CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
QUOTE (M_T @ Jul 4 2013, 12:35 PM) Salut,
Pentru Lancer 1.8DID MIVEC de 150 cai (declarati in acte cel putin ) se poate face ceva? si daca da, cam ce se poate obtine? si bineinteles, m-ar interesa si daca va fi vreodata o promotie pentru ea , deh, nu pot spune ca ma dau banii afara din casa in momentul asta Acum serios, ma intereseaza sa ii fac o optimizare (nu stiu exact cand anume o sa o fac) daca se poate, dar as dori sa stiu daca si ce s-a putut obtine de la acest motor pe aceasta caroserie pana acum.
Multumesc,
Mihai
Castigul estimat este in jur de 30hp .
Ar fi bine ca masina sa nu mai fie in garantie deoarece acest model in prezent se modifica doar deschizand ECU, fapt care lasa urme detectabile la o inspectie vizuala.
Acesta fiind si motivul pentru care nu putem prezenta masinile modificate, nu vrem sa fie recunoscute la garantie, iar proprietarii vor liniste totala.
Modalitatea de lucru corecta pentru un soft custom este putin mai complicata, fapt care poate sa dureze ceva mai mult, cateva zile cu ECU in laborator pentru simulare.
In mod cert dupa operatie masina are alt comportament fiind mult mai dinamica.
Costul opratiei este undeva in jur de 550Euro si acum nu este nici o promotie pentru aceste motoare de 1.8 si cele de 2.2 noi.
Pentru Lancer 1.8DID MIVEC de 150 cai (declarati in acte cel putin ) se poate face ceva? si daca da, cam ce se poate obtine? si bineinteles, m-ar interesa si daca va fi vreodata o promotie pentru ea , deh, nu pot spune ca ma dau banii afara din casa in momentul asta Acum serios, ma intereseaza sa ii fac o optimizare (nu stiu exact cand anume o sa o fac) daca se poate, dar as dori sa stiu daca si ce s-a putut obtine de la acest motor pe aceasta caroserie pana acum.
Multumesc,
Mihai
Castigul estimat este in jur de 30hp .
Ar fi bine ca masina sa nu mai fie in garantie deoarece acest model in prezent se modifica doar deschizand ECU, fapt care lasa urme detectabile la o inspectie vizuala.
Acesta fiind si motivul pentru care nu putem prezenta masinile modificate, nu vrem sa fie recunoscute la garantie, iar proprietarii vor liniste totala.
Modalitatea de lucru corecta pentru un soft custom este putin mai complicata, fapt care poate sa dureze ceva mai mult, cateva zile cu ECU in laborator pentru simulare.
In mod cert dupa operatie masina are alt comportament fiind mult mai dinamica.
Costul opratiei este undeva in jur de 550Euro si acum nu este nici o promotie pentru aceste motoare de 1.8 si cele de 2.2 noi.
QUOTE (Donkey @ Jul 4 2013, 11:22 PM) Te-ai hotăr?t Mihai?
Hotarat sunt de vreun an , problema e garantia, cum zice si colegul de la RacingCode, si mai nou din cate vad chiar argintii. Nu ma asteptam sa fie chiar atat, asta ma da un pic inapoi... dar asta e, multe se mai pot intampla pana in februarie cand iese din garantie Poate-poate , sper si eu ...
QUOTE (RACINGCODE @ Jul 5 2013, 07:01 AM) Castigul estimat este in jur de 30hp .
Ar fi bine ca masina sa nu mai fie in garantie deoarece acest model in prezent se modifica doar deschizand ECU, fapt care lasa urme detectabile la o inspectie vizuala.
Acesta fiind si motivul pentru care nu putem prezenta masinile modificate, nu vrem sa fie recunoscute la garantie, iar proprietarii vor liniste totala.
Modalitatea de lucru corecta pentru un soft custom este putin mai complicata, fapt care poate sa dureze ceva mai mult, cateva zile cu ECU in laborator pentru simulare.
In mod cert dupa operatie masina are alt comportament fiind mult mai dinamica.
Costul opratiei este undeva in jur de 550Euro si acum nu este nici o promotie pentru aceste motoare de 1.8 si cele de 2.2 noi.
Multumesc pentru raspuns. Mi se pare normala adnotarea legata de garantie, as face la fel Iar legat de timp, nu ma doare deloc sa o las la dvs cateva zile pentru un fine-tuning de calitate, pentru ca de fapt asta si doresc. Dar deocamdata garantia si suma ma dau inapoi, dar pe viitor aproape sigur o sa va caut.
Ne auzim si multumesc pentru raspuns inca o data.
Hotarat sunt de vreun an , problema e garantia, cum zice si colegul de la RacingCode, si mai nou din cate vad chiar argintii. Nu ma asteptam sa fie chiar atat, asta ma da un pic inapoi... dar asta e, multe se mai pot intampla pana in februarie cand iese din garantie Poate-poate , sper si eu ...
QUOTE (RACINGCODE @ Jul 5 2013, 07:01 AM) Castigul estimat este in jur de 30hp .
Ar fi bine ca masina sa nu mai fie in garantie deoarece acest model in prezent se modifica doar deschizand ECU, fapt care lasa urme detectabile la o inspectie vizuala.
Acesta fiind si motivul pentru care nu putem prezenta masinile modificate, nu vrem sa fie recunoscute la garantie, iar proprietarii vor liniste totala.
Modalitatea de lucru corecta pentru un soft custom este putin mai complicata, fapt care poate sa dureze ceva mai mult, cateva zile cu ECU in laborator pentru simulare.
In mod cert dupa operatie masina are alt comportament fiind mult mai dinamica.
Costul opratiei este undeva in jur de 550Euro si acum nu este nici o promotie pentru aceste motoare de 1.8 si cele de 2.2 noi.
Multumesc pentru raspuns. Mi se pare normala adnotarea legata de garantie, as face la fel Iar legat de timp, nu ma doare deloc sa o las la dvs cateva zile pentru un fine-tuning de calitate, pentru ca de fapt asta si doresc. Dar deocamdata garantia si suma ma dau inapoi, dar pe viitor aproape sigur o sa va caut.
Ne auzim si multumesc pentru raspuns inca o data.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- nitasilviu24
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 05, 2011 10:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Te rog si va rog pentru operativitate cand sunt intrebari daca se poate sa ne puneti pe mail la office@racingcode.ro o copie dupa certificatul de inmatriculare.
Pe forum nu intram zilnic mai ales cand este mai mult de lucru.
La masina L200 din 2011 astept copia dupa Certif Inmatric. pe mail si vom da raspunsul competent.
In principiu raspunsul semana foarte mult cu cel primit MT, dar gasim solutii sa rezolvam problema, insa la garantie se vede daca cineva vrea sa verifice acest fapt.
Pe forum nu intram zilnic mai ales cand este mai mult de lucru.
La masina L200 din 2011 astept copia dupa Certif Inmatric. pe mail si vom da raspunsul competent.
In principiu raspunsul semana foarte mult cu cel primit MT, dar gasim solutii sa rezolvam problema, insa la garantie se vede daca cineva vrea sa verifice acest fapt.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori