Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
QUOTE (Lancerlot)Pacanitul clemelor de la torpedou (ori limbilor, sau nu stiu cum le zice) la scuturare este o scapare a constructorului. Se pot imagina mai multe solutii simple de rezolvare.
Inainte de a merge la service, pune pe cineva langa usa respectiva sa studieze in mers zgomotele si sa mergi la sigur. Daca pui problema la service la modul general, ei o sa desfaca tapiteria la usa si la urma poate vei avea o orchestra de greierasi :-)
Spune-mi si mie o solutie pentru pacanitul clemelor de la torpedou, nu stiu ce as putea sa le fac.
Eu nu am probleme cu duzele de stropit parbrizul, sunt foarte OK si cred ca sunt reglabile, daca nu-ti place cum stropesc.
Alta nemultumire a mea este legata de calitatea geamurilor, toate sunt foarte zgariate, nu stiu de ce. Oare am sanse sa le schimb pe garantie? Nu am mai avut geamuri care sa se zgarie asa usor, fara sa le faci nimic, doar traficul de zi de zi...
Inainte de a merge la service, pune pe cineva langa usa respectiva sa studieze in mers zgomotele si sa mergi la sigur. Daca pui problema la service la modul general, ei o sa desfaca tapiteria la usa si la urma poate vei avea o orchestra de greierasi :-)
Spune-mi si mie o solutie pentru pacanitul clemelor de la torpedou, nu stiu ce as putea sa le fac.
Eu nu am probleme cu duzele de stropit parbrizul, sunt foarte OK si cred ca sunt reglabile, daca nu-ti place cum stropesc.
Alta nemultumire a mea este legata de calitatea geamurilor, toate sunt foarte zgariate, nu stiu de ce. Oare am sanse sa le schimb pe garantie? Nu am mai avut geamuri care sa se zgarie asa usor, fara sa le faci nimic, doar traficul de zi de zi...
QUOTE Spune-mi si mie o solutie pentru pacanitul clemelor de la torpedou, nu stiu ce as putea sa le fac.O solutie provizorie, dar foarte simpla, pe care am s-o incerc imediat dupa ce ajung acasa, este sa lipesc fasii de scotch pe cele patru fete laterale ale limbilor de plastic. Zgomotul este produs de atingerea "plastic dur pe plastic dur" si cred ca astfel se amortizeaza suficient, ramanand si spatiu pentru culisare.
eu nu pot sa vad consumul mediu de combustibil pt ca daca setez din calc mod de resetare manual, dupa ce opresc si pornesc motorul din nou se schimba pe automat si consumul se reseteaza automat dupa ce pornesc motorul dupa mai mult de 4 ore de la ultima oprire. si la voi e la fel? daca nu cum ati procedat? din carte nu am inteles nimic.
QUOTE (nini)eu nu pot sa vad consumul mediu de combustibil pt ca daca setez din calc mod de resetare manual, dupa ce opresc si pornesc motorul din nou se schimba pe automat si consumul se reseteaza automat dupa ce pornesc motorul dupa mai mult de 4 ore de la ultima oprire. si la voi e la fel? daca nu cum ati procedat? din carte nu am inteles nimic.
Ti-am dat un raspuns aici. Sper sa iti fie de folos
Ti-am dat un raspuns aici. Sper sa iti fie de folos
Apropo de problemele legate de vopsea discutate pe forumuri de afara...parerea mea e ca noile generatii de japoneze sunt (mai mult ca oricare) foarte slabe la capitolul asta, nu e vorba numai de lancer sau numai de colt...si posesori ale altor marci se plang de faptul ca vopseaua sare foarte usor, samd.
http://tsx.acurazine.com/forums/showthr ... ge=1&pp=40
Se folosesc vopseluri pe baza de apa, ecologice....
http://tsx.acurazine.com/forums/showthr ... ge=1&pp=40
Se folosesc vopseluri pe baza de apa, ecologice....
QUOTE (cix)QUOTE (nini)eu nu pot sa vad consumul mediu de combustibil pt ca daca setez din calc mod de resetare manual, dupa ce opresc si pornesc motorul din nou se schimba pe automat si consumul se reseteaza automat dupa ce pornesc motorul dupa mai mult de 4 ore de la ultima oprire. si la voi e la fel? daca nu cum ati procedat? din carte nu am inteles nimic.
Ti-am dat un raspuns aici. Sper sa iti fie de folos
Oameni buni, poate ca nu am studiat suficient problema, dar eu personal nu vad decat un singur consum. Desi am dat pe manual toate optiunile din "Settings menu", nu vad 2 consumuri. De asemenea, nu stiu cum imi pot da seama daca ce vad eu pe bord e consumul pentru optiunea A sau B.
Poate ma indrumati si pe mine in acest sens...
Multumesc.
P.S. Eu am varianta Intense, poate treaba cu 2 consumuri e vizibila doar pe display-ul multimedia de la Instyle?
Ti-am dat un raspuns aici. Sper sa iti fie de folos
Oameni buni, poate ca nu am studiat suficient problema, dar eu personal nu vad decat un singur consum. Desi am dat pe manual toate optiunile din "Settings menu", nu vad 2 consumuri. De asemenea, nu stiu cum imi pot da seama daca ce vad eu pe bord e consumul pentru optiunea A sau B.
Poate ma indrumati si pe mine in acest sens...
Multumesc.
P.S. Eu am varianta Intense, poate treaba cu 2 consumuri e vizibila doar pe display-ul multimedia de la Instyle?
QUOTE (teo_paul)Oameni buni, poate ca nu am studiat suficient problema, dar eu personal nu vad decat un singur consum. Desi am dat pe manual toate optiunile din "Settings menu", nu vad 2 consumuri. De asemenea, nu stiu cum imi pot da seama daca ce vad eu pe bord e consumul pentru optiunea A sau B.
Poate ma indrumati si pe mine in acest sens...
Multumesc.
P.S. Eu am varianta Intense, poate treaba cu 2 consumuri e vizibila doar pe display-ul multimedia de la Instyle?
Faci o mica confuzie. Unde vezi tu A si B sunt doua contoare de km parcursi (nu au nici o legatura cu consumul) care pot fi resetate separat prin tinerea apasata cateva secunde a butonului INFO.
La sectiunea unde iti apare consumul de combustibil o sa vezi deasemenea litera A, care indica ca , consumul pe care il vezi se reseteaza Automat.
Ca sa il setezi pe Manual trebuie sa faci urmatoarele:
- opresti motorul
- pozitia cheii in contact trebuie sa fie la treapta a doua (ACC daca nu ma insel)
- apesi butonul INFO pana ajungi la meniul SETTINGS
- tii butonul INFO apasat cateva secunde pentru a intra in meniul SETTINGS
- te deplasezi din nou cu INFO pana la AVG
- tii butonul info apasat cateva secunde pentru a se seta pe M (Manual)
Ideea e ca o sa se reseteze din nou pe Automat dupa ce Opresti/Pornesti motorul.
Pentru varianta instyle e ceva mai simplu de vazut consumul global pentru ca e accesibil din meniul MMCS
Poate ma indrumati si pe mine in acest sens...
Multumesc.
P.S. Eu am varianta Intense, poate treaba cu 2 consumuri e vizibila doar pe display-ul multimedia de la Instyle?
Faci o mica confuzie. Unde vezi tu A si B sunt doua contoare de km parcursi (nu au nici o legatura cu consumul) care pot fi resetate separat prin tinerea apasata cateva secunde a butonului INFO.
La sectiunea unde iti apare consumul de combustibil o sa vezi deasemenea litera A, care indica ca , consumul pe care il vezi se reseteaza Automat.
Ca sa il setezi pe Manual trebuie sa faci urmatoarele:
- opresti motorul
- pozitia cheii in contact trebuie sa fie la treapta a doua (ACC daca nu ma insel)
- apesi butonul INFO pana ajungi la meniul SETTINGS
- tii butonul INFO apasat cateva secunde pentru a intra in meniul SETTINGS
- te deplasezi din nou cu INFO pana la AVG
- tii butonul info apasat cateva secunde pentru a se seta pe M (Manual)
Ideea e ca o sa se reseteze din nou pe Automat dupa ce Opresti/Pornesti motorul.
Pentru varianta instyle e ceva mai simplu de vazut consumul global pentru ca e accesibil din meniul MMCS
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori