salutare
ce ziceti? ce pareri aveti?
Mitsubishi is quite proud to offer what it says is the world's first production PHEV utility vehicle, a new model that makes use of established technologies within the company. Learnings from the company's i-MiEV electric car have worked there way into a vehicle that can travel up to 55 kilometers (34 miles) on lithium-ion battery power. Two electric motors independently power the front and rear wheels of the Outlander, while the gasoline-powered engine can be used as a generator for the motors, or to power the vehicle directly. The target combined fuel economy for the Outlander PHEV is 61 km/liter, or roughly 143 miles per gallon.
si alte cateva informatii special pentru voi:
motorul pe benzina dezvolta 121 CP / 190 Nm
motoarele electrice dezvolta 82 de CP (fiecare) / 137 Nm - fata si 195 Nm spate
combinate... calculati voi
transmisia 4x4 NU se realizeaza prin arbore cardanic ci prin pornirea motorului electric pe putea spate.
consumul de carburant este ... revolutionar:
cu bateria incarcata complet: 0 L
cu bateria incarcata la minim (motorul pe benzina porneste pentru incarcarea bateriei): 5.8 L
in regim combinat rezulta: 1.8 - 1.9L de carburant
transmisie automata cu 6 rapoarte.
spatiul interior este identic cu cel al masinii de baza, singura diferenta este ca nu poate primi 7 locuri (decat 5).
cat spuneti ca ar trebui sa coste exemplarul acesta?
Mitsubishi Outlander Phev
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Cu tot respectul, eu pe asta nu o cred.
Matematic vorbind, consumul corect se calculeaza astfel:
- baterie X: incepe parcursul
- se incheie parcursul cu bateria tot X (ori se mai merge pana scade, ori se sta pe loc cu motorul pornit pana creste la X)
Se imparte numarul de km la litri de combustibili consumati. Ala e consumul real (daca nu se incarca de la priza, evident).
In alta ordine de idei, daca masina consuma (real, nu dupa formule scoase de departamentul de marketing) 1,8 -1,9 litri /100km pe un drum sa zicem de la Bucuresti la Constanta e revolutionara masina. Daca nu... o biata dezinformare. Eu pot chiar sa fac pariu ca si mergand la consum, sub 5 nu ia(cel putin nu pe A2 la ce vanturi sunt; doar sa nu bata din spate).
Matematic vorbind, consumul corect se calculeaza astfel:
- baterie X: incepe parcursul
- se incheie parcursul cu bateria tot X (ori se mai merge pana scade, ori se sta pe loc cu motorul pornit pana creste la X)
Se imparte numarul de km la litri de combustibili consumati. Ala e consumul real (daca nu se incarca de la priza, evident).
In alta ordine de idei, daca masina consuma (real, nu dupa formule scoase de departamentul de marketing) 1,8 -1,9 litri /100km pe un drum sa zicem de la Bucuresti la Constanta e revolutionara masina. Daca nu... o biata dezinformare. Eu pot chiar sa fac pariu ca si mergand la consum, sub 5 nu ia(cel putin nu pe A2 la ce vanturi sunt; doar sa nu bata din spate).
Salut, si pe mine me tenteaza masina asta. am un outlander din 2012 de care sunt foarte multumit, dar la un moment dat va trebui inlocuita. Adevarul ca versiunea hibrida e in regula, dar ramane de vazut pretul. Noul Outlander full este 40000, daca costa cu 10000 euro in plus,versiunea hibrida, raportat la echiparea pe alte masini, din punctul meu de vedere nu se merita. Stai sa calculezi diferenta la impozit dintre hibrid si 2.2 =200eurox5 ani =1000 si de 9000 de euro la cat consuma noul 2.2(7-8l/100) mai raman si bani(raportat la consumul mediu urban) . Este o masina fiabila din toate punctele de vedere.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori