Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
Eu zic ca si in conditii mai "decente" ar scoate sub 10 s ceea ce e zic eu e foarte bine mult mai bine decat un 1.8 141 cp de pe cruze sau astra sa nu mai zic de 1.6 de pe elantra care cica are 132 sau 135 cp...cam tras de par.Cred ca la motorare aspirate de 1.6 toyota sta cel ai bine la capitolul performante.
- dragospopa1993
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Aug 09, 2012 9:52 pm
Problema cu scartaitul suspensiei la denivelari o am si eu ! Nu mai suport sa merg pe strada si la fiecare denivelare sa scartaie toata masina parca s-ar rupe ! Masina o am din iulie 2012 si recunosc ca pana sa vina frigul nu se auzea nimic... A rezolvat cineva problema asta ? Chiar ma seaca si ma face sa regret ca am ales masina asta !
Zilele astea o sa pun si o inregistrare video cu zgomotul .
Zilele astea o sa pun si o inregistrare video cu zgomotul .
- goldeye3002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm
- dragospopa1993
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Aug 09, 2012 9:52 pm
2 problem aparute, una e mai veche dar cum "insista": aeroterma, cand e rece "scartzaie" zgomot de rulment ramas far vaselina, zgomot ce dispare daca dau drumul la caldura si dupa 10 min, cand se face cald in masina dispare. aeroterma face probleme de vreun an si ceva dar la sfatul celor din service "las-o asa pana te apropii de iesirea din garantie ca o sa mai faca din nou,macar o schimbi atunci" si de vreo 3 luni gasesc bateria umeda si suportii care tin bateria fixa unt sulfatati, deci probabil ca din cand in cand "fierbe". masurat la service zic ca e totul ok, masurat la baieitii care dau garantii la baterii indiferent ca la relanti sau turata 14,45 A fix. azi sper sa ajung pe la service sa vedem ce zic!
Probabil ca aia 14,45 sunt V(volti).
Tensiunea e constanta pentru ca motorul e pornit si alternatorul incarca. Eu zic sa o masori cu motorul oprit. Si daca poti verifica densitatea cu un hidrometru.
Daca e in zona rosie chiar dupa un drum mai lung inseamna ca nu mai incarca suficient. Cred ca trebuie sa pregatesti banii pentru una noua.
Tensiunea e constanta pentru ca motorul e pornit si alternatorul incarca. Eu zic sa o masori cu motorul oprit. Si daca poti verifica densitatea cu un hidrometru.
Daca e in zona rosie chiar dupa un drum mai lung inseamna ca nu mai incarca suficient. Cred ca trebuie sa pregatesti banii pentru una noua.
si eu am gasit sulf depus pe baterie, dar nu acum mai demult, acum ceva ani, dar nu am luat in seama.
bateria a mers foarte bine asa cu depuneri, iarna asta mi-a dat un rateu, asa ca va trebui sa o schimb in curand.
avand in vedere ca este din ianuarie 2008, eu sunt multumit de cat a tinut.
probabil ca nu au fost bine etansate capacele, tin eu minte ca la un moment dat, le-am desfacut sa ma uit in interior, si poate nu le-am inchis eu bine.
bateria a mers foarte bine asa cu depuneri, iarna asta mi-a dat un rateu, asa ca va trebui sa o schimb in curand.
avand in vedere ca este din ianuarie 2008, eu sunt multumit de cat a tinut.
probabil ca nu au fost bine etansate capacele, tin eu minte ca la un moment dat, le-am desfacut sa ma uit in interior, si poate nu le-am inchis eu bine.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori