CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Joi Dec 19, 2013 8:48 am

Marius daca cumva poti sa ajungi te rog sa imi confirmi printr-un SMS la 0723691731.

Avatar utilizator
fleanta
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 10, 2010 3:24 am

Mesaj de fleanta » Joi Dec 19, 2013 4:17 pm

Salut Sebastian, m-ar interesa maina in jur de ora 12:00. E ok ora, nu sunt din Bucuresti? Referitor la plata se face in euro sau ron la cursul bnr! Te-am sunat mai devreme, 0722289914 e numarul meu.
Lasa-mi si strada unde e service-ul.
Merci
Marius

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Joi Dec 19, 2013 4:45 pm

Da este ok, ne vedem maine.




Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Vin Dec 20, 2013 11:16 pm

Buna seara,

Astazi am avut placerea sa lucram o masina a unui membru al forumului.
Nu este prima data cand posesorul a venit la sediul nostru, masina facand impresie buna inca de atunci.
Am masurat din nou masina stock si datorita conditiilor ideale de masuratoare am relevat 154 Hp in doua randuri.
Ulterior s-a trecut la operatiunile necesare reprogramarii ecu cu o noua versiune de soft.
Versiunea aleasa pentru a fi implementata acestui model a fost una dualsoft cu schimbare automata.
I se spune dualsoft pentru ca de fapt masina la utilizare normala sta in in functionare ECONOMICA prescurtat ECO, iar cand se accelereaza brusc sare in POWER.
Trecerea este instantanee de ordinul mimisecundelor, practic imperceptibila, mult mai rapida decat ar putea sa schimbe un operator softul la nevoie. Revenirea in ECO se face lafel de repede cand pedala este apasata usor sau se merge constant.

Sper sa imi ingaduiti sa va prezint modalitatea de lucru in astfel de cazuri.
1. se introduce masina in sediu
2. seaseaza pe role, se centreaza , se leaga, se calibreaza si se introduc datele
3. se testeaza masina stock adica, putere la roata, putere parazita(pierderile0, putere la motor.
4. se fac cateva verificari dupa ce s-a inregistrat cu ocazia acestor teste
5. se trece laoperatia propriuzisa de citire, modificare, scriere soft.
6. se reprogrameaza ecu si se fac proceduri de invatare ecu si teste, simulare reala de functionare pe dyno
7. se testeaza versiunea de soft implementata si daca este cazul se fac ajustari si noi teste pana se obtine rezultatul dorit.
Rezultatul dorit nu se reflecta doar prin cuplu si cai putere fiind foarte importanta buna functionare.
Si ca sa nu fie o discutie monotona voi aseza si cateva imagini.
Mitsubishi Lancer 2.0 DID - proprietarul nu este un ahtiat al valorilor mari ci si-a dorit o optimizare , o masina care sa functioneze corect si cativa caluti in plus daca se poate.
- putere stock declarata 140HP
- putere stock masurata 154HP
- putere dupa modificare 172HP (modificarea este optima si valorile maxime sunt atinse dupa cca. 200-300Km parcursi cand ecu ajunge la nivelul de autoinvatare maxim, probabiul mai creste 2-4HP)
Valorile obtinute sunt compatibile cu cele declarate de noi si nu pun in pericol nici un subansambul al masinii, eventual aduce puncte pilotului daca nu si mai rau. Noi uram numai de bine.




Dupa cum se poate vedea procesorul este unul Motorola in ecu Bosch.

Scrierea se face via BDM cu ajutorul unor scule CMD, partea de comunicare este cumparata softurile modificate custom de Racing Code dupa propia reteta.


Interventia s-a facut in ECU la nivel de procesor motorola. Dupa cum se poate vedea nu trebuie lipit nimic exista un port in ecu accesat cu un palpator special pe un suport special cu o interfata speciala. De fapt asa scrie si producatorul de ecu.









Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Dum Dec 22, 2013 6:48 am

Inca un evo extrem de puternic. Valorile expuse fiind la roata WHP.

EVO 9 cu modificari mecacice

- stroker kit 2.2
- big turbo
- 8 big injectors
- big FMIC
- axe cu came +280
- chiulasa portata
- ECU MOTEC cu 4 programe setat de Racing Code






Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Dum Dec 22, 2013 10:43 pm

QUOTE (RACINGCODE @ Dec 20 2013, 11:16 PM) Buna seara,

Astazi am avut placerea sa lucram o masina a unui membru al forumului.
Nu este prima data cand posesorul a venit la sediul nostru, masina facand impresie buna inca de atunci.
Am masurat din nou masina stock si datorita conditiilor ideale de masuratoare am relevat 154 Hp in doua randuri.
Ulterior s-a trecut la operatiunile necesare reprogramarii ecu cu o noua versiune de soft.
Versiunea aleasa pentru a fi implementata acestui model a fost una dualsoft cu schimbare automata.
I se spune dualsoft pentru ca de fapt masina la utilizare normala sta in in functionare ECONOMICA prescurtat ECO, iar cand se accelereaza brusc sare in POWER.
Trecerea este instantanee de ordinul mimisecundelor, practic imperceptibila, mult mai rapida decat ar putea sa schimbe un operator softul la nevoie. Revenirea in ECO se face lafel de repede cand pedala este apasata usor sau se merge constant.

Sper sa imi ingaduiti sa va prezint modalitatea de lucru in astfel de cazuri.
1. se introduce masina in sediu
2. seaseaza pe role, se centreaza , se leaga, se calibreaza si se introduc datele
3. se testeaza masina stock adica, putere la roata, putere parazita(pierderile0, putere la motor.
4. se fac cateva verificari dupa ce s-a inregistrat cu ocazia acestor teste
5. se trece laoperatia propriuzisa de citire, modificare, scriere soft.
6. se reprogrameaza ecu si se fac proceduri de invatare ecu si teste, simulare reala de functionare pe dyno
7. se testeaza versiunea de soft implementata si daca este cazul se fac ajustari si noi teste pana se obtine rezultatul dorit.
Rezultatul dorit nu se reflecta doar prin cuplu si cai putere fiind foarte importanta buna functionare.
Si ca sa nu fie o discutie monotona voi aseza si cateva imagini.
Mitsubishi Lancer 2.0 DID - proprietarul nu este un ahtiat al valorilor mari ci si-a dorit o optimizare , o masina care sa functioneze corect si cativa caluti in plus daca se poate.
- putere stock declarata 140HP
- putere stock masurata 154HP
- putere dupa modificare 172HP (modificarea este optima si valorile maxime sunt atinse dupa cca. 200-300Km parcursi cand ecu ajunge la nivelul de autoinvatare maxim, probabiul mai creste 2-4HP)
Valorile obtinute sunt compatibile cu cele declarate de noi si nu pun in pericol nici un subansambul al masinii, eventual aduce puncte pilotului daca nu si mai rau. Noi uram numai de bine.




Dupa cum se poate vedea procesorul este unul Motorola in ecu Bosch.

Scrierea se face via BDM cu ajutorul unor scule CMD, partea de comunicare este cumparata softurile modificate custom de Racing Code dupa propia reteta.


Interventia s-a facut in ECU la nivel de procesor motorola. Dupa cum se poate vedea nu trebuie lipit nimic exista un port in ecu accesat cu un palpator special pe un suport special cu o interfata speciala. De fapt asa scrie si producatorul de ecu.




Draga Marius ,

Te asteptam si pe tine sa ne spui primele impresii desi sunt convins ca inca o mai testezi sa vezi ce-i poate pielea.
Asteptam si pe alti posesori care au trecut cu masnile pe la noi si desigur suntem deschisi si la intrebarile celor curiosi care vor sa se informeze.

Aici este si adresa filmului incarcat pe facebook : https://www.facebook.com/photo.php?v=732346686784889

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Lun Dec 23, 2013 8:14 am

Salut.

Dupa ce si-a imbunatatit masina il asteptam pe Marius(fleanta) sa ne ofere cateva impresii.Chiar sunt curios de cum merge, trage masina.

Asa ca, asteptam impresii.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Lun Dec 23, 2013 8:37 am

OFF TOPIC:

Rugaminte:

Mai putine "quote" la posturi intregi, mari care contin poze mari. Platforma forumului e deja obosita si cand incerci sa vezi ceva de pe mobil e jale. E aiurea sa repeti niste info care sunt (culmea) pe aceeasi pagina.

Mercic si scuze de "derapaj".

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mar Dec 24, 2013 12:50 am

OK am inteles dar vreau sa stiu daca este problema si la pozele care de fapt sunt linkuri? Aici sunt incarcate imaginile in alta parte si s-au pus doar linkurile.

Avatar utilizator
fleanta
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 10, 2010 3:24 am

Mesaj de fleanta » Mar Dec 24, 2013 1:06 am

@volint ... probabil ca din graba omit sa mai stearga din marimea citatului.
Referitor la impresii dupa ... inca testez agregatu din dotare.
In principiu regret ca am asteptat 2 ani dupa prima testare dyno ca sa o duc la resoftat, dar niciodata nu e prea tarziu ...
Intr-adevar, cum a mentionat si Sebastian, plusul fata de stock e de vreo 55 Nm si 20 CP iar diferentele se simt mai ales datorita cresteri cuplului la accelerari puternice, tendinta de a-ti smuci volanul in treapta a 2-a acum sunt prezente si intr'a 3-a dar si accelerarile sunt mai prezenta in treptele superioare a 5/6-a si la viteze suprioare, acestea fiind mai pronuntate.
Prezenta cuplului este resimtita mai accentuat de la turatii mai joase @1800 rpm acesta fiind distribuit pregresiv pana pe la 2400/2500 rpm.
Dupa resoftare si "mersul" motorului s-a imbunatatit, a disparut o parte din "tractoraş" iar sunetul e mai placut in plaja de turatii 3000-4000.
O sa continui explorarea agregatului dar in mare parte nu cred ca vor mai aparea si alte surprize fata de cele deja descoperite dupa resoftare ...
O sa fac poze la grafice si o sa le atasez in caz ca o le uit in continuare in masina si nu o sa le atasa scanate.
@radu ... asta seara in timpul plimbari de promenada profitand de umezeala de pe carosabil la iesirea din oras am accelerat puternic de pe la 60 km/h si @2400/2500 rpm pana la 85/90 km/h si @3800/4000 rpm si a protestat esp-ul pe aproape toata accelerarea ... ti-ai facut o idee de felul in care "trage"!
Nu recomand resoftarea celor "neexperimentati" ... schimbarea poate fi prea mare ...
Eu astept acum momentul oportul pentru stage two in viitorul mai apropiat sau mai indepartat!
Daca mai observ ceva care trebuie mentionat, inca testez modificarile survenite, am sa revin ...
O noapte placuta!
Marius
p.s. le multumesc si pe aceasta cale baierilor de la racingcode pentru munca deposa la resoftarea agregatului

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator