Baterie Lancer
- brooklyntkd
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm
Puteti cauta pe configuratorul VARTA dupa marca + modelul + motorizarea masinii.
http://www.varta-automotive.com/en-gb/search-batteries
http://www.varta-automotive.com/en-gb/search-batteries
- dorianakis
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 20, 2008 12:26 am
Slautari !
O problema cu bateria: a murit fara ca ceva (de pe bord) sa ma avertizeze ca ar fi pe duca. Pur si simplu masina nu a mai pornit. Chestia asta s-a intamplat in benzinarie. Baiatul de la peco m-a impins pana in parcarea lor si mi-a spus sa cumpar alta baterie.
Bateria mea originala (din 2007 – a tinut aproape 8 ani) este de tipul: 55D23L 60 Ah.
Nu am gasit baterie de 60 Ah, si fortat de imprejurari (distanta mare pana acasa si mai ales ca nu am vrut sa o pornesc impinsa pentru ca nu se recomanda deoarece ar putea sari sau deregla nu stiu ce punct de la distributie) am luat una de 56 Ah (singura care se potrivea).
Nu au fost probleme, masina a pornit, nu a facut figuri. Cei de la peco mi-au spus ca este ok, singura problema este ca nu va tine asa mult ca cea de 60 Ah.
Intrebarea me este: ce se poate intampla daca pun o baterie cu amperajul mai mic decat cel recomandat ?
Masina mea: Mitsubishi Lancer clasic cu motorizare 1,6 (72 kw / 98 cp)
Bateria recomandata : 55D23L (356CCA / 99 RC)
In manual nu se specifica cati Ah trebuie sa aiba, dar cea care am scos-o avea 60 Ah
In schimb se specifica capacitatea alternatirului : 80 A
Bateria pe care am pus-o este VARTA Black 56 Ah 556400048 (curent pornire la rece: 480 A)
Din ce am citit pare ca nu ar fi o problema daca pui o baterie cu un amperaj mai mare, dar nimeni nu spune daca este bine sa pui una cu un amperaj mai mic, in cazul meu 56 Ah in loc de 60 Ah.
Nu stiu ce sa fac, sa cumpar alta baterie de 60 Ah sau sa astept 2-3 ani pana se consuma cea pe care am luat-o ?
Exista posibilitatea ca bateria sa ia foc, sau sa se umfle si sa crape, explodeze, etc... datorita faptului ca alternatorul are capacitatea mai mare, sau pur si simplu bateria se incarca total si... gata, nu mai primeste curent pana ce nu incepe sa se descarce.
O problema cu bateria: a murit fara ca ceva (de pe bord) sa ma avertizeze ca ar fi pe duca. Pur si simplu masina nu a mai pornit. Chestia asta s-a intamplat in benzinarie. Baiatul de la peco m-a impins pana in parcarea lor si mi-a spus sa cumpar alta baterie.
Bateria mea originala (din 2007 – a tinut aproape 8 ani) este de tipul: 55D23L 60 Ah.
Nu am gasit baterie de 60 Ah, si fortat de imprejurari (distanta mare pana acasa si mai ales ca nu am vrut sa o pornesc impinsa pentru ca nu se recomanda deoarece ar putea sari sau deregla nu stiu ce punct de la distributie) am luat una de 56 Ah (singura care se potrivea).
Nu au fost probleme, masina a pornit, nu a facut figuri. Cei de la peco mi-au spus ca este ok, singura problema este ca nu va tine asa mult ca cea de 60 Ah.
Intrebarea me este: ce se poate intampla daca pun o baterie cu amperajul mai mic decat cel recomandat ?
Masina mea: Mitsubishi Lancer clasic cu motorizare 1,6 (72 kw / 98 cp)
Bateria recomandata : 55D23L (356CCA / 99 RC)
In manual nu se specifica cati Ah trebuie sa aiba, dar cea care am scos-o avea 60 Ah
In schimb se specifica capacitatea alternatirului : 80 A
Bateria pe care am pus-o este VARTA Black 56 Ah 556400048 (curent pornire la rece: 480 A)
Din ce am citit pare ca nu ar fi o problema daca pui o baterie cu un amperaj mai mare, dar nimeni nu spune daca este bine sa pui una cu un amperaj mai mic, in cazul meu 56 Ah in loc de 60 Ah.
Nu stiu ce sa fac, sa cumpar alta baterie de 60 Ah sau sa astept 2-3 ani pana se consuma cea pe care am luat-o ?
Exista posibilitatea ca bateria sa ia foc, sau sa se umfle si sa crape, explodeze, etc... datorita faptului ca alternatorul are capacitatea mai mare, sau pur si simplu bateria se incarca total si... gata, nu mai primeste curent pana ce nu incepe sa se descarce.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori