2008 Mitsubishi Lancer 2008 1.5 benzina 109cp, Inform , Red
- nfpetrovici
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 13, 2010 5:37 pm
Niste poze:
[attachment=19363:20130507_225600.jpg]
[attachment=19364:20130507_225614.jpg]
[attachment=19365:20130507_225628.jpg]
[attachment=19363:20130507_225600.jpg]
[attachment=19364:20130507_225614.jpg]
[attachment=19365:20130507_225628.jpg]
- Fişiere ataşate
-
- 20130507_225628.jpg (2.96 MiB) Vizualizat de 3267 ori
-
- 20130507_225614.jpg (3.11 MiB) Vizualizat de 3287 ori
-
- 20130507_225600.jpg (2.65 MiB) Vizualizat de 3298 ori
- nfpetrovici
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 13, 2010 5:37 pm
- nfpetrovici
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 13, 2010 5:37 pm
- nfpetrovici
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 13, 2010 5:37 pm
- nfpetrovici
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 13, 2010 5:37 pm
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
salut,
ai o poza de la interior cu cotiera si schimbatorul?
si cat te-au costat daca se poate.
in alta "dez"ordine de idei ,
gandeste-te bine la rotile pe 18 mai ales cele originale. eu am si sunt foarte grele. le estimez cam de 1.5 ori mai grele decat cele pe 16 de tabla.
singurul lucru pozitiv este ca arata bine , dar punctele negative sunt:
1. avelope foarte scumpe (noroc de faptul ca am gasit la un tip 4 pirelli p zero la un pret excelent pentru ca altfel sunt ~1200 lei buc unul bun.)
2. directie greoaie
3. consum ridicat(~0.5 - 1 l / 100 km)
4. rigiditate crescuta . e faina la inceput dar la drum lung e obositoare.
5. se zgarie usor(eu nu dau importanta la asta , dar daca le iei pentru aspect conteaza)
6. din ce am simtit, poerzi la cuplu utin.
daca vrei doar partea de rigiditate mai bine ia-ti 4 jante bune pe 16 si cele actuale le lasi pentru iarna . le incalti cu gume XL (extra load) si bagi presiune 2.4 -2.6. in aceasta variant , daca vrei ceva mai mult confort cobori presiunea la 2.2 .
iarasi in loc sa ii cumperi rotle pe 18 mai bine iti iei bara de rigidizare (cum au cele de 1.8) . e posibil sa fii mai castigat .
toate astea ti le spun din experienta proprie. pentru iarna am roti de tabla pe 16 si vara pe 18. ma gandesc serios ca atunci cand va trebui sa schimb anvelopele de vara , sa vand cu totul rotile pe 18 si sa imi iau tot 16.
sper sa iti fie de folos observatile mele.
numai bine,
L.E.
scuzati partea cu pozele si pretul. acum am vazut ca sunt 2 pagini
ai o poza de la interior cu cotiera si schimbatorul?
si cat te-au costat daca se poate.
in alta "dez"ordine de idei ,
gandeste-te bine la rotile pe 18 mai ales cele originale. eu am si sunt foarte grele. le estimez cam de 1.5 ori mai grele decat cele pe 16 de tabla.
singurul lucru pozitiv este ca arata bine , dar punctele negative sunt:
1. avelope foarte scumpe (noroc de faptul ca am gasit la un tip 4 pirelli p zero la un pret excelent pentru ca altfel sunt ~1200 lei buc unul bun.)
2. directie greoaie
3. consum ridicat(~0.5 - 1 l / 100 km)
4. rigiditate crescuta . e faina la inceput dar la drum lung e obositoare.
5. se zgarie usor(eu nu dau importanta la asta , dar daca le iei pentru aspect conteaza)
6. din ce am simtit, poerzi la cuplu utin.
daca vrei doar partea de rigiditate mai bine ia-ti 4 jante bune pe 16 si cele actuale le lasi pentru iarna . le incalti cu gume XL (extra load) si bagi presiune 2.4 -2.6. in aceasta variant , daca vrei ceva mai mult confort cobori presiunea la 2.2 .
iarasi in loc sa ii cumperi rotle pe 18 mai bine iti iei bara de rigidizare (cum au cele de 1.8) . e posibil sa fii mai castigat .
toate astea ti le spun din experienta proprie. pentru iarna am roti de tabla pe 16 si vara pe 18. ma gandesc serios ca atunci cand va trebui sa schimb anvelopele de vara , sa vand cu totul rotile pe 18 si sa imi iau tot 16.
sper sa iti fie de folos observatile mele.
numai bine,
L.E.
scuzati partea cu pozele si pretul. acum am vazut ca sunt 2 pagini
- nfpetrovici
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 13, 2010 5:37 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator