Ce Ulei De Motor Ati Pus?
Am pus Mobil 1 0w40 si are deja 3000 km. Sincer sa fiu motorul se aude altfel. Parca se aude mai incet, parca nu se chinuie asa mult cum era inainte pe Mitsubishi 10w40. S-a inchis un pic la culoare, dar asta nu e o problema. Daca uleiul isi schimba culoarea, inseamna ca detergentii din el isi fac treaba.
Salutare,
Ultima data am postat aici despre faptul ca am optat pentru Mobil1 0W40 si vreau sa va spun ca sunt foarte multumit. Motorul trage sesizabil mai bine decat cu ENEOS 5W40 (o fi si din cauza faptului ca uleiul e proaspat, nu zic nu). Consumuri, realizate:
- 533km cu 36,70 litri MOL 95= 6,88% (478km extern, din care 223 fara AC + 55km urban, cu AC)
- 554km cu 33,68 litri MOL95 (primul tratament cu Metabond Megalene Plus) = 6.08% (530km extern/noaptea, fara AC + 24km urban, cu AC)
- 721km cu 49,26 litri OMV95 (tratat cu Metabond Megalene Plus) = 6,83% (cu AC, sa zicem 40-50km mers prin statiuni, iar pe autostrada prin Grecia am avut momente cand am ajuns si pe la 160 km/h, alergand sa ajung din urma doi "nebuni" - care cica erau cu mine, sau eu eram cu ei... Sincer sa fiu, am observat ca acolo si scuterele mergeau cu peste 100 km/h. Trebuie mentionat faptul ca in vama Greco-Bulgara doamnele au facut o "vizita" la Duty-Free, unde am stationat vreo 45min, cu motorul si AC-ul pornite, pentru ca aveam la bord niste copilasi care dormeau).
- 588km cu 36,98 litri OMV95 (fara tratament de benzina) = 6,28% (550km extern + 38km urban, totul cu AC).
Am incercat sa tin cat mai exact aceasta evidenta, sa vad daca Mobil1 0W40 performeaza atat la dinamica masinii cat si la economia de carburant. Tratamentul de benzina a avut si el partea sa de contributie.
Una peste alta, sunt foarte multumit de aceasta combinatie
Ultima data am postat aici despre faptul ca am optat pentru Mobil1 0W40 si vreau sa va spun ca sunt foarte multumit. Motorul trage sesizabil mai bine decat cu ENEOS 5W40 (o fi si din cauza faptului ca uleiul e proaspat, nu zic nu). Consumuri, realizate:
- 533km cu 36,70 litri MOL 95= 6,88% (478km extern, din care 223 fara AC + 55km urban, cu AC)
- 554km cu 33,68 litri MOL95 (primul tratament cu Metabond Megalene Plus) = 6.08% (530km extern/noaptea, fara AC + 24km urban, cu AC)
- 721km cu 49,26 litri OMV95 (tratat cu Metabond Megalene Plus) = 6,83% (cu AC, sa zicem 40-50km mers prin statiuni, iar pe autostrada prin Grecia am avut momente cand am ajuns si pe la 160 km/h, alergand sa ajung din urma doi "nebuni" - care cica erau cu mine, sau eu eram cu ei... Sincer sa fiu, am observat ca acolo si scuterele mergeau cu peste 100 km/h. Trebuie mentionat faptul ca in vama Greco-Bulgara doamnele au facut o "vizita" la Duty-Free, unde am stationat vreo 45min, cu motorul si AC-ul pornite, pentru ca aveam la bord niste copilasi care dormeau).
- 588km cu 36,98 litri OMV95 (fara tratament de benzina) = 6,28% (550km extern + 38km urban, totul cu AC).
Am incercat sa tin cat mai exact aceasta evidenta, sa vad daca Mobil1 0W40 performeaza atat la dinamica masinii cat si la economia de carburant. Tratamentul de benzina a avut si el partea sa de contributie.
Una peste alta, sunt foarte multumit de aceasta combinatie
- brooklyntkd
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm
intrebarea este daca uleiul cu specificatie ACEEA C3 se potriveste cu mitsu lancer clasic?
am pus aral 5w-40, specificatii ACEA C3, API SM/CF. Pe site-ul aral imi arata ca se potriveste acest ulei la mitsu 1.6. problema este ca aceasta specificatie C3 se adreseaza masinilor diesel care au filtru de particule si benzinarelor care au catalizator cu 3 căi. am tot cautat pe net sa vad ce tip de catalizator are lancer clasic, dar nu am gasit nicaieri.
am pus aral 5w-40, specificatii ACEA C3, API SM/CF. Pe site-ul aral imi arata ca se potriveste acest ulei la mitsu 1.6. problema este ca aceasta specificatie C3 se adreseaza masinilor diesel care au filtru de particule si benzinarelor care au catalizator cu 3 căi. am tot cautat pe net sa vad ce tip de catalizator are lancer clasic, dar nu am gasit nicaieri.
- brooklyntkd
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm
C3 respecta normele A3/B4, ceea ce ?nseamnă că este bine pentru mitsu. Totodată, norma C3 este potrivit pentru mașinile diesel cu filtru de particule, dar și a celor care au catalizatoare cu 3 căi. ?nsă, dacă este pus la o mașină care nu are filtru/catalizator din cele indicate, atunci poate dăuna destul de mult. Prin urmare, de care catalizator avem la mitsu clasic, cu 3 căi sau altfel?
Salut, nu am ascultat un om batran si am pus in motorul lancerului meu acest ulei: top tech 4100 LIQUI MOLLY 5W40, tin sa prcizez ca am avut mari dubii asupra modului de ambalare, problema este urmatoarea: motorul este mai galagios iar dupa 800 de km a inceput sa apara o spuma alba pe joja de ulei si in partea de sus a capacului axei cu came!
Acum urmeaza un nou schimb de ulei si sper sa reusesc sa curat motorul cumva.
Acum urmeaza un nou schimb de ulei si sper sa reusesc sa curat motorul cumva.
Acea spuma imi aparea si mie la vechea masina de la uleiul Mobil 10w40, o mizerie de ulei. Despre Liqui Molly nu stiu nimic ca nu l-am folosit insa am amici care par incantati de el. La Mitsu am facut 3 schimburi cu Motul 5w40 si nu il mamanca, nu face spuma, si nu bate. Poti folosi un engineflush pentru spalarea motorului, eu i-am facut la primul schimb dupa ce am luat-o si a iesit ceva negreala. Costa ~60 de lei bidonasul.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori