Distributie Defecta
- alecsgeorge
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Noi 18, 2013 12:41 pm
Motorul 1.8 DOHC GDI de 125CP sau cel mai nou de 122CP este un asa numit motor "cu interferenta''.
Adica in momentul cand se intampla ceva cu cureaua de distributie pistonul loveste supapele....
In functie de momentul si turatia la care cedeaza distributia te poti alege cu supape "indoite'', pistoane deteriorate, etc, nu poti vedea exact stricaciunile decat dupa ce dai chiuloasa jos.
Te sfatuiesc, daca tot o sa desfaci motorul, sa schimbi sau sa cureti cu motorina si tacheti hidraulici, acestia tind sa nu functioneze in parametri dupa vreo 100000 de Km pe genul acesta de motor.
Deasemenea nu strica o curatare a galeriei de admisie, clapetei de acceleratie si blocarea EGR-ului.
Cati Km avea distributia cand a cedat ?
Adica in momentul cand se intampla ceva cu cureaua de distributie pistonul loveste supapele....
In functie de momentul si turatia la care cedeaza distributia te poti alege cu supape "indoite'', pistoane deteriorate, etc, nu poti vedea exact stricaciunile decat dupa ce dai chiuloasa jos.
Te sfatuiesc, daca tot o sa desfaci motorul, sa schimbi sau sa cureti cu motorina si tacheti hidraulici, acestia tind sa nu functioneze in parametri dupa vreo 100000 de Km pe genul acesta de motor.
Deasemenea nu strica o curatare a galeriei de admisie, clapetei de acceleratie si blocarea EGR-ului.
Cati Km avea distributia cand a cedat ?
- marius21377
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mar 12, 2012 5:39 pm
Salutare! Am un Outlander 1 din 2004,1977cm3,100kw din la ?nceputul lui Decembrie am sesizat un alt mers al motorului dec?t cel normal asa ca am dus masina la service( unul mare "autorizat"service-ul nu știu daca si mecanicii) dupa o analiza au constatat ca intinzatorul de la cureaua de distribuție este defect, l-au schimbat(cica) si hai la drum, ?nainte de Craciun hai ca tot omu la drum numai ca ce sa vezi pe autostrada constanta-buc, poc..falll fall cureaua sa rupt eram pe undeva pe la 3500 de turati 120 km/ora! Cam ce credeți voi ca este in motorul meu??? Cineva zice( si sper sa ni facă misto) ca este posibil sau ca exista motoare care au pontoane cu capul concav si atunci supapa nu mai loveste in el! Asi vrea sa mi Spune-ți si mie ce credeți despre aceasta situație, ați mai patit careva ... Tare teama am de ce o fi acolo pana pe 10 cand tre sa o duc in service. Știe cineva un service bun pentru in constanta???
Scuze pentru vestea proasta, dar conform Autodata si motorul tau (4G63) este unul "cu interferenta'', deci pistonul loveste in supape daca cedeaza cureaua de distributie.
In mod normal ar trebui sa ai garantie pe lucrarea executata in service, respectiv schimbarea intinzatorului.
Te sfatuiesc sa te duci la ei si sa le ceri sa iti repare motorul pe baza garantiei oferite.
In mod normal ar trebui sa ai garantie pe lucrarea executata in service, respectiv schimbarea intinzatorului.
Te sfatuiesc sa te duci la ei si sa le ceri sa iti repare motorul pe baza garantiei oferite.
- marius21377
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mar 12, 2012 5:39 pm
- alecsgeorge
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Noi 18, 2013 12:41 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori