Schimb Distributie
QUOTE (PaulT @ Aug 14 2013, 07:33 PM) Distributia se schimba la 6 ani sau 90,000km...
Nu contest ca ar putea tine si 6 ani, dar vorbeam de garantie; in carte scrie 3 ani sau 90.000km. Mai mult, garantia integrala a masinii e 3 ani sau 100.000km. Altfel, se poate schimba si dupa 10 ani, e pe barba proprietarului.
Nu stiu daca la Mitsu Lancer nou distributia e garantata 5 ani, cat are si masina.
Bafta!
Nu contest ca ar putea tine si 6 ani, dar vorbeam de garantie; in carte scrie 3 ani sau 90.000km. Mai mult, garantia integrala a masinii e 3 ani sau 100.000km. Altfel, se poate schimba si dupa 10 ani, e pe barba proprietarului.
Nu stiu daca la Mitsu Lancer nou distributia e garantata 5 ani, cat are si masina.
Bafta!
In carte scrie de 6 ani sau 90,000km. Confirmat si de reprezentanta. Tot de garantie vorbesc si eu. Nu este nici cea mai mica legatura intre perioada/intervalul de km de garantie integrala a unui vehicul si intervalul de schimb al curelei de distributie. Eu de exemplu am 5 ani sau 150,000km garantie... asta inseamna cae garantata distributia 150,000km? Bineinteles ca nu.
Saptamana trecuta marti, masina mea a inceput sa tremure la relanti, fara sa se tureze turometrul. Nu o facea constant, ci ocazional. Motorul tremura rau de tot, vibratia se ducea pana la cutia cu filtrul de aer, parca era diesel. M-am dus iar la Tiriac ieri cu masina si au verificat benzina care era ok, bujiile care erau ok, au pus-o pe tester si totul ok, au curatat pana si clapeta de acceleratie. Azi am luat-o si nu mai face. Nu mi s-a spus cauza problemei, doar ca s-a rezolvat... Eu am un feeling ca este totul legat de distributia facuta acum o luna. Vibratii aiurea dau arborii de echilibrare nereglati, insa ciudat ca vibratiile au aparut saptamana trecuta.
QUOTE (PaulT @ Aug 18 2013, 06:32 PM) In carte scrie de 6 ani sau 90,000km. Confirmat si de reprezentanta. Tot de garantie vorbesc si eu. Nu este nici cea mai mica legatura intre perioada/intervalul de km de garantie integrala a unui vehicul si intervalul de schimb al curelei de distributie. Eu de exemplu am 5 ani sau 150,000km garantie... asta inseamna cae garantata distributia 150,000km? Bineinteles ca nu.
Prietene,
La 5 ani si o zi si 89.000km, daca se intampla sa cedeze cureaua de distributie, esti bun de plata. NU TE DESPAGUBESTE NIMENI!!! Din baraba e usor pentru cei de la Mitsubishi sa-si dea cu parerea, insa pe acte nu e asa...
De acord, se recomanda schimbarea curelei de distributie la 72 luni, insa asta nu inseamna ca tot atat timp e acoperita de garantie.
Bafta!
Prietene,
La 5 ani si o zi si 89.000km, daca se intampla sa cedeze cureaua de distributie, esti bun de plata. NU TE DESPAGUBESTE NIMENI!!! Din baraba e usor pentru cei de la Mitsubishi sa-si dea cu parerea, insa pe acte nu e asa...
De acord, se recomanda schimbarea curelei de distributie la 72 luni, insa asta nu inseamna ca tot atat timp e acoperita de garantie.
Bafta!
Dupa ce am facut schimbul distributiei, racordul flexibil era fisurat si aveam un huruit de toba sparta. L-am schimbat acum 3 saptamani cu un racord nou, dar huruitul era tot acolo. Deabia astazi am observat ca huruitul e aproape disparut. Mecanicul mi-a spus ca dupa ce se va aseza calamina pe racord, intr-o anumita perioada, zgomotul va disparea. In sfarsit aud in ture iar, zgomotul motorului.
@Cristi@n
Din cate am citit pe net curelele Gates sa se intind mai mult decat cele Contitech. Asta nu inseamna ca informatiile de pe net sunt 100% adevarate. Unii mecanici chiar recomanda curele Gates, chiar inainte de Contitech. Sa fiu sincer, as prefera ca rola intinzatoare sa fie SKF.
De curiozitate, cureaua de distributie din kitul SKF de la ce producator era? Intreb pentru ca din ceea ce stiu, cei de la SKF nu fac curele de distributie sau de transmisie. Multumesc pentru informatii.
Ca o paranteza, am schimbat recent kitul de distributie la o Dacia Pick-Up 1.9D (motor de Renault Kangoo/Solenza), kit Contitech si in cutie erau si doua role, amandoua SKF.
P.S.: Cureaua de distribuite la Dacia Pick-Up 1.9D era facuta in Romania.
Din cate am citit pe net curelele Gates sa se intind mai mult decat cele Contitech. Asta nu inseamna ca informatiile de pe net sunt 100% adevarate. Unii mecanici chiar recomanda curele Gates, chiar inainte de Contitech. Sa fiu sincer, as prefera ca rola intinzatoare sa fie SKF.
De curiozitate, cureaua de distributie din kitul SKF de la ce producator era? Intreb pentru ca din ceea ce stiu, cei de la SKF nu fac curele de distributie sau de transmisie. Multumesc pentru informatii.
Ca o paranteza, am schimbat recent kitul de distributie la o Dacia Pick-Up 1.9D (motor de Renault Kangoo/Solenza), kit Contitech si in cutie erau si doua role, amandoua SKF.
P.S.: Cureaua de distribuite la Dacia Pick-Up 1.9D era facuta in Romania.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori