Mitsubishi Asx Vs. Dacia Sandero Vs. Mazda Cx-5
ASX este un Lancer mai inaltat. Unii cauta ceva mai ieftin decat Outlander dar sa aibe capacitati si fiabilitate ca acesta sau mai sus (pajero)
Ideea este ca ASX a fost lansat ca masina ieftina (comparatie cu filosofia grupului Mitsubishi ), nu se poate cere de la el mai mult decat la un ....Sandero
Marca de prestigiu nu schimba prea mult destinatia produsului , asta e politica (si) firmelor mari. Si ei trebuie sa vanda , mai prost e ca firme de prestigiu intra in segmentul "SUV"-urilor ieftine, acea piata gri , dominata de Duster, Jymny, Tata si alte lucruri mediocre si ieftine. Nu are cum sa exceleze un suv care are un pret de aproximativ 11500 euro , atat este un ASX fara taxe si transport , adaus, etc
Intradevar poti returna produsul in termen de 30 de zile fara nici o explicatie, legea functoneaza.
Ideea este ca ASX a fost lansat ca masina ieftina (comparatie cu filosofia grupului Mitsubishi ), nu se poate cere de la el mai mult decat la un ....Sandero
Marca de prestigiu nu schimba prea mult destinatia produsului , asta e politica (si) firmelor mari. Si ei trebuie sa vanda , mai prost e ca firme de prestigiu intra in segmentul "SUV"-urilor ieftine, acea piata gri , dominata de Duster, Jymny, Tata si alte lucruri mediocre si ieftine. Nu are cum sa exceleze un suv care are un pret de aproximativ 11500 euro , atat este un ASX fara taxe si transport , adaus, etc
Intradevar poti returna produsul in termen de 30 de zile fara nici o explicatie, legea functoneaza.
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Salut.
In primul rand alegerea facuta este una foarte buna. Nu cred ca, de acum inainte o sa mai ai nemultumiri cu privire la diferite aspecte.
In al doilea rand NICIODATA nu se pot compara doua branduri total DISTINCTE SI DIFERITE.
In al treilea rand Mitsubishi are publicul ei, cei mai multi se duc la punct ochit punct lovit, lumea cumpara masina pt fiabilitate, siguranta,comfort .BRANDUL ROMANESC este recunoscut pt pretul destul de scazut si accesibil tuturor.
IN PRIVINTA SIGURANTEI, in cazul unui accident sa zicem de impact frontal, lovit un stalp ( si stiu ce vorbesc) sau rasturnare in Mitsu ai sanse mari sa scapi nevatamat. Pe cand la Dacie ....... cam greu.
Ca exp: sunt anumite institutii gen IIHS EURONCAP JNCAP care testeaza masinile producatorilor. ASX UL a iesit cu 5 stele la toate testele de siguranta inclusiv la americani unde sunt cei mai rai in privinta sigurantei. Cat despre Dacia, mai trebuie sa lucreze.
In primul rand alegerea facuta este una foarte buna. Nu cred ca, de acum inainte o sa mai ai nemultumiri cu privire la diferite aspecte.
In al doilea rand NICIODATA nu se pot compara doua branduri total DISTINCTE SI DIFERITE.
In al treilea rand Mitsubishi are publicul ei, cei mai multi se duc la punct ochit punct lovit, lumea cumpara masina pt fiabilitate, siguranta,comfort .BRANDUL ROMANESC este recunoscut pt pretul destul de scazut si accesibil tuturor.
IN PRIVINTA SIGURANTEI, in cazul unui accident sa zicem de impact frontal, lovit un stalp ( si stiu ce vorbesc) sau rasturnare in Mitsu ai sanse mari sa scapi nevatamat. Pe cand la Dacie ....... cam greu.
Ca exp: sunt anumite institutii gen IIHS EURONCAP JNCAP care testeaza masinile producatorilor. ASX UL a iesit cu 5 stele la toate testele de siguranta inclusiv la americani unde sunt cei mai rai in privinta sigurantei. Cat despre Dacia, mai trebuie sa lucreze.
- iceblitz80
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Apr 19, 2012 7:19 pm
QUOTE (anton11 @ Jun 11 2013, 07:39 PM) ASX este un Lancer mai inaltat. Unii cauta ceva mai ieftin decat Outlander dar sa aibe capacitati si fiabilitate ca acesta sau mai sus (pajero)
Ideea este ca ASX a fost lansat ca masina ieftina (comparatie cu filosofia grupului Mitsubishi ), nu se poate cere de la el mai mult decat la un ....Sandero
Marca de prestigiu nu schimba prea mult destinatia produsului , asta e politica (si) firmelor mari. Si ei trebuie sa vanda , mai prost e ca firme de prestigiu intra in segmentul "SUV"-urilor ieftine, acea piata gri , dominata de Duster, Jymny, Tata si alte lucruri mediocre si ieftine. Nu are cum sa exceleze un suv care are un pret de aproximativ 11500 euro , atat este un ASX fara taxe si transport , adaus, etc
Intradevar poti returna produsul in termen de 30 de zile fara nici o explicatie, legea functoneaza.
Am auzit multe despre ASX, insa comparatia cu Sandero este o premiera. Ieftina n-as spune la 20 - 21.000 euro (cat a costat a mea la pret de catalog). Faptul ca toti producatorii si-au "inaltat" masinile care se vand bine, din punctul meu de vedere e o miscare desteapta. ASX-ul nu l-am luat din niciun considerent mentionat de tine (Lancer inaltat, capacitatile Otlanderului/Pajero). Dar e bun cate un post de genul asta, ma face sa urmaresc mai intens modelele din gama Dacia. Poate in viitor o sa trec de la ieftin la chilipir.
Ideea este ca ASX a fost lansat ca masina ieftina (comparatie cu filosofia grupului Mitsubishi ), nu se poate cere de la el mai mult decat la un ....Sandero
Marca de prestigiu nu schimba prea mult destinatia produsului , asta e politica (si) firmelor mari. Si ei trebuie sa vanda , mai prost e ca firme de prestigiu intra in segmentul "SUV"-urilor ieftine, acea piata gri , dominata de Duster, Jymny, Tata si alte lucruri mediocre si ieftine. Nu are cum sa exceleze un suv care are un pret de aproximativ 11500 euro , atat este un ASX fara taxe si transport , adaus, etc
Intradevar poti returna produsul in termen de 30 de zile fara nici o explicatie, legea functoneaza.
Am auzit multe despre ASX, insa comparatia cu Sandero este o premiera. Ieftina n-as spune la 20 - 21.000 euro (cat a costat a mea la pret de catalog). Faptul ca toti producatorii si-au "inaltat" masinile care se vand bine, din punctul meu de vedere e o miscare desteapta. ASX-ul nu l-am luat din niciun considerent mentionat de tine (Lancer inaltat, capacitatile Otlanderului/Pajero). Dar e bun cate un post de genul asta, ma face sa urmaresc mai intens modelele din gama Dacia. Poate in viitor o sa trec de la ieftin la chilipir.
Departe de mine ideea de a "ironiza" masina insa m-am plimbat 2 zile cu una noua din showroom,...probabil ca a 3-a zi era programata sa se strice . Glumesc, desigur.
Masina era 1,6 benzinara si am fost placut impresionat de vivacitatea motorului, cutia de viteze foarte bine etajata, practic iti pune la dispozitie toti calutii putere fara preferinte. Pana la 150 la ora nu se simte nici cea mai mica ezitare, i-am dat kick-down fara mila , motorul se tureaza frumos , totul lucreaza pentru sofer, aici se simte o "portie" de Lancer, chiar cu motor mic masina are nerv.
Pana aici toate bune, insa la parcare/vizibilitate sta prost de tot, vireaza cam prea larg, materialele din interior sunt ieftine iar calitatea banchetelor spate este si mai ieftina, mediocra, probabil nivelul de echipare era minim , totusi calitatea n-ar trebui sa difere.La interior se vede clar ca vor sa-i copieze pe teutoni insa mai au mult de invatat.
Interiorul il consider de nota 5 ! (cu 1 luna inainte probasem o Mazda CX5...interior de nota 10+ )
Tinuta de drum o consider de nota 10 (pt categoria ei)
Aspectul exterior este cam plictisitor , "nasul" tipic Colt nu mai impresioneaza pe nimeni.
Eu n-as plati acest pret pe ASX !!
Comparatia cu Sandero/Duster nu a fost intamplatoare...
Masina era 1,6 benzinara si am fost placut impresionat de vivacitatea motorului, cutia de viteze foarte bine etajata, practic iti pune la dispozitie toti calutii putere fara preferinte. Pana la 150 la ora nu se simte nici cea mai mica ezitare, i-am dat kick-down fara mila , motorul se tureaza frumos , totul lucreaza pentru sofer, aici se simte o "portie" de Lancer, chiar cu motor mic masina are nerv.
Pana aici toate bune, insa la parcare/vizibilitate sta prost de tot, vireaza cam prea larg, materialele din interior sunt ieftine iar calitatea banchetelor spate este si mai ieftina, mediocra, probabil nivelul de echipare era minim , totusi calitatea n-ar trebui sa difere.La interior se vede clar ca vor sa-i copieze pe teutoni insa mai au mult de invatat.
Interiorul il consider de nota 5 ! (cu 1 luna inainte probasem o Mazda CX5...interior de nota 10+ )
Tinuta de drum o consider de nota 10 (pt categoria ei)
Aspectul exterior este cam plictisitor , "nasul" tipic Colt nu mai impresioneaza pe nimeni.
Eu n-as plati acest pret pe ASX !!
Comparatia cu Sandero/Duster nu a fost intamplatoare...
MAZDA CX5 atunci era cam 27000 motor de 2.0 la dotare full, poate ceva mai ieftin acum .
Duster e chiar superOK , vorbesc de modelul cu 6 trepte 1.5dci 4WD , modelul "full" este 16500 , l-am condus si am ramas excelent impresionat pe autostrada ( la 140km/ora motorul nici nu simte )
Important este ca la plata cash sa negociezi fara mila cu "omul" din showroom , o sa ramai surprins sa afli ca preturile de lista se negociaza cu pana la 8% !!
Duster e chiar superOK , vorbesc de modelul cu 6 trepte 1.5dci 4WD , modelul "full" este 16500 , l-am condus si am ramas excelent impresionat pe autostrada ( la 140km/ora motorul nici nu simte )
Important este ca la plata cash sa negociezi fara mila cu "omul" din showroom , o sa ramai surprins sa afli ca preturile de lista se negociaza cu pana la 8% !!
- iceblitz80
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Apr 19, 2012 7:19 pm
QUOTE (anton11 @ Jun 12 2013, 05:39 PM) MAZDA CX5 atunci era cam 27000 motor de 2.0 la dotare full, poate ceva mai ieftin acum.
Pai eu am luat Mitsubishi-ul cu 17.000 (cu tichete si discount de aproape 2.000 euro). Iti garantez ca iti fac interior de Mercedes cu diferenta pana la 23-24.000 cat e CX5-ul pe benzina.
La Duster chiar daca rezolv interiorul, ce fac cu exteriorul?
Pai eu am luat Mitsubishi-ul cu 17.000 (cu tichete si discount de aproape 2.000 euro). Iti garantez ca iti fac interior de Mercedes cu diferenta pana la 23-24.000 cat e CX5-ul pe benzina.
La Duster chiar daca rezolv interiorul, ce fac cu exteriorul?
http://mitsubishi-motors.ro/modele/noul ... a-speciala
14k fara tva. Echiparea este decenta la pretul asta (are standard cam tot ce la multe firme se pune optional). 1.6 benzina. Ok, n-are 4x4, dar are cam tot ce se poate pune la siguranta. Eu zic sa fim seriosi.
Am mers si cu ASX-ul si cu Dacia. Nu zic ca Dacia e masina proasta, dar nu exista comparatie. Hai sa nu batem campii.
Cu CX-5 nu am mers dar m-am urcat in el in showroom si nu mi s-a parut deloc de 10+ interiorul. 10+ discutam de la E-classe in sus, astea sunt bancuri. La Cx-5 e interiorul este peste ASX, nu neg, dar nu mult peste, si in niciun caz la echipari rezonabile.
Cu toate astea, 25-26-27k sau mai mult pentru masinutele astea diesel mi se pare obscen. Nu fac atac la persoana, dar nu merita. La 31k (cu tot cu tva) un amic si-a luat X1 diesel 4x4 nou cu automata si xenon, jante de 17 si destule alte dotari. Promotii tot sunt pe la toate firmele. Acum ceva vreme era si CX-7 diesel 4x4 full la 31.
14k fara tva. Echiparea este decenta la pretul asta (are standard cam tot ce la multe firme se pune optional). 1.6 benzina. Ok, n-are 4x4, dar are cam tot ce se poate pune la siguranta. Eu zic sa fim seriosi.
Am mers si cu ASX-ul si cu Dacia. Nu zic ca Dacia e masina proasta, dar nu exista comparatie. Hai sa nu batem campii.
Cu CX-5 nu am mers dar m-am urcat in el in showroom si nu mi s-a parut deloc de 10+ interiorul. 10+ discutam de la E-classe in sus, astea sunt bancuri. La Cx-5 e interiorul este peste ASX, nu neg, dar nu mult peste, si in niciun caz la echipari rezonabile.
Cu toate astea, 25-26-27k sau mai mult pentru masinutele astea diesel mi se pare obscen. Nu fac atac la persoana, dar nu merita. La 31k (cu tot cu tva) un amic si-a luat X1 diesel 4x4 nou cu automata si xenon, jante de 17 si destule alte dotari. Promotii tot sunt pe la toate firmele. Acum ceva vreme era si CX-7 diesel 4x4 full la 31.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori