica o forjam bine ,ca suntem incantati de cum se misca masinuta,chiar da-ti o garantie la asta?..
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Se pare ca nu e foarte clar modul in care te-ai exrimat, sau poate postul nostru nu a fost destul de explicit.
Cresterea atat de mare 45% poate fi atinsa doar in situatia supralalimentarii iar daca semnam pe acel proiect ne asumam si responsabilitatea lui, mai ales daca este facut corect si cu piese de buna calitate corect montate.
Da poti sa exploatezi masina in regim de 90% perioade lungi de timp dar iti asumi ca si in cazul unui model de serie uzuri mai rapide decat la exploatare normala.
Nu e vorba de masini de unica folosita, fiabilitatea ramane lafel.
Cresterea atat de mare 45% poate fi atinsa doar in situatia supralalimentarii iar daca semnam pe acel proiect ne asumam si responsabilitatea lui, mai ales daca este facut corect si cu piese de buna calitate corect montate.
Da poti sa exploatezi masina in regim de 90% perioade lungi de timp dar iti asumi ca si in cazul unui model de serie uzuri mai rapide decat la exploatare normala.
Nu e vorba de masini de unica folosita, fiabilitatea ramane lafel.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Perioada de promotie!
? Discount de 35% la testare dyno 4x2 şi 55% la testarea 4x4:
- măsurare putere 4x2 150RON (faţă de 230 RON c?t este normal)
- măsurare putere 4x4 200RON (faţă de 450 RON c?t este normal)
? Reducere la măsurarea timpului 0-402 metri:
- măsurare timp de accelerare 0 - 402m pe dyno cu simulare reală costă pentru 4x2 300 RON respectiv la 4x4 400 RON.
? Ofertă Chip Tuning:
- cine face un Chip Tuning primeşte dublă testare dyno (?nainte şi după modificare, care ?n mod uzual este 270 RON)
- superoferte pentru anumite modele; vom face oferte speciale ?ncepand de la 250 RON; de exemplu soft pt Dacia Logan 1.6MPI, maşini din familia vw 1.9 tdi de la 150 Euro, BMW de la 175 Euro.
? Setare ecu standalone
- preţurile ?ncep de la 400 Euro (faţă de 700 Euro) şi cresc ?n funcţie de complexitatea şi durata de lucru estimată.
? Anulare DPF din soft:
- preţurile ?ncep de la 700 RON (faţă de 900 RON ?n mod uzual)
Perioada: 1-15 aprilie 2014
Cum beneficiez de ofertă?
Spune "La mulţi ani, 4Tuning!" c?nd ne suni pentru o programare la Racing Code.
Despre Racing Code:
Racing Code este un nume cu vechime ?n domeniul performanţei. Racing Code aduce o altă abordare ?n zona sa de activitate, pun?nd accentul pe fiabilitate. Intervenţia pentru setare se face ?n cel mai elegant mod posibil, ?n general prin evitarea intervenţiilor mecanice, deschidere fizică de ecu, taiere de fire, etc. C?nd vă setăm vehiculul, nu depăşim parametrii de funcţionare normali ai motorului şi ai componentelor adiţionale furnizate de producător. ?n general, prin chiptuning se ?ntelege ?mbunătăţirea performanţelor motorului prin creşterea cuplului. Aceasta ?nseamnă că motorul va avea o putere mai mare c?nd veţi avea nevoie, cum ar fi atunci c?nd depăşiţi o altă maşină sau ?n accelerare. Toate aceste intervenţii profesionale sunt posibile datorită pregatirii, cunoştinţelor acumulate şi a dotărilor ce ne stau la dispoziţie.
? Discount de 35% la testare dyno 4x2 şi 55% la testarea 4x4:
- măsurare putere 4x2 150RON (faţă de 230 RON c?t este normal)
- măsurare putere 4x4 200RON (faţă de 450 RON c?t este normal)
? Reducere la măsurarea timpului 0-402 metri:
- măsurare timp de accelerare 0 - 402m pe dyno cu simulare reală costă pentru 4x2 300 RON respectiv la 4x4 400 RON.
? Ofertă Chip Tuning:
- cine face un Chip Tuning primeşte dublă testare dyno (?nainte şi după modificare, care ?n mod uzual este 270 RON)
- superoferte pentru anumite modele; vom face oferte speciale ?ncepand de la 250 RON; de exemplu soft pt Dacia Logan 1.6MPI, maşini din familia vw 1.9 tdi de la 150 Euro, BMW de la 175 Euro.
? Setare ecu standalone
- preţurile ?ncep de la 400 Euro (faţă de 700 Euro) şi cresc ?n funcţie de complexitatea şi durata de lucru estimată.
? Anulare DPF din soft:
- preţurile ?ncep de la 700 RON (faţă de 900 RON ?n mod uzual)
Perioada: 1-15 aprilie 2014
Cum beneficiez de ofertă?
Spune "La mulţi ani, 4Tuning!" c?nd ne suni pentru o programare la Racing Code.
Despre Racing Code:
Racing Code este un nume cu vechime ?n domeniul performanţei. Racing Code aduce o altă abordare ?n zona sa de activitate, pun?nd accentul pe fiabilitate. Intervenţia pentru setare se face ?n cel mai elegant mod posibil, ?n general prin evitarea intervenţiilor mecanice, deschidere fizică de ecu, taiere de fire, etc. C?nd vă setăm vehiculul, nu depăşim parametrii de funcţionare normali ai motorului şi ai componentelor adiţionale furnizate de producător. ?n general, prin chiptuning se ?ntelege ?mbunătăţirea performanţelor motorului prin creşterea cuplului. Aceasta ?nseamnă că motorul va avea o putere mai mare c?nd veţi avea nevoie, cum ar fi atunci c?nd depăşiţi o altă maşină sau ?n accelerare. Toate aceste intervenţii profesionale sunt posibile datorită pregatirii, cunoştinţelor acumulate şi a dotărilor ce ne stau la dispoziţie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori