2010 Evo X 2.0 295 Alb
intrebare,am un zgomot sub capota(un fel de pacanit),am fost la un mecanic si mi-a zis ca e posibil sa fie un zgomot functional,acuma nu stiu,pana ajung cu ea la mitsubishi sa fac revizia,mentionez ca zgomotul respectiv se aude numai cand e pusa in P,in D sau N,R nu am prea auzit acel pacanit.Acum sunt plecat din tara si mai am 1500 pana la revizie,sper sa gasesc niste baieti buni pe aici.va salut
P.S am ridicat capota si am ascultat acel pacanit,zic eu ca se aude mai pronuntat imiediat in partea dreapta a motorului
P.S am ridicat capota si am ascultat acel pacanit,zic eu ca se aude mai pronuntat imiediat in partea dreapta a motorului
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Nu cred ca este o problema care sa-i afecteze performantele.
Dar sa vezi cum se misca cand ai un plus de 50HP, asta ca sa nu spun 70 ca in cazul acestui grafic: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Dar sa vezi cum se misca cand ai un plus de 50HP, asta ca sa nu spun 70 ca in cazul acestui grafic: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
bai frate,am mai facut ceva,am iesit pe no limit in germania,am dat si am tot dat,iar acuma imi terpideaza volanul in franare de la 80 in sus se simte din ce in ce mai puternic cu cat am viteza mai mare,m-am interesat si cica ar fi ovalizate discurile ....acuma intreb si pe cei patiti,posibil sa fie si altceva?
P.S de cum am luat evo-ul,am iesit de pe strazile depravate ale romaniei,mi-am zis ca doar asa ma pot bucura pe deplin de ea
P.S de cum am luat evo-ul,am iesit de pe strazile depravate ale romaniei,mi-am zis ca doar asa ma pot bucura pe deplin de ea
Pai daca ai franat repetat de la viteza mare, sau ai coborat vreo vale cu frana calcata sau ai stat pe loc cu frana calcata dupa ce ai alergat-o bine, da e foarte posibil sa ovalizezi discurile.
Daca iti trepida fara sa franezi erau rotile ovalizate sau dezechilibrate, dar daca e doar pe frana, e clar de la discuri. Ridica masina si invarte pe rand de cate o roata, vezi care agata, poate nu le-ai ovalizat pe toate, si scapi schimband discurile si placutele doar pe o punte.
Daca iti trepida fara sa franezi erau rotile ovalizate sau dezechilibrate, dar daca e doar pe frana, e clar de la discuri. Ridica masina si invarte pe rand de cate o roata, vezi care agata, poate nu le-ai ovalizat pe toate, si scapi schimband discurile si placutele doar pe o punte.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori