Ulei motor
Recomandarea producatorului. Ce zice manualul? El stie cel mai bine. Eu am bagat 0w40 A3/B4 in tipul asta de motor, acum are peste 190.000km (in continuare pe 0w40).
La fel si cu verificatul uleiului, Citeste manualul si vezi ce zice.
La mine scrie clar "Checking engine oil level
Check the engine oil level at regular in
tervals when the engine is warm.
Park the car on a level surface."
De ce? Nu stiu. Poate pt ca filtrul de ulei nu e sub motor, e in lateral, deasupra baii. Poate ca e peste noapte se scurge, sau poate tevile ce-l alimenteaza se dezamorseaza, sau poate alte motive pe care le stiu mai bine cei care au facut masina, nu nea nicu de la colt.
La fel si cu verificatul uleiului, Citeste manualul si vezi ce zice.
La mine scrie clar "Checking engine oil level
Check the engine oil level at regular in
tervals when the engine is warm.
Park the car on a level surface."
De ce? Nu stiu. Poate pt ca filtrul de ulei nu e sub motor, e in lateral, deasupra baii. Poate ca e peste noapte se scurge, sau poate tevile ce-l alimenteaza se dezamorseaza, sau poate alte motive pe care le stiu mai bine cei care au facut masina, nu nea nicu de la colt.
Salutare
La mie dupa revizia de 20.000 km, anul trecut in august, nivelul uleiului pe joja era aproare de maxim acuma dupa 13.000 km nivelul uleiului este la jumate.
Am fost marti la revizia de un an, ca ma atentiona in bord, le-am spus care e problema, au dat din umeri -nu stim care e problema-, dar au spus -sa vedem ca daca la urmatoarea revizie e la fel o sa vedem care e problema-
La mie dupa revizia de 20.000 km, anul trecut in august, nivelul uleiului pe joja era aproare de maxim acuma dupa 13.000 km nivelul uleiului este la jumate.
Am fost marti la revizia de un an, ca ma atentiona in bord, le-am spus care e problema, au dat din umeri -nu stim care e problema-, dar au spus -sa vedem ca daca la urmatoarea revizie e la fel o sa vedem care e problema-
QUOTE (mihainma @ Aug 24 2013, 10:25 PM) acuma dupa 13.000 km nivelul uleiului este la jumate.
au dat din umeri -nu stim care e problema-, dar au spus -sa vedem ca daca la urmatoarea revizie e la fel o sa vedem care e problema-
NIMIC nu ma mira la incompetentii de la RMB , probabil ca au uitat sa stranga un surub si o picurat uleiul pe undeva , sau nu ti-au facut schimbul , decat ca ti-au facturat )
au dat din umeri -nu stim care e problema-, dar au spus -sa vedem ca daca la urmatoarea revizie e la fel o sa vedem care e problema-
NIMIC nu ma mira la incompetentii de la RMB , probabil ca au uitat sa stranga un surub si o picurat uleiul pe undeva , sau nu ti-au facut schimbul , decat ca ti-au facturat )
QUOTE (nfpetrovici @ Aug 21 2013, 02:47 PM) Salut,
Un ulei pentru Lancer 1.5 109cp benzina (2008) ce imi recomandati ?
Mersi.
Eu am pus Mobil1 0w40 (nerecomandat) si sunt mai multumit decat atunci cand am bagat ce a recomandat producatorul (0W30, 5W30, 5W40, 10W30, 10W40, 10W50 etc.); consumul a scazut (pe masurate), iar masina se infige ceva mai bine (cel putin asa mi se pare - o fi doar impresia mea sau o fi uleiul mai nou).
Daca fac un exercitiu de memorie, cei de la Mitsubishi mi-au bagat, la revizii, doar 5W50 (de asemenea, nerecomandat!!!); sa-i fi auzit ce-l mai laudau...
Oricum, trebuie sa respecte specificatiile ACEA si API, iar daca nu-ti place cum lucreaza, il inlocuiesti
Bafta!
Un ulei pentru Lancer 1.5 109cp benzina (2008) ce imi recomandati ?
Mersi.
Eu am pus Mobil1 0w40 (nerecomandat) si sunt mai multumit decat atunci cand am bagat ce a recomandat producatorul (0W30, 5W30, 5W40, 10W30, 10W40, 10W50 etc.); consumul a scazut (pe masurate), iar masina se infige ceva mai bine (cel putin asa mi se pare - o fi doar impresia mea sau o fi uleiul mai nou).
Daca fac un exercitiu de memorie, cei de la Mitsubishi mi-au bagat, la revizii, doar 5W50 (de asemenea, nerecomandat!!!); sa-i fi auzit ce-l mai laudau...
Oricum, trebuie sa respecte specificatiile ACEA si API, iar daca nu-ti place cum lucreaza, il inlocuiesti
Bafta!
- piesenoi111
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Sep 22, 2012 10:00 pm
Buna ziua tuturor si bine v-am regasit!
Am lipsit cam mult de pe aici dar acum am revenit.
Tocmai ce am facut prima revizie la 19500km (Lancer Sportback 1.6) la Litex Ploiesti.
Nu stiu ce concluzie sa trag(referitor la calitatea serviciilor) asa ca va las pe voi.
Prin urmare.....prima revizie...au facturat asa..----
-5L de ulei(la intrebarea mea legata de producator au raspuns evaziv...original Mitsubishi ) la verificarea facturii am vazut ca de facpt e Havoline
-filtru aer
-filtru ulei
-filtru polen
Total 970RON
Ce parere aveti?
E OK Havoline?
Chiar intra 5L in Lancer 1.6?
Chiar trebuia schimbat filtrul de aer(in carte scrie fa fiecare 2 revizii si asa au spus si ei cu gura lor in service dar tot l-au schimbat.
Pt cine e interesat pot cauta factura si va pot spune exact sumele defalcate si specificatiile uleiului.
Bine v-am regasit
Am lipsit cam mult de pe aici dar acum am revenit.
Tocmai ce am facut prima revizie la 19500km (Lancer Sportback 1.6) la Litex Ploiesti.
Nu stiu ce concluzie sa trag(referitor la calitatea serviciilor) asa ca va las pe voi.
Prin urmare.....prima revizie...au facturat asa..----
-5L de ulei(la intrebarea mea legata de producator au raspuns evaziv...original Mitsubishi ) la verificarea facturii am vazut ca de facpt e Havoline
-filtru aer
-filtru ulei
-filtru polen
Total 970RON
Ce parere aveti?
E OK Havoline?
Chiar intra 5L in Lancer 1.6?
Chiar trebuia schimbat filtrul de aer(in carte scrie fa fiecare 2 revizii si asa au spus si ei cu gura lor in service dar tot l-au schimbat.
Pt cine e interesat pot cauta factura si va pot spune exact sumele defalcate si specificatiile uleiului.
Bine v-am regasit
Filtrul de aer motor se schimba la 60.000km. Al meu are 48.000km si arata apropae ca nou.
Filtru de habitaclu de schimba din 2 in 2 revizii.
4L de ulei sunt suficienti. La ultima revizie am avut un bidon de 4L din care au mai ramas cam 200ml.
Recomandarea mea e ca pe viitor sa te duci cu consumabilele tale si sa stai langa masina ca sa poti vedea ce se schimba. Eu asa fac si tot eu decid daca schimb sau nu un filtru infunctie de cat de murdar e.
Filtru de habitaclu de schimba din 2 in 2 revizii.
4L de ulei sunt suficienti. La ultima revizie am avut un bidon de 4L din care au mai ramas cam 200ml.
Recomandarea mea e ca pe viitor sa te duci cu consumabilele tale si sa stai langa masina ca sa poti vedea ce se schimba. Eu asa fac si tot eu decid daca schimb sau nu un filtru infunctie de cat de murdar e.
- piesenoi111
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Sep 22, 2012 10:00 pm
Sa inteleg ca am fost ars tare de tot?....mai trebuie sa mai spuneti ceva rau si de Havoline si cred ca ma duc pana la Litex in ploiesti sa imi probez noua macheta din promotia Mol.....)
Glumesc cu macheta dar sentimentul e tare aiurea cand te gandesti ca trebuie sa mergi la ei pt a nu pierde garantia si astfel ajungi la cei mai mari hoti cu gulere albe....
Tare aiurea!
Glumesc cu macheta dar sentimentul e tare aiurea cand te gandesti ca trebuie sa mergi la ei pt a nu pierde garantia si astfel ajungi la cei mai mari hoti cu gulere albe....
Tare aiurea!
QUOTE (Flipper @ Aug 28 2013, 06:07 PM) Eu la fiecare revizie am suflat filtrul de aer motor.
In 45 000 cu tot suflatul filtrul este varza.Asta pentru simplul fapt ca pentru 50 lei cat costa un amarat de filtru va bucurati ca faceti mare economie si defapt va bateti joc de motor.Dupa aceea ne plangem pe forumuri ca nu sunt masinile fiabile.
Cel mai grav este ca unii citesc aceste porcarii si le pun in aplicatie neavand habar de cum trebuie sa functioneze un motor sau un autovehicul.
In 45 000 cu tot suflatul filtrul este varza.Asta pentru simplul fapt ca pentru 50 lei cat costa un amarat de filtru va bucurati ca faceti mare economie si defapt va bateti joc de motor.Dupa aceea ne plangem pe forumuri ca nu sunt masinile fiabile.
Cel mai grav este ca unii citesc aceste porcarii si le pun in aplicatie neavand habar de cum trebuie sa functioneze un motor sau un autovehicul.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori