CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Salutare.
Daca tot am referinte bune despre voi vreau sa vin si eu in una din zilele viitoare sa va vizitez. Dar eu vreau doar un test DYNO. Sau cum se numeste. Sa vad cu adevarat cati cai are masina.
Am un Lancer 2012 1.8 DID 117 CP DAR ARE AS&G oprire la semafor.Vreau sa stiu are 117 sau mai multi. Cum se procedeaza in acest caz?
Masina are 15.100 km.Conteaza cati km are masina la bord?
Mersi
Daca tot am referinte bune despre voi vreau sa vin si eu in una din zilele viitoare sa va vizitez. Dar eu vreau doar un test DYNO. Sau cum se numeste. Sa vad cu adevarat cati cai are masina.
Am un Lancer 2012 1.8 DID 117 CP DAR ARE AS&G oprire la semafor.Vreau sa stiu are 117 sau mai multi. Cum se procedeaza in acest caz?
Masina are 15.100 km.Conteaza cati km are masina la bord?
Mersi
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Din respect pentru motoare evitam sa testam masini care nu au macar 1000Km parcursi.
In cazul tau situatie nu ridica probleme tehnice sau morale.
Se procedeaza in felul urmator:
- se vine cu masina la sediul nostru unde este preluata de un operaor
- operatorul urca masina cu grija pe dyno
- se centreaza masina pe dyno
- masina este legata pe dyno cu chingi speciale pt a evita balansul stanga dreapta
- se fac calibrari
- se monteaza ventilatorul de racire instalatie racire motor si intercooler
- se sabilesc regulile primare pentru vizitator, pana unde are voie sa mearga, ce nu trebuie sa faca
- se trece la testare in trei pasi
- testare putere la roata
- masurare pierderi in transmisie
- testare putere la motor
- se elibereaza fisa dyno
- se achita 50 Euro dar ca sa fie mai simplu 200RON
- se scoate masina din sediu
- se discuta pe tema graficului.
Operatia dureaza cca. 30 minute.
In cazul tau situatie nu ridica probleme tehnice sau morale.
Se procedeaza in felul urmator:
- se vine cu masina la sediul nostru unde este preluata de un operaor
- operatorul urca masina cu grija pe dyno
- se centreaza masina pe dyno
- masina este legata pe dyno cu chingi speciale pt a evita balansul stanga dreapta
- se fac calibrari
- se monteaza ventilatorul de racire instalatie racire motor si intercooler
- se sabilesc regulile primare pentru vizitator, pana unde are voie sa mearga, ce nu trebuie sa faca
- se trece la testare in trei pasi
- testare putere la roata
- masurare pierderi in transmisie
- testare putere la motor
- se elibereaza fisa dyno
- se achita 50 Euro dar ca sa fie mai simplu 200RON
- se scoate masina din sediu
- se discuta pe tema graficului.
Operatia dureaza cca. 30 minute.
- a_liverpool
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 04, 2012 2:24 pm
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- a_liverpool
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 04, 2012 2:24 pm
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Aceasta este lista generala de preturi: http://www.racingcode.ro/wp-content/the ... ing_rc.pdf
La 1.6 Lancer X pretul este similar ca la modelul de 1.8 , iar dyno la acest model este inclus in pret, toata modificarea se face custom pe dyno.
Este lafel ca la EVO aceste modele se modifica folosind dyno.
La 1.6 Lancer X pretul este similar ca la modelul de 1.8 , iar dyno la acest model este inclus in pret, toata modificarea se face custom pe dyno.
Este lafel ca la EVO aceste modele se modifica folosind dyno.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Nu pierdeti oferta speciala pentru diesel 2.0 si 2.2 acum.
Daca aveti de gand sa modificati merita sa faceti acum acest efort. Este un pret mic care ramane valabil doar o perioada limitata de timp. In mod cert nu o sa gasiti in alta parte o calitate mai buna, in plus verificam si dyno iar daca observam vreo problema o comunicam iar daca afecteaza fiabilitatea nu facem modificarea.
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... t&p=117155
Daca aveti de gand sa modificati merita sa faceti acum acest efort. Este un pret mic care ramane valabil doar o perioada limitata de timp. In mod cert nu o sa gasiti in alta parte o calitate mai buna, in plus verificam si dyno iar daca observam vreo problema o comunicam iar daca afecteaza fiabilitatea nu facem modificarea.
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... t&p=117155
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
RESOFTARE & DYNO - 250 EURO
Oferta este valabila doar pentru motoarele diesel de 2.0 . 2.2 litri si pentru motoarele benzina 1.6, 1.8, 2.0, 2.4i.
Pentru programare si alte detalii, inclusiv alte modele va rog folositi adresa de mail office@racingcode.ro
Oferta este valabila doar pentru motoarele diesel de 2.0 . 2.2 litri si pentru motoarele benzina 1.6, 1.8, 2.0, 2.4i.
Pentru programare si alte detalii, inclusiv alte modele va rog folositi adresa de mail office@racingcode.ro
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Introducem in lista promotionala si 1.5DID.
Am atasat ci cateva grafice pentru exemplificare.
Am atasat ci cateva grafice pentru exemplificare.
- Fişiere ataşate
-
- coltd.jpg (154.59 KiB) Vizualizat de 2118 ori
-
- L18Wstock_modif.JPG (216.6 KiB) Vizualizat de 2119 ori
-
- Out20did.jpg (157.91 KiB) Vizualizat de 2123 ori
-
- Lancer20did.jpg (160.43 KiB) Vizualizat de 2122 ori
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori