CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Vin Mar 08, 2013 8:38 pm

Se pare ca data de 16 se contureaza ca o intalnire Mitu cu Dyno Day.

Azi am avut doua Mitsu la setare pe dyno cu Motec.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Sâm Mar 09, 2013 7:20 am

Ieri a fost o zi plina la dyno.
Am inceput cu un BMW dar am terminat cu doua EVO.
Evo7 cu motor de Evo 9 de curse setata cu ecu MOTEC
Evo X de strada 2.2L setata cu MOTEC. http://www.facebook.com/photo.php?v=572 ... 974&type=3
Fişiere ataşate
20130308_143915.jpg
20130308_143915.jpg (3.37 MiB) Vizualizat de 2219 ori
20130308_120651.jpg
20130308_120651.jpg (2.74 MiB) Vizualizat de 2216 ori
20130308_120451.jpg
20130308_120451.jpg (3 MiB) Vizualizat de 2212 ori
20130308_120435.jpg
20130308_120435.jpg (3.11 MiB) Vizualizat de 2219 ori

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mie Mar 13, 2013 5:42 am

RESOFTARE & DYNO - 250 EURO

Oferta este valabila doar pentru motoarele:
- Diesel de1.5, 2.0 si 2.2 litri.
- Benzina 1.6, 1.8, 2.0 aspirate.

Pentru programare si alte detalii va rog folositi adresa de mail office@racingcode.ro


Pentru data de 16 se strang mai multe masini pentru a contura Dayno Day?
Zicem sa avem un minim de 5 masini.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mar Apr 02, 2013 11:32 am

Adaugam la oferta si motoarele de 1.0, 1.3, 1.5, 2.4 benzina aspirate doar ca pretul este putin mai ridicat oferta fiind viabila pentru 300Euro.

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mar Apr 02, 2013 5:26 pm

1.5 colt sau 1.5 lancer ?
Va bat iarasi la cap cu diferentele inainte/dupa chip.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mar Apr 02, 2013 7:52 pm

Ambele in proportie de 75% acum se pot modifica prin OBD.
Diferente de 10-12HP, poate mai mult daca motorul permite in limite de siguranta.

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mar Apr 02, 2013 11:17 pm

Care este diferenta tehnica pe care ati reusit s-o adaptati de vreme ce inainte nu se putea iar acum se poate ?

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mie Apr 03, 2013 8:13 am

Este vorba de protocolul de comunicare OBD. Puteam si anterior dar nu eram siguri iar in acest caz daca incercam gresit riscam blocarea de ECU.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Lun Apr 15, 2013 7:43 pm

Tuning Mitsubishi Outlander 2.0DID
140 HP declarati de producator
130 HP masurati stock
168 HP masurati dupa modificarea softului

testare dyno + resoftare custom cu optimizare si crestere moderata de putere si testari consecutive + testare dyno = 250 Euro

Maine vom avea la prima ora un EVO6 masina pe care o setam de cca. 2ani in diverse configuratii, variind tipul de combustibil. Daca sunt curiosi dupa orele 10 o pot vedea la sediul nostru pe dyno.
Este o masina de curse!

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Vin Apr 19, 2013 5:18 pm

Dintr-un Pajero 3,2 din 2002 cu 160 de caluti cam ce se poate scoate si la ce pret?

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori