Consum L200
- DarkDaemon
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 25, 2011 11:29 am
- Contact:
- cezarionus
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 12, 2007 12:50 am
Al meu are cutie automata si afara scot cam 8.5-9 In schimb in oras ma omoara daca e trafic si mai ales pana se incalzeste motorul ajung si la 15. In general pe urban cam 12-13 cred ca am media.
In privinta modelului classic din cate citeam eu pe forumuri in Anglia toti ziceau ca tind sa consume un pic mai mult decat cele noi.
In privinta modelului classic din cate citeam eu pe forumuri in Anglia toti ziceau ca tind sa consume un pic mai mult decat cele noi.
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
QUOTE (Paul L @ Jul 29 2013, 05:08 PM) Al meu are cutie automata si afara scot cam 8.5-9 In schimb in oras ma omoara daca e trafic si mai ales pana se incalzeste motorul ajung si la 15. In general pe urban cam 12-13 cred ca am media.
In privinta modelului classic din cate citeam eu pe forumuri in Anglia toti ziceau ca tind sa consume un pic mai mult decat cele noi.
conteaza tipuul de cauciucuri , modul de pilotaj si greutatea din bena.
Eu cu BFgoodrich AT 245/75/16 adica echivalentul 265/65/17 mari , relativ mediu ca agresivitate si viteza si 250 kg materiale in bena consum 9.5 inafara si 11 in oras
e rezonabil
cu cauciucuri mai mic si fara greutate in bena am scos 7.5 afara
In privinta modelului classic din cate citeam eu pe forumuri in Anglia toti ziceau ca tind sa consume un pic mai mult decat cele noi.
conteaza tipuul de cauciucuri , modul de pilotaj si greutatea din bena.
Eu cu BFgoodrich AT 245/75/16 adica echivalentul 265/65/17 mari , relativ mediu ca agresivitate si viteza si 250 kg materiale in bena consum 9.5 inafara si 11 in oras
e rezonabil
cu cauciucuri mai mic si fara greutate in bena am scos 7.5 afara
Salutare.
Eu am masina echipata cu anvelope GeneralTire GRABBER AT 245/70R17 si consuma;
-tractiune axa spate la drum intins pana la 120km/h -7,5 l - maxim 8,5 l cu AC.
-tractiune 4x4 la drum intins pana la 120km/h -9,6l -10 l - maxim 10,5 cu AC.
-tractiune 4x4 la drum intins cu remorca + un utilaj de 1,5 t (autostrada) la 130km/h constant -15 l(acest consum a fost record de cand am masina).
-tractiune 4x4 la drum intins cu remorca + un utilaj de 1,5t la 100-110km/h maxim 12,5 l.
-combustibil folosit de la MOL.
Eu am masina echipata cu anvelope GeneralTire GRABBER AT 245/70R17 si consuma;
-tractiune axa spate la drum intins pana la 120km/h -7,5 l - maxim 8,5 l cu AC.
-tractiune 4x4 la drum intins pana la 120km/h -9,6l -10 l - maxim 10,5 cu AC.
-tractiune 4x4 la drum intins cu remorca + un utilaj de 1,5 t (autostrada) la 130km/h constant -15 l(acest consum a fost record de cand am masina).
-tractiune 4x4 la drum intins cu remorca + un utilaj de 1,5t la 100-110km/h maxim 12,5 l.
-combustibil folosit de la MOL.
[attachment=20933:L200_200...onsumuri.pdf]
Buna ziua tuturor colegilor.
Pe subiectul consumului de combustibil s-ar putea discuta la nesfarsit. Sunt atat de multi factori care duc la cresterea sau scaderea consumului incat practic nu se poate trage o concluzie. Din proprie experienta va pot spune ca in absolut aceleasi conditii de drum (aceeasi ruta pe aceeasi directie de mers), incarcatura, conditii meteo, etc. etc., o simpla schimbare a directiei din care bate vantul modifica (uneori substantial) consumul.
Pentru cei care au rabdare sa citeasca, am atasat un tabel cu consumurile masinii mele, incaltata cu trei tipuri diferite de anvelope (vezi consumul marit la folosirea "resapatelor") si cu incarcaturi diferite in bena (L200 din 2007, motor common rail, computerul resoftat la Jeff in 2009, peste 90000 km de la resoftare, fara nici cea mai mica problema/defectiune pana acum).
Buna ziua tuturor colegilor.
Pe subiectul consumului de combustibil s-ar putea discuta la nesfarsit. Sunt atat de multi factori care duc la cresterea sau scaderea consumului incat practic nu se poate trage o concluzie. Din proprie experienta va pot spune ca in absolut aceleasi conditii de drum (aceeasi ruta pe aceeasi directie de mers), incarcatura, conditii meteo, etc. etc., o simpla schimbare a directiei din care bate vantul modifica (uneori substantial) consumul.
Pentru cei care au rabdare sa citeasca, am atasat un tabel cu consumurile masinii mele, incaltata cu trei tipuri diferite de anvelope (vezi consumul marit la folosirea "resapatelor") si cu incarcaturi diferite in bena (L200 din 2007, motor common rail, computerul resoftat la Jeff in 2009, peste 90000 km de la resoftare, fara nici cea mai mica problema/defectiune pana acum).
- Fişiere ataşate
-
[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
L200 din 2007, 2,5l, 136 CP , cutie manuala
Urban 9-12 litri/100 km
Extraurvan 7,5 - 8,5 l/100 km
Mixt 9,5 l/100 km
Anvelope 265/65/17 cu presiune 2,3 -2,5 bar.
Am vazut ca merg unii cu 3,5 bar presiu e??? WTF??? Nici doar pe autostrada nu mi se pare normal. Anvelopele mele suporta max. 3 bar, dar peste 2,5 deja mi se pare autopedepsire si bataie de joc pt rinichi si suspensii
Urban 9-12 litri/100 km
Extraurvan 7,5 - 8,5 l/100 km
Mixt 9,5 l/100 km
Anvelope 265/65/17 cu presiune 2,3 -2,5 bar.
Am vazut ca merg unii cu 3,5 bar presiu e??? WTF??? Nici doar pe autostrada nu mi se pare normal. Anvelopele mele suporta max. 3 bar, dar peste 2,5 deja mi se pare autopedepsire si bataie de joc pt rinichi si suspensii
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori