Jante Rh 17'' 8j Et55 + 225 45 17
salut la toata lumea,am si eu o intrebare daca poate cineva sa ma ajute vreau sa pun pe lancer un set de jante RH 17'' 8j ET55 cu cauciucuri 225 45 17 a mai pus cineva ceva asemanator pe masina si daca da atinge undeva cand e lasata ceva inca nu le am puse pe masina dar cand le-am pus de proba stateau lipite de etrier pe fata si o sa vad ulterior numai sa nu le iau degeaba o seara buna...
8J este ideal pt 225, anvelopa va sta perfect dreapta, fara sa faca burta.
Foloseste acest calculator si introdu datele jantelor vechi si celor noi si vezi cat spatiu iti va trebui, ca sa stii ori sa pui distantieri ori sa cauti ceva cu offset mai mic.
Cu 225/45R17 totusi vei avea un diametru mai mic decat cu 206/60R16, ti-ar trebui 225/50R17 ca sa nu ai erori de vitezometru, altfel la 100 la ora pe ceas cu 225/45R17 vei avea de fapt doar 97km/h.
Foloseste acest calculator si introdu datele jantelor vechi si celor noi si vezi cat spatiu iti va trebui, ca sa stii ori sa pui distantieri ori sa cauti ceva cu offset mai mic.
Cu 225/45R17 totusi vei avea un diametru mai mic decat cu 206/60R16, ti-ar trebui 225/50R17 ca sa nu ai erori de vitezometru, altfel la 100 la ora pe ceas cu 225/45R17 vei avea de fapt doar 97km/h.
Aspectul unui cauciuc ce are latimea ideala pt janta pe care este echipat este nemaipomenit de placut. Mor cand vad anvelope cu balon mic dar care fac burta din cauza ca janta e prea ingusta pt ele.
Cum zice Cristi, anvelopele au acum protectie de janta, si exista si elemente aftermarket ce indeplinesc rolul acesta (ex alloy gator) pt a-ti salva jantele de borduri. Sau esti atent cand parchezi.
Pe anvelopele mele 225/35R17 scrie (din turnare) sa nu le montez pe jante de 7.5" latime. Te invit sa vezi ce trist arata pe janta lata de 7" si cat de bine arata si stau cele 205/40R17 pe aceleasi jante, Faptul ca peretele nu mai sta indoit ii confera alta rigiditate, ai stabilitate mai buna si raspuns mult mai bun al directiei. Iar la o groapa peretele nu se mai prabuseste, e in stare sa absoarba socul, salvand astfel janta.
Deci imperecherea latimii anvelopei cu cea a jantei este foarte fericita in acest caz, dar diametrul mic si offsetul mare nu cred ca le recomanda pt folosirea pe lancer.
Cum zice Cristi, anvelopele au acum protectie de janta, si exista si elemente aftermarket ce indeplinesc rolul acesta (ex alloy gator) pt a-ti salva jantele de borduri. Sau esti atent cand parchezi.
Pe anvelopele mele 225/35R17 scrie (din turnare) sa nu le montez pe jante de 7.5" latime. Te invit sa vezi ce trist arata pe janta lata de 7" si cat de bine arata si stau cele 205/40R17 pe aceleasi jante, Faptul ca peretele nu mai sta indoit ii confera alta rigiditate, ai stabilitate mai buna si raspuns mult mai bun al directiei. Iar la o groapa peretele nu se mai prabuseste, e in stare sa absoarba socul, salvand astfel janta.
Deci imperecherea latimii anvelopei cu cea a jantei este foarte fericita in acest caz, dar diametrul mic si offsetul mare nu cred ca le recomanda pt folosirea pe lancer.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori